İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz

İhale No 1875752
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Muammer Ağım Gemlik Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 13 Haziran 2019
İhale Tarihi 14 Haziran 2019 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

3URSA VALİLİĞİ İL S VĞL1K MÜDÜRLÜĞÜ G« mlik Devlet Hastanesi

1 EKLİF MEKTUBU

 

 

 

Metin Kutusu: 18851421.05.2019

 

 

 

 

 

 

Sayın ÎLGÎLİ

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: 19 tarihine kadar biIdirilmesipi rica ederim.

Hastanemizin ihtiyaçlarında kullanılmak üzere aşağ: alımı yapılacaktır. Söz konusu mal/malzeme/Hizmet CETVFLİNE'ne yazılarak Yöneticiliğimize 14.06.2C ia adı ve özellikleri belirtilen mal/malzeme/hizmetjn Doğrudan (ACİL))* lişkiıı fiyat teklifinizin (KDV Hariç) aşağıdaki BİRİMJîIYAT TEKLİF

Gifven Gt)ZEL A İdarice Mali İşler Müdürü

 

 

 

 

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

 

Miktar

Biri mi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

 

1

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ YEDEK PARÇALARKOD/

KONTROL PANELİ)

2

ADET

 

 

 

O

HEMŞİRE ÇAĞRI SİS'I EMİ YEDEK PARÇALAR1(KAP

ÜNİTESİ UYARI LEVHASI)

1

ADET

 

 

 

 

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI)YAT

■K BAŞI ÇAĞRI BUTONU)

6

ADET

 

 

 

4

1IEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI(WC

3 AN YO ÇAĞRI BUTONU)

1

ADET

 

 

 

 

EKİ:Şartname(.... 5.... ) Ad.

NOT:

1.             * İstenilen Mal/malzeme/hizmet..................... gün içe isinde teslim edilecektir.

2.             Ödemeler 180 iş günü içinde ödeme yapılacaktır.

3.              Malzemelerin UBB ve Sut Kodları yazılması.

4.             Teklif süresi 60 gün geçerli olacaktır.

Firma Adı İmza ve Kaşe

Cihatlı mah.Cihatlı Sok. no:207 Gemlik BURSA Telefon: Faks:

ı/ı

 

SAĞ .IK BAKANLIĞI HASTANE ÇAĞRI SİSTEMLERİ TEKN K ŞARTNAMESİ

 

 

 

1.Tanım

 

             
 
 
 
 
 
 
   
 
   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: nede yetkili personelin akıllı kartlarını kullanarak acil 'on branşı için Acil Servis Çağrı Panelinden ve hasta ellerinden konsültasyon çağrısı yapabilmesini, buKonsültan Doktor Çağrı Sistemi, hastp

Metin Kutusu: k telefon cihazlarıyla iletilmesini ve konsültasyon rıları sonlandırabilmesini, tüm bu çağrıların kayıt etişim ve otomasyon sistemidir.serviste ihtiyaç duydukları bir konsültas odalarında bulunan Oda Kontrol Paı çağrıların adresinin konsültasyon de( ekibinin kullandığı akıllı kartlarla çac edilmesini ve raporlanmasını sağlayan

 

 

 

2.  Amaç

Hastane Çağrı Sistemlerinin amacı,

iletişim ve otomasyon altyapısı sağlaş yükseltmektir.

hasta ve(ya) sağlık personeli arasında bir çağrı, arak hastane hizmetlerinin performans ve kalitesini

 

 

 

Metin Kutusu: Hemşire Çağrı Sisteminin amacı,
hasta tuvalet ve banyolarından ve adil yapılabilmesine olanak sağlayarak he n sağlayarak hemşirelerin sunduğu hizme
..
lastaların ihtiyaç duyduklarında hasta odalarından, servis müşahade odalarından, hemşirelere çağrı şirelere koj^ ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini in kalitesiçk&rtırmaktır.



