İhale No | 2308882 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Konya |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 13 Eylül 2021 |
İhale Tarihi | 13 Eylül 2021 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İhale adı | : | TIBBİ CİHAZ BİRİMİ 1 KALEM HİZMET ALIMI 68954 21/1113 |
Birimi | : | Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi |
İndir
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Konu |
TIBBI CİHAZ BİRİMİ İÇİN 1 KALEM HİZMET ALIMI |
TIBBI CİHAZ BİRİMİ |
İstem No |
Talep Eden Birim |
|
T.C. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği |
68954 |
: 21/1113 |
Alım No |
: |
: |
: |
: |
10.09.2021 |
|
Son Teslim Tarih & Saat |
|
: |
İHTİYAÇ LİSTESİ |
|
Toplam Tutarı |
Birim Fiyatı |
Birimi |
Miktarı |
Malzeme Cinsi |
S. No |
|
|
2,00 |
ADET |
1 |
|
İDARİ ŞARTLAR:
1) Teklifler, doğrudan temin alımları için mail yoluyla verilecektir. (dogrudantemin@selcuk.edu.tr)
2) Numune istenmişse yine son teklif teslim saatinden önce istemi yapan ilgili bölüme teslim edeceklerdir.
3) Firma teklif proformaları firma başlıklı kâğıdına istem no,alım no,tarih, birim fiyat, toplam fiyat, ürün markası, KDV hariç fiyattan, imza ve kaşeler açık bir şekilde yazılmış olarak liste sırasına göre teslim edilecektir.
4) Firmaların teklifleri ihaleler için kapalı zarf içinde, dosya numarası ve bölümü yazılmış şekilde vermeleri mecburidir.
5) Firmaların teslim sürelerini tekliflerinde yazmaları mecburidir.
6) Alıma ilişkin ilan ve listesini http://www.hastane.selcuk.edu.tr/index.php/ihale-duyurulari/ Adresinden alabilirsiniz.
7) Tıbbi Malzeme alımlarında UTS Kodları olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
8) UTS Kodlarından dolayı kurumumuz zarara uğraması durumunda ilgili firmaya ödeme yapılmayacaktır.
9) UTS de 2. ve 3. sınıf malzemeler için UTS BİLDİRİMİ yapılması zorunludur. Aksi halde faturadaki sorunlarda firma sorumludur.
10) Firmaların teklif formlarında vergi kimlik numaralarını belirtmeleri zorunludur.
9) Teklif numaralarını ve istem numaralarını TEKLİFLERİNİZDE ve FATURANIZDA belirtiniz.
10) Eğer teknik şartname var ise ilgili malzemelerin özellikleri teknik şartnamelerinde belirtilmiştir.
11) İstekli ve tedarikçilerin fatura ve teklif mektuplarındaki ödeme ile ilgili matbu ibareler geçersizdir.
12) Teklif gönderen firmalar idari ve (Varsa) Teknik şartnameyi kabul etmiş sayılır.
13) Doğrudan Temin Alımlarında Teklif Veren Bütün Firmalar Yukarıdaki Hususları Kabul Etmiş Sayılacaktır.
14) Teklif veren bütün firmalar üzerinde kalan ve teslim edilen Mal ve Hizmetlerle ile ilgili ödemeden kaynaklanan gecikmelerle ilgili herhangi bir gecikme farkı talebinde bulunmayacaktır.
15) Teklif verilecek kalemin SUT KODU var ise teklifte belirtilmelidir.
16) Firmalar uhdesinde kalan ürünleri İdarenin göstermiş olduğu yere teslim etmek zorundadır. Nakliye ve Montaj yükleniciye aittir. Bu hususda idareden hiç bir talep edilmeyecektir.
17) Ödemeler Döner Sermayenin nakit akışına göre yapılacaktır.
18) E-arşiv faturalarınız için eposta adresi; sudogrudantemin@gmail.com (E-arşiv faturalar islak imzalı olarak tarafımıza gönderilmelidir.)
BU ALIM ÜNİVERSİTENİN - HASTANENİN İNTERNET SİTESİ İHALE DUYRULARI KISMINDAN VE/VEYA HASTANEMİZ PANOSUNDA İLAN EDİLMİŞTİR.
FİYAT TEKLİFLERİNİZ İÇİN; E-MAİL: dogrudantemin@selcuk.edu.tr
Üniversite İnternet Sitesi ; www.selcuk.edu.tr
Hastane İnternet Sitesi ; www.hastane.selcuk.edu.tr
Hastane Sitesi İhale Duyruları Linki ; http://www.hastane.selcuk.edu.tr/index.php/ihale-duyurulari/
68954 DSA ANJİYO CİHAZLARI 3 (ÜÇ) YILLIK BAKIM-ONARIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1) Bakım, onarım sözleşmesi 2 adet Toshiba Marka Infinix VB-I ve CS-I model dijital anjiyografi cihazlarını kapsayacaktır.
