İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tesisat Malzemesi Alımı

İhale No 1141924
Sektör İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 2 Ağustos 2016
İhale Tarihi 8 Ağustos 2016 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 


Satınalan Birim

Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim

Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim

Sorumlusu

Recep ÖZDURAK

2940300

Dosya Numarası

2016/100

Satınalma Usulü

Doğrudan Temin

Satınalma Memuru

 

Tel : 0224 294 03 00

Fax: 0224 294 03 48

E-mail:

         

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Mal/Hizmet Özellikleri

Miktarı

1-

Rektörlük Ve Bağlı Birimlerinde Kullanılmak Üzere Tesisat Malzemesi Alımı

 

11 Kalem

2-

 

 

 

                                                                          

Teklifler 08/08/2016 tarih ve saat 16:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı’na elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. Posta İle gönderilecek tekliflerin ilanda belirtilen saate kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir ve bu teklifler değerlendirmeye alınmaz.

1-   Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.

2-   Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.

3-   Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.

4-   Teklif mektubuna dosya numarası yazılmalıdır.

5-   Kısmi teklif verilmeyecektir. (Kısmi teklif verilmesi halinde teklif değerlendirilmeye alınmayacaktır.)

6-   Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

7-   Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)

8-   Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

9-   Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir.

10-Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte  belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi , belirtilen tarihten  sonra  teslim edilmek istenilmesi  halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.

11-Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.

12-Faksla gönderilen teklifler geçerli sayılmayacaktır.

13-Tüm malzemelerin birim fiyatları ve toplam fiyatları tek tek belirtilmelidir.

 

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü – Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Görükle Kampüsü 16059 Nilüfer / BURSA

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞINA

 

                                                                                                          Tarih: …./…./2016

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

 

Firma Adı

 

Açık Tebligat Adresi

 

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

 

Telefon ve Fax Numarası

 

Elektronik Posta Adresi                  

 

 

Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası:2016/10

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Miktarı

Birim Fiyatı

Toplam

1

50 X 90 PVC Kapalı Dirsek

10 Adet

 

 

2

50 X 45 PVC Açık Dirsek

10 Adet

 

 

3

75 lık Hırsız Kelepçe

10 Adet

 

 

4

Lavabo Sifonu

30 Adet

 

 

5

3/8 X 1/2 Flex Bağlantı 70 cm.

50 Adet

 

 

6

1/2 X 1/2 Flex Bağlantı 70 cm

30 Adet

 

 

7

1/2 Sarı Nipel

50 Adet

 

 

8

1/2 Galvaniz Nipel

50 Adet

 

 

9

1’’ Galvaniz Kör Tapa

10 Adet

 

 

10

Tek Girişli Lavabo Bataryası

10 Adet

 

 

11

Çift Girişli Duvardan Evye Bataryası

5 Adet

 

 

 

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

 

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDVhariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.

2-Teklifimiz  …./…./2015 tarihine  kadar geçerlidir.

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra 10 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; ¬

¬Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.

-2016/100 Dosya Numaralı Doğrudan Temin işi ile ilgili dokümanlar tarafımızdan

   incelenmiş ve tüm şartlar kabul edilmiştir.

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası:

 Firma Kaşesi

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)