 


 

anın kurumun herhangi bir noktasında solunumsal lastaya resüsitasyonu sağlayacak uzman personelin mesi, olay yerine yönlendirilmesini ve Temel Yaşam lamaktır. Ayrıca, tüm Mavi Kod durumlarının olay ve »ı ve çeşitli performans raporları oluşturulabilmesi de sisi amaçlanmaktadır. (29.04.2009 tarihli Hasta ve

Metin Kutusu: Mavi Kod Sisteminin amacı; bir has
veya kardiyak arrest olması durumunda en hızlı biçimde durumdan haberdar ed Desteği başarı oranının artırılmasını saç müdahale bilgilerinin kayıt altına alınma sağlanarak hizmet kalitesinin artırılm Çalışan Güvenliği Tebliği gereği)
Metin Kutusu: Pembe Kod Sisteminin amacı; hast üzere bir tehlike anında güvenlik perso ve oluşan tehditin önüne geçilmesini sa bilgilerinin kayıt altına alınması amaç Güvenliği Tebliği gereği)s nede yenidoğan ve çocuk güvenliğinin sağlanması n slinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesini jlamaktır. Ayrıca, tüm Pembe Kod durumlarının olay anmaktadır. (29.04.2009 tarihli Hasta ve Çalışan

 

 

 

 

Beyaz Kod Sisteminin amacı; hastan ve şiddete maruz kalmalarına karşı anında güvenlik personelinin en hızlı t yönlendirilerek oluşan tehditin önüne durumlarının olay bilgilerinin kayıt altına ve Çalışan Güvenliği Tebliği gereği)

Konsültan Doktor Çağrı Sisteminir

odalarında ihtiyaç duyulan bir kon konsültasyon ekibinin akıllı kartıyla ç sürelerinin kayıt altına alınması ve hizm

3.  Kapsam ;de hasta ve çalışanların fiziksel saldırı, cinsel taciz îrekli güvenlik tedbirlerinin alınması için bir tehlike içimde durumdan haberdar edilmesi ve olay yerine eçilmesi amaçlanmaktadır. Ayrıca, tüm Beyaz Kod alınması amaçlanmaktadır. (29.04.2009 tarihli Hasta

amacı, hastanenin acil servisinde ya da hasta ültasyon için konsültasyon çağrısı başlatılması, ağrıları sonlandırması ile çağrı bilgileri ve servis ît kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır.

 

       
 
 
   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: 4.1.	Ünite, odada bulunan hasta izin verecek şekilde kolay dem
4.2.	Panel, oda içi üniteleri (Hasla Ünitesi) ve Kapı Üstü ikaz Lan personel kartlarını okuyarak c
yataklarının etrafındaki personelin rahatça erişimine >nte edilemeyecek şekilde duvara monte edilecektir. Yatakbaşı Çağrı Ünitesi, Hasta VVC-Banyo Çağrı basını besleyebilecek ve kontrol edebilecek, sağlık da genel koofPbl işlemi, Mavi-Pembe-Beyaz Kod ve

 

 

 

 

 

Vf>

' J

 

a ve sonlandırma işlemlerini yapabilecek, çağrı uyarı verebilecektir, deskinde bulunan Hemşire Çağrı Paneli ve Hastane iletişimini, kablolama projesine göre odada bulunan

Metin Kutusu: Konsültasyon çağrıları başlatn durumları ile ilgili görsel ve işitse
4.3.	Panel, odanın ait olduğu servis Çağrı Santral Sunucusu ile olar ethernet ağı, üzerinden yapacaktı
4.4.	Oda kontrol panelinin, kontrol Çağrı Santral Sunucusunun sak kullanılarak ünite üzerinden el Yetkili Personel Kartı kullanıcısı
4.5.	Oda kontrol panelleri oda içe Hasta El Seti Çağrı Ünitelerinde çağrı bilgilerinin Tarih/Saat/Çaç Çağrı Santral Sunucusu İP adrfe: gönderecektir.
4.6.	Oda Kontrol Üniteleri kendisine Santral Sunucusuna gönderdikl i az 50 kayıt tutabilme yeteneğin kendi üzerinde tutacaktır, habf tututuğu kayıtları Hastane Çağr
4.7.	Oda Kontrol panelleri, Persone
4.8.	Oda kontrol paneli en az a gerçekleştirecektir.
•	En Az 2 adet hasta yj ekranda görülebilecek)
•	1 adet hasta ipli çağrı üni
•	1 adet kapı üstü uyarı lan
•	Oda kontrol paneli ile o< Yatakbaşı Çağrı Ünitesi RS485 (TIA/EIA-485) ys Alanı Ağ Veriyolu) ağ ya
4.9.	Oda kontrol panelinin üzerinde kullanılarak odaya giren sağlık yazılacaktır. LCD ekran ü gösterilecektir.
4.10.	Oda Kontrol Ünitesinin Kod, Konsültasyon tuşu bulun aktif duruma gelerek kullamls basılsa bile herhangi bir çağrı
4.11.	Hemşire, oda içindeki ü okutarak hemşirenin odaya gel<
4.12.	Hemşireler odadaki heri personel kartının üniteye okutu Hemşirenin olağan oda kontrc çağrı durumu oluşturulmayacal-1
4.13.	Sağlık personeli kimlikle (Mavi Kod, Pembe Kod ve Bey ı
4.14.	Acil kod durumlarının ve ünitesi üzerinden ilgili ekip gerçekleşecektir.
4.15.	Oda kontrol ünitelerinin elektriksel özelliklerde kablo ku
4.16.	Enerji beslemesi 220V/ güç kaynağından beslenecekti!
4.17.	Yapılan hemşire çağrılar ve ilgili telefon sistemine ba yönlendirilecektir.
r

