İhale No | 1364137 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 20 Haziran 2017 |
İhale Tarihi | 22 Haziran 2017 16:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren : BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Yetkili Adı Soyadı : Yusuf AVŞAR (Satınalma Meırıuru )
Telefon : 0(224) 294 44 69
Faks : 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- bursaeahl .dtemin@saglik.gov.tr/sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com
Tedarikçi Firma
Firma Tel & Faks & E Posta
Yetkili Adı Soyadı
Sayın...............................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra Marka Model Malzemenin Adı Miktar Birim Birim Fiyat Toplam Fiyat Teslim Tarihi
1 PENTAX MARKA EG-2990K MODEL A120679 SERİ NUMARALI GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIM İŞİ 1 ADET
2 PENTAX MARKA EG-2990K MODEL A120485 SERİ NUMARALI GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIM İŞİ 1 ADET
TOPLAM FİYAT :
teklifin geçerlilik suresi
ÖDEME ŞEKLÎ (VADE) : Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.
NAKLİYE : Üretici Firmaya Aittir.
AMBALAJ ŞEKLİ : Üretici Firmaya Aittir.
SEVK ADRESİ : Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR : Teklifler 22/06/2017 tarihi, saat 16î00î00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!
MAL TESLİM TARİHİ
NOT
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)
Yusuf AVŞAR Satınalma Memuru '
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi taraf : da^ı doldurulacaktır) Uygun Uygun Değil
NOT: AYRINTILI BİLGİ İÇİN BİYOMEDİKAL TEKNİSYENİ ALAADDİN DADAK’LA İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ. TLF:0 542 609 15 50
F.23.002.01
M
T.C. • : :*j ^-r
i jj? J SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
TC. Sagl!i< Bakanlığı TOrkiyi» Kinnvo Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
HaîiUtrteieri Kurumu Yüksek îhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
PENTAX MARKA EG_2990K MODEL GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen Gastroskopinin onarım süreleri garanti süresine eklenir.
3. Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
4. Gastroskopinin üzerlerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
5. Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Onarımı yapılan Gastroskopinin kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
8. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır Gastroskopi ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
9. Onarımı yapılan Gastroskopi kullanılan birimin onayı alındıktan sonra i uygunluğu verilecektir.
10. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasınm giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)