İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/45844 - Temizlik Ve İlaçlama Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/45844
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 26 Şubat 2016
İhale Tarihi 28 Mart 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEMİZLİK VE İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Genel Müdürlüğümüz Merkez Hizmet Binası İle Ek Hizmet Binalarının Genel Temizlik Hizmeti (İlaçlama Dahil, Temizlik Malzemesi Hariç) ile Şoför Çalıştırılması İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/45844

1-İdarenin

a) Adresi : Milli Müdafaa Caddesi 20 06100 Kızılay ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124155000 - 3124181238
c) Elektronik Posta Adresi : destek@vgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01.05.2016 - 31.12.2018 dönemi 1 adet ekip şefi, 54 adet temizlik ve 6 adet şoför personel toplam 61 kişi ile genel temizlik ve şoförlük hizmeti alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Milli Müdafaa caddesi No:20 Kızılay- Atatürk Bulvarı No:10 Ulus - Bayındır Sokak No:3 Kızılay - Harbiye Mahallesi Karşıyaka Sokak No:36 Dikmen ANKARA adresleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.05.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Milli Müdafaa Cadesi No:20 Kızılay/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektörde yapılmış olan tüm bina genel temizlik ve ilaçlama hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir. (Benzer iş olarak sunulacak iş deneyim belgelerinde bina temizlik ve ilaçlama birlikte kabul edilecektir.)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Milli Müdafaa Cadesi No:20 Kızılay/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Milli Müdafaa Cadesi No:20 Kızılay/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik Şefi 2016 yılı Maaş (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 8 Ay
Temizlik Personeli 2016 yılı Maaş(Brüt asgari ücret) 44 8 Ay
Engelli İşçi 2016 yılı Maaş(Brüt asgari ücret) 2 8 Ay
Vakıf Evi Erkek Personel 2016 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %8 fazlası) 3 8 Ay
Vakıf Evi kadın Personel 2016 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %18 fazlası) 3 8 Ay
Genel Müdürlük Erkek Personel 2016 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 8 Ay
Şoför 2016 yılı maaş(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 6 8 Ay
Temizlik Şefi 2017 yılı Maaş(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 12 Ay
Temizlik Personeli 2017 yılı Maaş(Brüt asgari ücret) 44 12 Ay
Engelli İşçi 2017 yılı Maaş(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Vakıf Evi Erkek Personel 2017 yılı maaş(Brüt asgari ücretin %8 fazlası) 3 12 Ay
Vakıf Evi kadın Personel 2017 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %18 fazlası) 3 12 Ay
Genel Müdürlük Erkek Personel 2017 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 12 Ay
Şoför 2017 yılı maaş(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 6 12 Ay
Temizlik Şefi 2018 yılı Maaş(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 12 Ay
Temizlik Personeli 2018 yılı maaş(Brüt asgari ücret) 44 12 Ay
Engelli İşçi 2018 yılı Maaş(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Vakıf Evi Erkek Personel 2018 yılı maaş(Brüt asgari ücretin %8 fazlası) 3 12 Ay
Vakıf Evi kadın Personel 2018 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %18 fazlası) 3 12 Ay
Genel Müdürlük Erkek Personel 2018 yılı maaş (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 12 Ay
Şoför 2018 yılı maaş(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 6 12 Ay
Vakıf Evi erkek personel (asgari ücret + asgari ücretin % 8 fazlası ) Fazla çalışma 32 aylık 720 saat
Vakıf Evi kadın personel (asgari ücret + asgari ücretin % 18 fazlası ) Fazla çalışma 32 aylık 720 saat
Genel Müdürlük erkek personel (asgari ücret + asgari ücretin % 15 fazlası ) Fazla çalışma 32 aylık 720 saat
Şoför (asgari ücret + asgari ücretin % 15 fazlası ) Fazla çalışma 32 aylık 2.160 saat
Vakıf Evi erkek personel (asgari ücret + asgari ücretin % 8 fazlası ) Ulusal Bayram Genel Tatil Günleri Çalışma 3 yıllık 41,5 gün
Vakıf Evi kadın personel (asgari ücret + asgari ücretin % 18 fazlası ) Ulusal Bayram Genel Tatil Günleri Çalışma 3 yıllık 41,5 gün
Cam temizleme işi: Milli Müdafaa Caddesi No:20 Kızılay adresinde bulunan Genel Müdürlük Hizmet binamızın dış asansörünün yılda 1 kez (210 m2) dış cephe cam temizleme işi. İhale süresince = 3 kez 3 sefer
Cam temizleme işi: Bayındır sokak No:3 Ankara adresinde bulunan ek hizmet binasının yılda 2 kez (250 m2 * 2 =500 m2) dış cephe cam temizleme işi. Yıllık 2 kez * ihale süresince = 6 kez 6 sefer
Cam Temizleme İşi: Harbiye Mah. Karşıyaka Sok. No:36 Dikmen / ANKARA adresinde bulunan Vakıf Evi hizmet binasının (150 m2*2=300 m2) dış cephe cam temizleme işi Yıllık 2 kez * ihale süresince=6 kez 6 sefer
Halı yıkatılması işi: Genel Müdürlüğümüzde klullanılmakta olan halıların yıkanması işi yıllık 100 m2* ihale süresince = 300 m2 300 metrekare
Perde yıkatılması işi: Genel Müdürlüğümüz merkez hizmet binası B blokta bulunan tül perdelerin yıkanması işi. Yıllık 500 m2*ihale süresince = 1500 m2 1.500 metrekare
Perde yıkanması işi: Genel Müdürlüğümüz merkez hizmet binası B blokta bulunan güneşlik ve fon kumaş perdelerin yıkanması işi. Yıllık 250 m2* ihale süresince = 750 m2 750 metrekare

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)