panelinden panelin sabit MAC adresi ile Hastane it İP adresleri yetkili kişiler tarafından Personel Kartı ile girilebilecektir ve bu adreslerin tamamı sadece kullanıcıları tarafından değiştirilebilecektir, ri sinde mevcut Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitelerinden, ~ ve Hasta WC-Banyo Çağrı Ünitelerinden gelen tüm rı Başlatan Adres bilgilerini öncelikle sabit Hastane sini kullanarak Hastane Çağrı Santral Sunucusuna

gelen tüm çağrı ve ölçüm bilgilerini Hastane Çağrı rinin teyidini karşı taraftan alana kadar bu bilgileri en î sahip olmak kaydı ile haberleşme sağlanana kadar rleşme sağlandığı zaman otomatik olarak üzerinde Santral Sunucusuna gönderecektir.

Akıllı Kartlarını okuyabilecektir, ağıdaki ünitelerin enerji beslemesi ve kontrolünü

takbaşı çağrı ünitesi,(hangi hastanın çağrı yaptığı

esi bası

a içinde ona bağlı olarak çalışacak cihazlar (Hasta Hasta WC-Banyo Çağrı Ünitesi) ile olan bağlantısı da CAN (Controller Area Netvvork Bus, Denetleyici ıları ile gerçekleştirilecektir.

en az 2x16 karakter LCD ekran olacak ve bu ekran )ersonelinin personel kartını okuttuktan sonra isimleri erinde oda içinde bulunan çağrıların bilgileri

Metin Kutusu: yakbntrol paneli üzerinde Mavi Kod, Pembe Kod, Beyaz ıcak ve bu tuşlar sadece Personel Kartı kullanılarak bilecektir. Personel Kartı kullanılmadan bu tuşlara da bilgi oluşmayacaktır, litelerden yapılan çağrıyı personel kartlarını üniteye iğini bildirecektir.

angi bir hasta için aktif bir çağrı bulunmadığı halde ması ile rutin oda kontrol işlemini gerçekleştirebilirler. ünü gerçekleştirdiği durumdur ve bu durum için bir ır, fakat bu işlemlerin kayıtları tutulacaktır, rini kullanarak ünite üzerinden acil kod durumlarını z Kod) ve Konsültasyon çağrısı başlatabilecektir. Konsültasyon çağrısının sonlandırılması oda kontrol personelinin kendi Personel Kartlarını okutmaları ile

ethernet ağına bağlanılmasında 10/100Mbps CAT6 lanılacaktır.

C veya 12-24VDC/AC şeklinde olacaktır. Kesintisiz

hastane çağrı santral sunucusu üzerinde toplanacak ;lı olan deck Jj&efon ve hemşire çağrı panellerine

r<y


 

 

4.18. Odadan yapılan çağrılar durumunda ilki gösterilecektir.

4.19. Hemşire odaya girdiğind< aktif çağrılar için uygulanacaktır

4.20. Yüklenici dokunmatik el durumda yukarıda belirtilen gerçekleştirilebilir.

n tipine göre en önemlisi veya eşit çağrı olması

hemşire odada bilgisi gösterilecek ve bu bilgi tüm

ranlı daha üst teknolojik ürünleri önerebilir. Bu sütün fonksiyonlar dokunmatik ekran vasıtasıyla

 