2) Cihazlar yedek parça hariç ve x-ışın tüpü dâhil 3 yıllık bakım onarım işlerini kapsar. Ayrıca sisteme bağlı olarak bulunan (otomatik enjektörler ve klimalar vb) diğer cihaz ve teçhizatlar sözleşme kapsamı dışındadır.
3) Periyodik bakımlar her bir cihaz için üç ayda bir, yılda dört defa yapılacaktır. Cihazın bakım ve onarımı üretici firmanın belirlediği standartlara göre ve üretici firmanın cihaz için belirlediği periyodlarda yapılacaktır.
4) Firma ayrıca, bağımsız İş İstasyonlarının arızalarına da ücretsiz olarak müdahale etmelidir. Sözleşmeye konu cihazla birlikte görüntü işleme amaçlı olarak verilen İş İstasyonları’nın bakım onarımları için yüklenici firma bünyesinde IT uzmanları bulundurmalıdır. IT uzmanları gerektiğinde İş İstasyonu üreticisi firmanın da teknik desteğini alarak sözleşme kapsamındaki sistemlere gerekli müdahaleyi yapmaya yetkin olmalıdır.
5) Yüklenici teklif ettiği sistem için koruyucu bakım sürelerini ve periyodlarını içeren ayrıntılı bir yıllık bakım tarihlerini gösterir bakım programı ve bakım protokolü (Üretici firmaca cihaza özgü periyodik bakımlar için vazgeçilmez iş ve işlemler listesi) hazırlayacak, söz konusu programın bir kopyasını bölüm başkanlığına, bir kopyasını Biyomedikal birimine vererek onayı alınacak ve uygulamaya konulacaktır. Ara müdahaleler bakım sürecini etkilemeyecektir. Periyodik bakımlar, mesai saatleri dahilinde (Pazartesi – Cuma 09:00 ile 18:00 saatleri arasında resmi tatiller ve Bayramlar hariç) yapılacaktır.
6) Cihazda herhangi bir arıza olması durumunda Biyomedikal Birimi yükleniciye telefon, cep telefonu, faks veya e-mail ile arızayı mesai saati içi ve dışı, haftasonu ile resmi tatil günleri de dâhil olmak üzere bildirilecek, yüklenici sözleşme şartlarına uygun olarak 48 (kırksekiz) saat içerisinde arızaya yerinde müdahale edecektir. Arızanın özel ekipman ve elektronik/mekanik aksama müdahale gerekmeden uzaktan çözülebilmesinin mümkün olduğu durumlarda ise, yüklenici firma hastanemiz biyomedikal birimi ile irtibata geçecektir. Ancak bu şartlarda yapılan müdahalelerde muhtemel yaşanabilecek hasar ve aksaklıklardan yüklenici firma sorumlu tutulacak olup, doğacak maddi giderler yükleniciye ait olacaktır.
7) İdare, sözleşme kapsamındaki cihazda yapılacak tüm bakım ve onarımların yüklenici firma tarafından yapılacağını garanti eder. Ancak yüklenici firmanın sözleşmede taahhüt ettiği sürelerde servis talebini karşılayamaması ve günlük cezalı olduğu sürenin 5 (beş) iş gününü geçmesine rağmen bir çözüm bulunamaması halinde, hizmetin aksamasına sebebiyet verilmemesi için İdare söz konusu bakımı yüklenicinin dışında başka bir firmaya yaptırmaya hak kazanacaktır. Bu durumda yapılan tüm harcamaların bedeli yükleniciden tahsil edilecektir.
8) Müdahale süresinden itibaren yedek parça ihtiyacı yok ise en geç 48 (kırk sekiz) saat içerisinde arıza giderilmelidir. Ancak, bakım onarımın uzaması gerektiği durumlarda, İdareye yazılı olarak bildirmek şartıyla, İdarenin bilgisi ve onayı doğrultusunda bu süre uzatılabilir. Cihazın arızası durumunda yedek parça değişimi gerekiyorsa, gerekli olan yedek parça Yüklenici tarafından servis raporunda belirtilecek, belirtilen yedek parçaların temini için kurumumuzca ayrıca istem çıkılacaktır. Yedek parçanın temini ve montaj işlemine kadar geçen sürede cihaz arızalı şekilde kalacağı için bu süreler bakım süresine ilave edilecektir. Kurumumuzca gönderilen kesin sipariş takibinde ise ihtiyaç duyulan yedek parça ve malzemenin yerel stoklarda bulunması halinde cihaz/cihazların çalışır durumda teslim süresi en fazla 48 saat, yurtdışı stoklarından tedarik edilmesi durumunda ise en fazla 15 işgünüdür.
