İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/499024 - Temizlik Ve Sarf Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2016/499024
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare GAZİ ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 21 Kasım 2016
İhale Tarihi 12 Aralık 2016 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEMİZLİK VE SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GAZİ ÜNİVERSİTESİ

2 Kısmi Grupta 52 Kalem Temizlik ve Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/499024
1-İdarenin
a) Adresi : TEKNIKOKULLAR BANDIRMA SOK 00 06500 BEŞEVLER YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122022701 - 3122120284
c) Elektronik Posta Adresi : mediko@gazi.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısmi Grupta 52 Kalem Temizlik ve Sarf Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Üniversitemiz merkez kampüste bulunan, Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Bakanlığımıza bağlı merkez deposuna
c) Teslim tarihi : 2 Kısmi Grup 52 Kalem Temizlik ve Sarf Malzemesi alımı ihalesi sözleşmesi 02 Ocak 2017 tarihinden başlayacak olup, 31 Aralık 2017 tarihinde sona erecektir. İdarenin belirttiği gün ve miktarlar kadar mesai saatleri içinde en geç saat: 10:00'a kadar Başkanlığımıza bağlı merkez deposuna teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : G.Ü. Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Teknikokullar /Ankara
b) Tarihi ve saati : 12.12.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)İhaleye istekli olarak katılacak firmalar 1. ve 2 Kısmi grupta bulunan 52 Kalem Temizlik ve Sarf Malzemelerin teknik şartnamede belirtilen istenilen niteliklere uygun numunelerini teslim ederek teslim tutanağında teklifleriyle birlikte ihale komisyonuna sunacaktır.

b) İhaleye istekli olarak katılacak firmalar numunelerini ihale saatinden önce Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına tutanağı karşılığında teslim edilecektir.
  

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Kurumu ve Kuruluşları ile özel sektörden alınmış " Temizlik  Malzemesi " Alımları


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı G.Ü.Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Teknikokullar adresi olup; bedelinin T.C. Halk Bankası Kampüsan TR65 0001 2001 2940 0006 0000 57 nolu hesabına yatırılarak dekont karşılığı temin edilebilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar G.Ü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı 2 Kat Satın alma birimi Teknikokullar / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
SIVI BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI 10.000 KG
BULAŞIK İÇİN LEKE SÖKÜCÜ BASTIRMA MADDESİ 6.000 KG
SERT SULAR İÇİN SIVI DURULAMA MADDESİ 6.000 KG
AĞIR YAĞ ÇÖZÜCÜ ( SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAKİNESİ İÇİN) 6.000 KG
KİREÇ ÇÖZÜCÜ ( SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAKİNESİ İÇİN ) 1.000 KG
SIVI BULAŞIK DETERJANI ELDE YIKAMA 15.000 KG
KOKULU YÜZEY TEMİZLEYİCİ 100 KG
ÇAMAŞIR SUYU 6.000 KG
SIVI EL YIKAMA SABUNU 3.000 KG
ÇAMAŞIR DETERJANI MATİK ( 5KG) 500 KG
KOSTİK 750 KG
KREM TEMİZLEYİCİ (500-750 ML AMBALAJLARDAN) 150 KG
LASTİK PASPAS ÇEKÇEK ( GENİŞ) 200 ADET
ÇÖP POŞETİ SİYAH 8.000 KG
BULAŞIK TELİ ( BATTAL 60 GR) 200 ADET
ÇÖP KOVASI ( BÜYÜK BOY) 200 ADET
PEDALLI ÇÖP KOVASI ( ORTA BOY) 50 ADET
PLASTİK KOVA ( SAPLI KÜÇÜK BOY ) 50 ADET
AMELİYAT ELDİVENİ ( PUDRASIZ) 150.000 ADET
STREÇ FİLM ( 45 CM * 300 M ) 100 ADET
ALÜMİNYUM FOLYO 45 CM * 100 M- 18 MİCRON 100 ADET
ALÜMİNYUM KASE 200.000 ADET
PEÇETE ( 250 'LİK 18' LİK , VEYA 24' LÜK KOLİ) 20.000 PAKET
MASKE 10.000 ADET
PLASTİK KARIŞTIRICI 100'LÜK PAKET 30.000 ADET
KAĞIT TABAK ( ORTA BOY) 1.000 ADET
KARTON BARDAK 80.000 ADET
BONE 20.000 ADET
ÇATAL ŞEFFAF PLASTİK 2.000 ADET
KAŞIK ŞEFFAF PLASTİK 5.000 ADET
RULO HAVLU 500 RULO
JUMBO BOY TUVALET KAĞIDI 3.000 RULO
TUVALET FIRÇASI 50 ADET
KOLLUK 20.000 ADET
TOZ BEZİ 500 PAKET
BULAŞIK SÜNGERİ 500 ADET
BULAŞIK ELDİVENİ 500 ADET
TEMİZLİK YER FIRÇASI 150 ADET
PASPAS İPİ 200 ADET
SÜPÜRGE BADDAL 100 ADET
SÜPÜRGE SAPI 200 ADET
MASA FIRÇASI 20 ADET
ÇOK AMAÇLI KORUYUCU TABLET 50 PAKET
KÜRDAN 500 PAKET
PLASTİK SÜPÜRGE SAPLI FARAŞ 50 ADET
UZUN KONÇLU ELDİVEN 200 ADET
PASPAS DEMİRİ 150 ADET
GALOŞ 1.000 ADET
PASPAS ARABASI 20 ADET
DİSPENCER UYUMLU RULO HAVLU 5.000 RULO
ÇÖP ŞİŞ 50.000 adet
ADANA ŞİŞ 30.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)