İhale No | 2087912 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 24 Temmuz 2020 |
İhale Tarihi | 28 Temmuz 2020 15:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
* |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 24/07/2020 Teklif No : |
||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Sovadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri ) |
||
T elefon |
|
0224 294 4265 |
||
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın................................................................................................................................................................................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “‘CERRAHİ MOTOR VE CERRAHİ MOTOR ATAÇMANI BAKIM VE ONARIMI İŞİ" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model/ UBB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
CERRAI İİ MOTOR BAKİM VE ONARIMI İŞİ |
1 |
ADET |
|
| |
2 |
|
CERRAHİ MOTOR ATAÇMANI BAKIM VE ONARIMI İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
|
Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. YıIdırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 28/07/2020 tarihi, saat 15:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
|
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
||
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif lsteven Görevli (Isim.Imza.Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza.Kaşe) |
M u htjZsiıyO^DOfj AN ('SağkHrT^kn i j/eri |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: TEKLİF EDİLEN ÜRÜN " ÜTS’E ( ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ) " KAYITLI OLMALIDIR. **** TEKLİ İLE BİRLİKTE FİRMA TANIMLAYICI NO, BAYİ NO VE UBB KODLARI BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.
* |
|
|
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
Bursa II Sağlık Müdürlüğü |
|
C. i>iîîy!ak Bö>o<a'nÎ!öı Kftmu |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
CERRAHİ MOTOR VE ATAÇMAN ONARIM VE BAKIM X TEKNİK ŞARTNAMESİ ^ ' C
1. Onarım yapacak firma aletin arızasını bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.
3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.
10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.
11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.
|
|
t A |
T.C. |
11/ |
SAGLÎK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU |
1 r K ilSrk Ü f i iîC| ı |
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. ÜBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cifoazm/mallzememn/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |