İhale No | 1875752 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Muammer Ağım Gemlik Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 13 Haziran 2019 |
İhale Tarihi | 14 Haziran 2019 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
3URSA VALİLİĞİ İL S VĞL1K MÜDÜRLÜĞÜ G« mlik Devlet Hastanesi
1 EKLİF MEKTUBU
21.05.2019
Sayın ÎLGÎLİ
Hastanemizin ihtiyaçlarında kullanılmak üzere aşağ: alımı yapılacaktır. Söz konusu mal/malzeme/Hizmet CETVFLİNE'ne yazılarak Yöneticiliğimize 14.06.2C ia adı ve özellikleri belirtilen mal/malzeme/hizmetjn Doğrudan (ACİL))* lişkiıı fiyat teklifinizin (KDV Hariç) aşağıdaki BİRİMJîIYAT TEKLİF
Gifven Gt)ZEL A İdarice Mali İşler Müdürü
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
|
Miktar |
Biri mi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
|
1 |
HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ YEDEK PARÇALARKOD/ |
KONTROL PANELİ) |
2 |
ADET |
|
|
|
O |
HEMŞİRE ÇAĞRI SİS'I EMİ YEDEK PARÇALAR1(KAP |
ÜNİTESİ UYARI LEVHASI) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI)YAT |
■K BAŞI ÇAĞRI BUTONU) |
6 |
ADET |
|
|
|
4 |
1IEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI(WC |
3 AN YO ÇAĞRI BUTONU) |
1 |
ADET |
|
|
|
EKİ:Şartname(.... 5.... ) Ad.
NOT:
1. * İstenilen Mal/malzeme/hizmet..................... gün içe isinde teslim edilecektir.
2. Ödemeler 180 iş günü içinde ödeme yapılacaktır.
3. Malzemelerin UBB ve Sut Kodları yazılması.
4. Teklif süresi 60 gün geçerli olacaktır.
Firma Adı İmza ve Kaşe
Cihatlı mah.Cihatlı Sok. no:207 Gemlik BURSA Telefon: Faks:
ı/ı
SAĞ .IK BAKANLIĞI HASTANE ÇAĞRI SİSTEMLERİ TEKN K ŞARTNAMESİ
1.Tanım
![]() |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Konsültan Doktor Çağrı Sistemi, hastp
serviste ihtiyaç duydukları bir konsültas odalarında bulunan Oda Kontrol Paı çağrıların adresinin konsültasyon de( ekibinin kullandığı akıllı kartlarla çac edilmesini ve raporlanmasını sağlayan
2. Amaç
Hastane Çağrı Sistemlerinin amacı,
iletişim ve otomasyon altyapısı sağlaş yükseltmektir.
hasta ve(ya) sağlık personeli arasında bir çağrı, arak hastane hizmetlerinin performans ve kalitesini
lastaların ihtiyaç duyduklarında hasta odalarından, servis müşahade odalarından, hemşirelere çağrı şirelere koj^ ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini in kalitesiçk&rtırmaktır.
|
anın kurumun herhangi bir noktasında solunumsal lastaya resüsitasyonu sağlayacak uzman personelin mesi, olay yerine yönlendirilmesini ve Temel Yaşam lamaktır. Ayrıca, tüm Mavi Kod durumlarının olay ve »ı ve çeşitli performans raporları oluşturulabilmesi de sisi amaçlanmaktadır. (29.04.2009 tarihli Hasta ve
s nede yenidoğan ve çocuk güvenliğinin sağlanması n slinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesini jlamaktır. Ayrıca, tüm Pembe Kod durumlarının olay anmaktadır. (29.04.2009 tarihli Hasta ve Çalışan
Beyaz Kod Sisteminin amacı; hastan ve şiddete maruz kalmalarına karşı anında güvenlik personelinin en hızlı t yönlendirilerek oluşan tehditin önüne durumlarının olay bilgilerinin kayıt altına ve Çalışan Güvenliği Tebliği gereği)
Konsültan Doktor Çağrı Sisteminir
odalarında ihtiyaç duyulan bir kon konsültasyon ekibinin akıllı kartıyla ç sürelerinin kayıt altına alınması ve hizm
3. Kapsam ;de hasta ve çalışanların fiziksel saldırı, cinsel taciz îrekli güvenlik tedbirlerinin alınması için bir tehlike içimde durumdan haberdar edilmesi ve olay yerine eçilmesi amaçlanmaktadır. Ayrıca, tüm Beyaz Kod alınması amaçlanmaktadır. (29.04.2009 tarihli Hasta
amacı, hastanenin acil servisinde ya da hasta ültasyon için konsültasyon çağrısı başlatılması, ağrıları sonlandırması ile çağrı bilgileri ve servis ît kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır.
![]() |
|||
![]() |
yataklarının etrafındaki personelin rahatça erişimine >nte edilemeyecek şekilde duvara monte edilecektir. Yatakbaşı Çağrı Ünitesi, Hasta VVC-Banyo Çağrı basını besleyebilecek ve kontrol edebilecek, sağlık da genel koofPbl işlemi, Mavi-Pembe-Beyaz Kod ve
Vf>
a ve sonlandırma işlemlerini yapabilecek, çağrı uyarı verebilecektir, deskinde bulunan Hemşire Çağrı Paneli ve Hastane iletişimini, kablolama projesine göre odada bulunan
r
panelinden panelin sabit MAC adresi ile Hastane it İP adresleri yetkili kişiler tarafından Personel Kartı ile girilebilecektir ve bu adreslerin tamamı sadece kullanıcıları tarafından değiştirilebilecektir, ri sinde mevcut Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitelerinden, ~ ve Hasta WC-Banyo Çağrı Ünitelerinden gelen tüm rı Başlatan Adres bilgilerini öncelikle sabit Hastane sini kullanarak Hastane Çağrı Santral Sunucusuna
gelen tüm çağrı ve ölçüm bilgilerini Hastane Çağrı rinin teyidini karşı taraftan alana kadar bu bilgileri en î sahip olmak kaydı ile haberleşme sağlanana kadar rleşme sağlandığı zaman otomatik olarak üzerinde Santral Sunucusuna gönderecektir.
