İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/139885 - Temizlik Ve Kırtasiye Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2012/139885
Sektör Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare Gediz Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kütahya
İşin İli Kütahya
Yayın Tarihi 5 Ekim 2012
İhale Tarihi 19 Ekim 2012 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -gediz
Temizlik Ve Kirtasiye Malzemesi Alim Işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/139885
1-İda re nin
a) Adresi : Mehmet Ersoy cad. Gediz Kütahya Gediz/Kütahya
b) Telefon ve faks numarası : 2744124412 - 2744124459
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@gedizdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Gediz Devlet Hastanesi Tüketim Depoları
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 365 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 15 gün içerisinde yüklenici idarenin isteği ve ihtiyaç listesi doğrultusunda ilk teslimi gerçekleştirecektir.Diğer teslimatlar idarenin isteği ve ihtiyaç listesi doğrultusunda yıl içinde her ay parça parça yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gediz Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19.10.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif edeceği ürünler için numune ve/veya katalog vermeleri zorunlu olup ihalede teklif edeceği sarf malzemelerini ihale sıra numarasına göre listeleyip teklif dosyasıyla beraber numune ve/veya katalogları ihale komisyonuna teslim edecektir. Numune ve/veya katalog vermeyenlerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.İstenilen Numune miktarları ve katalog açıklamaları Teknik Şartnamede bulunmaktadır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 60 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gediz Devlet Hastanesi
Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Kütahya Şubesi Gediz Devlet Hastanesi IBAN TR77 0001 0001 7935 0831 8350 01 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gediz Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
SIVI BULAŞIK DETERJANI 120 KG
WC TEMİZLEYİCİ SIVI 75 KG
ÇAMAŞIR SUYU 480 KG
MEKANİK OVALAMA TOZU 240 KG
TUVALET KOKU GİDERİCİ 180 ADET
ÇİFT KATLI MİNİ JUMBO BOY TUVALET KAĞIDI (30 ADET PLASTİK HAZNELİ APARAT İLE BİRLİKTE) 2.400 RULO
ÇİFT KATLI FOTOSELLİ MAKİNE HAVLUSU (30 ADET FOTOSELLİ MAKİNE İLE BİRLİKTE) 3.000 RULO
KAĞIT HAVLU 1.200 RULO
SİYAH ÇÖP POŞETİ BATTAL BOY 1.500 KG
KIRMIZI TIBBİ ATIK ÇÖP POŞETİ JUMBO BOY 1.500 KG
MAVİ ÇÖP POŞETİ BATTAL BOY 1.500 KG
SİYAH ÇÖP POŞETİ ORTA BOY 1.500 KG
KIRMIZI ÇÖP POŞETİ ORTA BOY 600 KG
PİSUVAR tableT 240 PAKET
TEMİZLİK KREMİ 180 KG
ÇAMAŞIR SUYU KATKILI TEMİZLİK KREMİ 20 KG
ODA SPREYİ 300 ADET
GENEL TEMİZLİK SIVISI (KOKULU) 600 KG
SIVI EL SABUNU 1.200 KG
CİLA MAKİNESİ SIVISI 240 KG
PASPAS İPİ 600 ADET
NEMLİ MOP İP PASPAS BEZİ 600 ADET
CAM SİLME SIVISI 120 KG
ÇAMAŞIR MAKİNESİ TOZ DETERJANI 1.200 KG
KLOZET TEMİZLİK BANDI 360 ADET
BÜYÜK BOY ÇEK ÇEK 5 ADET
SAPLI PLASTİK KOVA ORTA BOY 30 ADET
ÇÖP KOVASI 30 LT 20 ADET
ÇÖP KOVASI 10 LT 20 ADET
MİKROFİBERLİ TEMİZLİK BEZİ 150 ADET
SAPLI FARAŞ TAKIMI 20 ADET
PLASTİK TUVALET TASI 25 ADET
SAPLI SÜPÜRGE 10 ADET
TUVALET FIRÇA TAKIMI 25 ADET
LAVABO OVALAMA FIRÇASI 25 ADET
SAPLI ORTA BOY YER FIRÇASI 15 ADET
GALOŞ 100.000 ÇİFT
SIKMALI PASPAS ARABASI 10 ADET
SUDA ERİYEN ENFEKTE ÇAMAŞIR TORBASI 200 ADET
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 150 KOLİ
KARTON ARŞİV KLASÖRÜ GENİŞ 250 ADET
KARTON ARŞİV KLASÖRÜ DAR 250 ADET
PLASTİK TELLİ DOSYA 1.500 ADET
PLASTİK ŞEFFAF DOSYA (100`LÜ) 500 PAKET
YARIM KAPAKLI KARTON DOSYA 1.000 ADET
CANON LPB 3000 YAZICIYA UYGUN TONER 50 ADET
CANON LPB 3010 YAZICIYA UYGUN TONER 50 ADET
CANON LPB 6000 YAZICIYA UYGUN TONER 50 ADET
CANON MF 4500 YAZICIYA UYGUN TONER 15 ADET
OKI B6200 YAZICIYA UYGUN TONER 6 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)