9) Cihaz/Cihazların onarımı için ihtiyaç duyulan ve kurumumuzca satınalma süreci neticesinde talep edilen her türlü yedek parça, malzeme ve donanımın yüklenici firma tarafından tedarik edilememesi halinde, Yüklenici ihtiyaç duyulan yedek parçanın temin edilemediğini yazılı olarak bildirecek ve geçerli sebeplerini belgelendirecektir. Bu belgeler üretici firma tarafından gönderilmiş veya Türkiye Yetkili Distribütörü tarafından onaylanmış olmalıdır. Böyle bir durum mücbir sebep sayılacak ve bu durumda mücbir sebeplerden ötürü sözleşmede bahsi geçen cihazlardan yedek parça temini konusunda sıkıntı yaşanılan cihaza ait kalem başka bir işlem yapılmaksızın karşılıklı olarak sona erdirilmiş veya feshedilmiş sayılacaktır. Böylece sözleşmenin sıkıntı yaşanılan cihazla ilgili kaleminin sona erdirilmiş veya feshedilmiş olmasından ötürü kurumumuz ve yüklenici firmanın herhangi bir cezai yükümlülüğü bulunmayacaktır. Yüklenici firmanın sözleşme fesih tarihine kadarki yapmış olduğu işlemlerden kaynaklı kesilen hizmet bedelli faturalarının onayı ve ödemesi kurumumuzca yüklenici firmaya yapılacaktır. Böyle bir durumda yedek parça temini konusunda sıkıntı yaşanılmayan cihaza ait kalem ile ilgili sözleşme geçerliliğini koruyacaktır.
10) Ancak ihtiyaç duyulan her türlü yedek parça, malzeme veya donanımın kurumumuzca yapılması muhtemel araştırmalar neticesinde yüklenici firma haricinde tedariğinin mümkün olduğu durumlarda ise; hastanemiz yüklenici firmayı yazılı olarak bilgilendirilerek, parçanın kurumumuz tarafından satınalınması halinde ihtiyaç duyulan malzemenin cihaz/cihazlara montaj edilmesi talebini kurumumuz saklı tutar.”
11) Cihaza yapılacak her türlü müdahale, Hastanemiz Biyomedikal Birimi personeli eşliğinde gerçekleştirilmeli ve işlem hakkında teknik rapor düzenlenerek Biyomedikal birimine teslim edilmelidir.
12) Ayrıca söz konusu cihazla ilgili istenildiğinde teknik bilgi, destek ve gerekli doküman Biyomedikal Birimine verilecektir.
13) Yüklenici firma, cihazda yapılacak güncellemelerle ilgili kullanıcı eğitimi verilmesi istenirse, bu eğitim için herhangi bir ücret talep etmeyecektir.
14) İhtiyaç halinde, hastanenin satınalma sipariş onayı alındıktan sonra cihazlara takılacak olan yedek parçalar, orjinal ambalajında, cihazın CE işareti bütünlüğünü bozmayacak, yeni ve üreticinin onayladığı kullanılmamış orijinal yedek parçalar olacaktır. Bu durum üretici firma tarafından belgelendirilecektir.
15) İdarenin onayı ile firma tarafından temin edilecek tüm yedek parçalar en az 6 ay garantili olacaktır. Ancak Üretici veya Yüklenici firma tarafından beyan edilmesi koşuluyla garanti edilen yedek parçanın temin edilememesi durumunda 9. maddede belirtildiği gibi ilgili kaleme ait cihazın sözleşmesi sona erdirilmiş veya feshedilmiş sayılacaktır.
16) Yüklenici tarafından cihazlara %95 çalışılabilirlik süresi garantisi taahhüdünde bulunulacaktır. Çalışılabilirlik süresi hesaplamaları yıllık bazda, her cihaz için ayrı yapılacak ve sadece cihazın tamamen durdurulduğu durumlar downtime olarak kabul edilecektir. Downtime süresi, arızanın yükleniciye bildirilmesiyle başlayacak, onarım tamamlanıp cihazın çalışır hale gelmesiyle sona erecektir. Cihaza yapılan periyodik koruyucu bakımlar, düzeltme ve güncelleme faaliyetleri için geçen süreler downtime hesaplamasına dâhil olmayacaktır. Cihazın down olup olmadığı yüklenicinin müdahale sırasında hazırladığı teknik servis raporunda belirtilecek ve karşılıklı imza altına alınacaktır. Raporda downtime olarak belirtilmeyen durumlar, downtime süresine eklenmeyecektir. Downtime hesaplamalarında 1 (bir) gün 24 (yirmi dört) saat alınacak; hafta sonu, resmi tatiller, dini bayramlarda meydana gelen arızalar downtime olarak hesaplanmayacaktır. İdare, %5‘lik downtime süresini aşan her iş günü 24 (yirmi dört) saat için, ilgili cihaza düşen sözleşme bedelinin %0,3’ü (binde üç) oranında çalışılamayan gün cezası kesecektir. Bu sürelerin hesaplanması, sözleşme bitimiyle birlikte Biyomedikal birimi tarafından uptime süresi hesaplanarak tutanak halinde İdareye sunulmasıyla yapılır. Downtime süresi aşılmış ise hesaplanan ceza yüklenicinin son hak edişinden kesilir. Son hak edişin cezayı ödemek için yeterli olmaması halinde, var ise yüklenicinin diğer alacaklarından, yok ise ayrıca tahsil edilecektir.