Akıllı Kartlarını okuyabilecektir, ağıdaki ünitelerin enerji beslemesi ve kontrolünü
takbaşı çağrı ünitesi,(hangi hastanın çağrı yaptığı
esi bası
a içinde ona bağlı olarak çalışacak cihazlar (Hasta Hasta WC-Banyo Çağrı Ünitesi) ile olan bağlantısı da CAN (Controller Area Netvvork Bus, Denetleyici ıları ile gerçekleştirilecektir.
en az 2x16 karakter LCD ekran olacak ve bu ekran )ersonelinin personel kartını okuttuktan sonra isimleri erinde oda içinde bulunan çağrıların bilgileri
kbntrol paneli üzerinde Mavi Kod, Pembe Kod, Beyaz ıcak ve bu tuşlar sadece Personel Kartı kullanılarak bilecektir. Personel Kartı kullanılmadan bu tuşlara da bilgi oluşmayacaktır, litelerden yapılan çağrıyı personel kartlarını üniteye iğini bildirecektir.
angi bir hasta için aktif bir çağrı bulunmadığı halde ması ile rutin oda kontrol işlemini gerçekleştirebilirler. ünü gerçekleştirdiği durumdur ve bu durum için bir ır, fakat bu işlemlerin kayıtları tutulacaktır, rini kullanarak ünite üzerinden acil kod durumlarını z Kod) ve Konsültasyon çağrısı başlatabilecektir. Konsültasyon çağrısının sonlandırılması oda kontrol personelinin kendi Personel Kartlarını okutmaları ile
ethernet ağına bağlanılmasında 10/100Mbps CAT6 lanılacaktır.
C veya 12-24VDC/AC şeklinde olacaktır. Kesintisiz
hastane çağrı santral sunucusu üzerinde toplanacak ;lı olan deck Jj&efon ve hemşire çağrı panellerine
r<y
|
4.18. Odadan yapılan çağrılar durumunda ilki gösterilecektir.
4.19. Hemşire odaya girdiğind< aktif çağrılar için uygulanacaktır
4.20. Yüklenici dokunmatik el durumda yukarıda belirtilen gerçekleştirilebilir.
n tipine göre en önemlisi veya eşit çağrı olması
hemşire odada bilgisi gösterilecek ve bu bilgi tüm
ranlı daha üst teknolojik ürünleri önerebilir. Bu sütün fonksiyonlar dokunmatik ekran vasıtasıyla
5. Kapı Üstü Uyarı Lambası:
ışıklarından oluşacaktır k yanmayacaktır. Hastanın hemşire çağrısı yapması inde kırmızı ışık yanar. Hemşire çağrısını takiben ne yetkili girişi ile veya hasta yatakbaşı ünitesi jtonuna bastığında ışık yeşile döner ve bu ışık bir 20sn. süreyle yeşil olarak kalacaktır, urumlarında mavi ışık yakılır ve ancak oda kontrol abilecektir.
nda 1 sn süreyle kırmızı ışık, 1 sn. süreyle yeşi ışık nelinden yetkili girişi ile çağrı sonlandırılana kadar
![]() |
|||
|


rak monte edilebiliyor olacaktır, iletişimini oda içi haberleşme ağı üzerinden
nasını çağrıştıracak bir simge a çağrı başlatma tuşu işlevinin görecek ve üni ir çağrı ipi
rmayı çağrıştıracak “X” işareti şeklinde bir
çağrı
kında bilgi vermek için çağrı LED’İ bulunacaktır, çağrısı başlatabilecektir. Bu durumda:
;ontrol paneline aktarabilir ise ünite üzerindeki çağrı arda sıra ile yakılıp söndürülecektir. Çağrının iletildiği lildirilecektir.
baren 2.0 saniye içerisinde çağrının oda kontrol iletilen bu çağrının oda kontrol panelince 3.0sn jrı paneline iletilememesi durumunda oluşan hatayı afından sürekli olarak kırmızı ışık yakılacak ve 3 0 sn lyarı verilecektir.
bu sürekli kırmızı ışık ancak çağrı sonlandırma kontrol paneli ile bağlantı sağlanınca söndürülecektir. ırında sesli hata uyarısı her defasında verilecektir, olan bağlantısı RS485 (TIA/EIA-485) ya da CAN Denetleyici Alanı Ağ Veriyolu) ağ yapıları ile
Hastane çağrı sistemi en az 2 yıl boyur içerisinde oluşan arızalara 3 işgünü takiben en geç 15 işgünü içerisinde arızalarda çağrı sistemi parçaları ücrets
ca garanti kapsamı içinde olmalıdır. Garanti kapsamı içerisinde müdahale edilecek ve arıza müdahaleyi giderilmiş olacaktır. Garanti kapsamı içerisindeki z olarak değiştirilecektir.
|
v.C'.o'*.
Hastane Çağrı 5/5
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)