İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz Alımı

İhale No 1555446
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 28 Şubat 2018
İhale Tarihi 1 Mart 2018 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

 

 

Metin Kutusu: Kırşehir
28.2.2018
Sayı: 75990205-869 - 387 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

Hasta Adı :

NEZİHA DOĞAN (5568-18)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SIRA NO:

U.B.B. KODU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MİKTARI

BİRİM

FİYAT

i OP —AcV:

FİYAT

1

 

LİNEER STAPLER OYNAR BAŞLIKLI KALIN DOKU (55 CM) RETİKÜLATÖR

 

1

ADET

 

 

TOPLAM

 

               

EKİ: 1 TEKNİK ŞARTNAME


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-         Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olu in k verilecektir.

2-         Silinti,    kazıntı vc iınz» kaşe bulunmayım teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği tuktirdc numune eıı kısa .sürede salıntılına birimine gönderilecektir.

4-       UBB    kapsamında yer ulan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                           BakaııhgımızTKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazıları gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELCELERİNİ de teklifleri İle birlikte sunimi tun gerekmektedir,

6-            İstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-              Sözkonusu  alımla İlgili tüm vergi-reslm ve harçlar, kargo taşıma vc tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

H-İda remiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                        Dcgerieııdirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.

10-               Mai/eıueler    Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderleı* firmaya aittir.

11-        Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağım kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremi/ tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen güıı içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek tanıdı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-       Alım   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barknd numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma hunlann SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barknd vc SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barknd vc SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kahul etmiş sayılır.

15-                              BakanhftımızT.K.H.K  Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazılan gereğince, firmaların teklif edilen ürünlarin satınalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup , özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barknd numarasından farklı bir barknd numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde. malzeme bedelleri ilgili firmanın Ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumuınuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul elmiş savılır.

16-            AmeIiyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasta adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı ,SUT kodu, barknd numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkodları eksiksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barknd sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebatında boş kağıda kalan harkndlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün İçeosinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili fi itti aya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç testim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alun uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez. yada kestiği halde idaremize belirlilen süre içerisinde 7 güıı (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo, posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talchindc bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UVCUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :

 

LİNEER STAPLER OYNAR BAŞLIKLI KALIN DOKU (55 MM) RETİKÜLATÖR

TEKNİK ŞARTNAMESİ

TEKNİK ÖZELLİKLER t

1.     îki sıra titanyum stapler ile 55 mm uzunluğunda kapama yapmalıdır.

2.      En az 180 derece rotasyon, en az 120 derece artikülasyon yapabilmelidir.

3.     Tek elle kullanıma uygun olmalıdır.

4.      Stapler ateşlendiğinde tetik mekanizması sesli bir uyarı ile kilîtlenmelidir.

5.      Stapleri kartuşundaki zımba bacak uzunlukları ateşlemeden önce 4,8 mm, ateşlemeden sonra 2,0 mm olmalıdır.

6o Kartuşun içinde 19 adet titanyum zımba bulunmalı ve zımbaların çapları 0,23 mm - 0,33 mm aralığında olmalıdır.

7.      Steril pakette bir adet stapler ve üzerinde bir adet sabit kartuş bulunmalıdır.

8.     Zımbalar kapandıktan sonra ideal B formunu almalı ve korumalıdır.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)