 

 

 

5. Kapı Üstü Uyarı Lambası:

 

 

 

Metin Kutusu: 5.1.	Kırmızı, yeşil ve mavi renkli uyar
5.2.	Normal durumda herhangi bir ış durumunda en geç 0.5sn içeri hemşirenin oda kontrol ünites üzerindeki çağrı sonlandırma b başka çağrı gelene kadar veya 1
5.3.	Mavi, Beyaz, pembe acil kod c panelinden yetkili girişi ile kapatı
5.4.	Konsültan Doktor çağrısı durumu ard arda sıra ile Oda Kontrol Fp yanıp söndürülecektir.
ışıklarından oluşacaktır k yanmayacaktır. Hastanın hemşire çağrısı yapması inde kırmızı ışık yanar. Hemşire çağrısını takiben ne yetkili girişi ile veya hasta yatakbaşı ünitesi jtonuna bastığında ışık yeşile döner ve bu ışık bir 20sn. süreyle yeşil olarak kalacaktır, urumlarında mavi ışık yakılır ve ancak oda kontrol abilecektir.

nda 1 sn süreyle kırmızı ışık, 1 sn. süreyle yeşi ışık nelinden yetkili girişi ile çağrı sonlandırılana kadar

 

       
 
 
   

astane Çağrı 4 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: 7.1.	Duvara sıva üstü veya sıva içi ol;
7.2.	Oda kontrol paneli ile olan
gerçekleştirecektir.
7.3.	Ön yüzünde:
7.3.1.	Görünümü hemşire çağrı
7.3.2.	En az 1.5 mt uzunluğun* içine sağlamca bağlanmış
7.3.3.	Görünümü çağrı sonlanfı sonlandırma” tuşu
7.3.4.	Çağrı durumu ile ünite hak
7.4.	Çağrı ipinin çekilmesi ile hemşire
7.4.1.	Ünite çağrı bilgisini oda led’i 1.0 sn aralıklarla ard bilgisi hastaya sesli olarak
7.4.2.	Çağrı başlangıcından it paneline iletilememesi ve} içerisinde ilgili hemşire ça belirtmek amacıyla ünite ta süreyle kesikli olarak sesli
7.4.3.	Hata durumunu gösterefı tuşuna basılınca veya oda Hastanın müteakip başmal
7.5.	Ünitenin, oda kontrol paneli ile
(Controller Area Netvvork Bu:
gerçekleştirilecektir.
rak monte edilebiliyor olacaktır, iletişimini oda içi haberleşme ağı üzerinden

Metin Kutusu: eninnasını çağrıştıracak bir simge a çağrı başlatma tuşu işlevinin görecek ve üni ir çağrı ipi

rmayı çağrıştıracak “X” işareti şeklinde bir

çağrı

kında bilgi vermek için çağrı LED’İ bulunacaktır, çağrısı başlatabilecektir. Bu durumda:

;ontrol paneline aktarabilir ise ünite üzerindeki çağrı arda sıra ile yakılıp söndürülecektir. Çağrının iletildiği lildirilecektir.

baren 2.0 saniye içerisinde çağrının oda kontrol iletilen bu çağrının oda kontrol panelince 3.0sn jrı paneline iletilememesi durumunda oluşan hatayı afından sürekli olarak kırmızı ışık yakılacak ve 3 0 sn lyarı verilecektir.

bu sürekli kırmızı ışık ancak çağrı sonlandırma kontrol paneli ile bağlantı sağlanınca söndürülecektir. ırında sesli hata uyarısı her defasında verilecektir, olan bağlantısı RS485 (TIA/EIA-485) ya da CAN Denetleyici Alanı Ağ Veriyolu) ağ yapıları ile

 

 

 

 

 

 

8.     Garanti

Hastane çağrı sistemi en az 2 yıl boyur içerisinde oluşan arızalara 3 işgünü takiben en geç 15 işgünü içerisinde arızalarda çağrı sistemi parçaları ücrets

ca garanti kapsamı içinde olmalıdır. Garanti kapsamı içerisinde müdahale edilecek ve arıza müdahaleyi giderilmiş olacaktır. Garanti kapsamı içerisindeki z olarak değiştirilecektir.

 

 

 

 

 

 


 

Metin Kutusu: .ovv.C'.o'*.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hastane Çağrı 5/5

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)