İhale No | 1381345 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Manisa 1. Piyade Eğitim Tugay Komutanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 18 Temmuz 2017 |
İhale Tarihi | 20 Temmuz 2017 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
1) 1'inci P.Eğt.Tug.İhale Komisyon Başkanlığınca ” TEMİZLİK VE DEZENFEKSİYON HİZMET ALIMI işi; 4734 Sayılı K.İ.K.'nun 22/d Maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır.
2) Teklifler alım tarihinden itibaren 45 (Kırk beş) takvim günü geçerlidir
3) Teklif vermek isteyen istekliler, İhale Komisyon Başkanlığında alıma ait dokümanı inceleyebilir ve örnek teklif mektubunu temin edebilirler. İhale Komisyonu irtibat telefonu: 0 236 237 8841 dir.
4) Teslim Yeri: 1'inci P.Eğt.Tug.K.'lığı Merkez/MANİSA
5) İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin tebliğini müteakip idarenin isteği tarihte başlayacak , Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin temizlenerek hijyenik hale getirilmesi 10 gün olacak şekilde yüklenici firma tarafından gerekli tedbir alınacak ve personel bulundurulacaktır. Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin temizlenerek sağlığa uygun hale müteakip Hiz.Brl.K.lığının ve Sağlık Merkezi Amirliğinin yüklenici firmaya tebliğini müteakip Mutfak Kısmının (Tüm alet ve makinaları dahil) ve Sağlık Merkezinin dezenfeksiyonunun yapılarak hijyenik hale getirilmesi 5 gün olacak şekilde yüklenici firma tarafından gerekli tedbir alınacak ve personel bulundurulacaktır
6) Hizmet alımları zamanında teslim edilmediği takdirde geçen her takvim günü için sözleşme bedelinin % 0,5 oranında ceza uygulanacaktır. Bu süre hiçbir şekilde 5 gününü geçemez.
7) İşin yapılması esnasında yükleniciden kaynaklanan sebeplerden dolayı zarar gören kışı, kurum ve kuruluşların zararından yüklenici sorumlu olacaktır.
8) Temizlik ve Dezenfeksiyon esnasında kullanılacak tüm ürün ve malzemeler yüklenici firmaya ait olacaktır.
9) Temizlik ve Dezenfeksiyon esnasında kullanılacak ürünler 1’inci sınıf ürünlerden seçilerek insan sağlığını olumsuz etkileyecek özellikte olmadığı ve malzemelerin içeriklerini gösterir belgeler idareye sunulacaktır.
10) Yüklenici firma tarafından hizmet işlemi esnasında yanında çalıştıracağı personelin emniyet ve iş güvenliğinden yüklenici firma sorumlu tutulacaktır.
11) Bu alım için teminat alınmayacak, sözleşme yapılacaktır. Alımda kısmi teklif verilmeyecektir.
12) Yüklenici firma tarafından sözleşme imzalanmadan önce; sözleşme bedelinin 0,00569'u (Binde beş virgül atmış dokuzu) oranında Karar Damga Pulu Vergisi ve sözleşme bedelinin 0,00948'i (Binde dokuz virgül kırk sekizi) oranında Sözleşme Damga Pulu Vergisi, defterdarlık il muhasebe müdürlüklerine, mal müdürlüklerine veya vergi dairelerine yatırılmak suretiyle makbuzlar İdareye ibraz edilecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)