17) Yüklenici çalışır durumdaki sistemin kullanımı süresince, üretici tarafından yayınlanan ücretsiz güncelleştirmeleri (Update) hastane yönetiminin izni dâhilinde ücretsiz olarak yapacaktır.
18) Cihazın bakım onarım işi eğitimli personeller tarafından yapılacaktır. Teklif verecek firmanın sözleşmeye konu cihazlara servis verebilmesi için, firmada çalışmakta olan en az 2 servis mühendisi, cihaz üreticisinin eğitim merkezinden verilmiş, Teknik Eğitim Sertifikası’na (Technical Training Course) sahip olmalıdır. Cihaz üreticisi firma tarafından, bu eğitimi alan mühendislerin her biri için ayrı ayrı seri numaralandırılmış sertifikaları sözleşme belgeleri ile birlikte ibraz etmeleri gerekmektedir. Arıza, kontrol ve önleyici bakımların üretici firma kalite standartlarında ve üretici firmanın belirlediği prosedürler çerçevesinde yapılmasını öngören yukarıda belirtilen eğitim sertifikası dışındaki herhangi başka bir eğitim belgesi (ör: elden geçirme, yenileme – Refurbishment, taşıma) kabul edilmeyecektir.
19) Yüklenici firma, servis sözleşme konusu sistemin iyi durumda bulundurularak tüm işlevlerini yerine getirecek biçimde çalışmasını sağlayabilmek amacıyla, cihazla ilgili gerekli her türlü bakım, onarım ve servis işlerini yapabilmek üzere, üretici firma tarafından Türkiye’de servis vermeye yetkili olmalıdır. Üretici firma Yetkili Servis belgesine sahip olmalıdır.
20) Yüklenici firma, teklife konu olan cihaz ile ilgili daha önce en az 5 hastanede şartnamede belirtilen servis işini vermiş ve tüm sözleşme şartlarını eksiksiz yerine getirerek problemsiz bir şekilde işi tamamlamış olmalıdır.
21) Her türlü müdahale ve bakıma müteakip bir servis raporu düzenlenecek, arıza bildirim tarihi, arızalı cihaz ile ilgili bilgiler (marka, model, seri no, v.s.), arızanın tanımı yapılan ve/veya yapılacak işler, değiştirilen yedek parçalar, işe başlama ve bitirme zamanları bu raporda ayrıntılı olarak belirtilecektir. Bu rapor kullanıcıya ve Biyomedikal birimde yetkili teknik personele imzalatılarak bir nüshası Biyomedikal birimine, bir nüshası (fatura dönemine kadar ne kadar rapor varsa) fatura zamanı İdareye teslim edilecektir.
22) Bakım ve onarım esnasında kullanılacak gerekli donanım ve cihazlar yetkili firma tarafından temin edilecektir.
23) Bakım, onarımlar sırasında kullanılacak olan tüm ölçüm, test cihazlarının kalibrasyonlarının yapılmış olması ve güncel kalibrasyon belgelerinin Hastane Biyomedikal Birimine sunulması gereklidir.
24) Cihazın iş bu sözleşmenin eki olan bakım programında taahhüt ettiği periyodik bakımın yapılmadığının tespitinde, ilgili döneme ait bakım ücretinin tamamı ödenmeyecektir.
25) Sözleşme yapılan cihaz ve buna bağlı alt ünitelerde; idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde cihazın hizmet dışı kalmasına karar verir ve bu kararını yükleniciye yazılı olarak bildirir ise, bu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki bakım ücretleri ödenmeyecektir.
|
Adres: S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250-Selçuklu / KONYA Tel: (0332) 241 50 00, Faks:0(332) 224 48 03 Elektronik Posta : selcuklutipsatinalma@gmail.com - sudogrudantemin@gmail.com Web Adresi : www.selcuk.edu.tr Bilgi için Satınalma Bölümü - 0(332) 224 42 38 |
1 |
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)