İhale No | 1134539 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Konya |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 20 Temmuz 2016 |
İhale Tarihi | 25 Temmuz 2016 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TEKLİF İSTEME FORMU
Konu
TIBBI CİHAZ BİRİMİ İÇİN 1 KALEM HİZMET ALIMI (ORTOPEDİ CERRAHİ)
TIBBI CİHAZ BİRİMİ
İstem No
Talep Eden Birim
T.C.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği
29949
: 16/12680
Alım No
:
:
:
:
20.07.2016
25.07.2016
Son Teslim Tarih & Saat : İHTİYAÇ LİSTESİ Açıklama Toplam Tutarı Birim Fiyatı Birimi Miktarı Malzeme Cinsi Sıra No Resmi Kodu KAMERA BAŞLIĞI TAMİRİ 1,00 ADET 1 İDARİ ŞARTLAR: 1) Teklifleri faks yoluyla veren firmalar Teklif asıllarını en kısa sürede Satın alma birimine ulaştırılacaktır. 2) Numune istenmişse yine son teklif teslim saatinden önce istemi yapan ilgili bölüme teslim edeceklerdir. 3) Firma teklif proformaları firma başlıklı kâğıdına istem no,alım no,tarih, birim fiyat, toplam fiyat, ürün markası, KDV hariç fiyattan, imza ve kaşeler açık bir şekilde yazılmış olarak liste sırasına göre teslim edilecektir. 4) Firmaların teklifleri kapalı zarf içinde, dosya numarası ve bölümü yazılmış şekilde vermeleri mecburidir. 5) Firmaların teslim sürelerini tekliflerinde yazmaları mecburidir. 6) Alıma ilişkin ilan ve listesini http://www.selcuk.edu.tr Adresinden Alabilirsiniz. 7) Tıbbi Malzeme alımlarında UBB Kodları olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 8) UBB Kodlarından dolayı kurumumuz zarara uğraması durumunda ilgili firmaya ödeme yapılmayacaktır. 9) 245 ( Geçici UBB Kodları) ile başlayan kodlar değerlendirmeye alınmayacaktır. 10) Teklif numaralarını ve istem numaralarını TEKLİFLERİNİZDE ve FATURANIZDA belirtiniz. 11) Eğer teknik şartname var ise ilgili malzemelerin özellikleri teknik şartnamelerinde belirtilmiştir. 12) İstekli ve tedarikçilerin fatura ve teklif mektuplarındaki ödeme ile ilgili matbu ibareler geçersizdir. 13) Teklif gönderen firmalar idari ve (Varsa) Teknik şartnameyi kabul etmiş sayılır. 14) Doğrudan Temin Alımlarında Teklif Veren Bütün Firmalar Yukarıdaki Hususları Kabul Etmiş Sayılacaktır. 15) Teklif veren bütün firmalar üzerinde kalan ve teslim edilen Mal ve Hizmetlerle ile ilgili ödemeden kaynaklanan gecikmelerle ilgili herhangi bir gecikme farkı talebinde bulunmayacaktır. 16) Teklif verilecek kalemin SUT KODU var ise teklifte belirtilmelidir. 17) Gıda alım ödemeleri 120 gün, Teknik Hizmetler alım ödemeleri 120 gün, diğer Mal ve Hizmet alımları döner sermaye saymanlığımızdaki nakit durumuna göre ödenecektir. 18) Firmalar uhdesinde kalan ürünleri İdarenin göstermiş olduğu yere teslim etmek zorundadır. Nakliye ve Montaj yükleniciye aittir. Bu hususda idareden hiç bir talep edilmeyecektir. BU ALIM ÜNİVERSİTENİN - HASTANENİN İNTERNET SİTESİ İHALE DUYRULARI KISMINDAN VE/VEYA HASTANEMİZ PANOSUNDA İLAN EDİLMİŞTİR. Üniversite İnternet Sitesi ; www.selcuk.edu.tr Hastane İnternet Sitesi ; www.hastane.selcuk.edu.tr Hastane Sitesi İhale Duyruları Linki ; www.hastane.selcuk.edu.tr/viewpage.php?page_id=27 Adres: S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250-Selçuklu / KONYA Tel: (0332) 241 50 00, Faks:0(332) 224 48 03 , Elektronik Posta : selcuklutipsatinalma@gmail.com Web Adresi : www.selcuk.edu.tr Bilgi için Satınalma Bölümü - 0(332) 224 42 41 1 Sayfa 29949 KAMERA BAŞLIĞI TAMİRİ TEKNİK ŞARTNAMESİ Tamiri istenen cihaz SMİTH & NEPHEW Marka 460H Model Atroskopi sistemine ait kamera başlığıdır. Kamera başlığında renk bozukluğu bulunmaktadır. Teklif veren firma kamerada tüm arızaları onarıp çalışır vaziyette teslim edecektir. Cihazda kullanılacak tüm parçalar orijinal olmalıdır Teklif veren firmalar cihaz tamiri için tamamen kendi imkânlarını kullanacak, tamir için lazım olabilecek her türlü iş gücü, cihaz ve sarf malzemeyi kendileri temin edecektir. Kurumumuz bu tür ihtiyaçları karşılamak veya hazır bulundurmak zorunda değildir. Tamiri gerçekleştiren firma tamir sonrası ve tamir esnasında yapılan tüm işlemleri ve değişen tüm parçaları gösteren servis raporu ve garanti belgesini hastanemiz tıbbi cihaz birimine teslim etmelidir. Cihazın bütün arızalarının giderilip, bakımı yapıldıktan sonra cihaz çalışır durumda teslim edilecektir Tamiri yapılan ürünler için tamir işlemi kapsamında son kullanıcı kaynaklı arızalar hariç 1 yıl garanti taahhütnamesi vereceklerdir. Nakliye ve montaj yüklenici firmaya aittir 2 Sayfa
Biyomedikal için : tel: (0332) 224 44 13, Elektronik Faks: 0(332) 606 08 20 Elektronik Posta :bilalturkmen@selcuk.edu.tr
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)