İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/48081 - Temizlik Malzemesi Ve Ürünleri Satın Alınacaktır

İhale No 2019/48081
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 7 Şubat 2019
İhale Tarihi 6 Mart 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -YUNUS EMRE-ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/48081
1-İdarenin
a) Adresi : ULUÖNDER MAH. SALIH BOZOK CAD. NO:23 26190 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 44 KISIM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacak olup, işin süresi 365 gündür. Yüklenici / yükleniciler sözleşme kapsamında malzemeler için siparişe istinaden maksimum 8 partide teslim edilecekir. Teslimatlar (Siparişin yükleniciye teklif mektubunda verilen telefon, faks numarasına veya adresine yazılı olarak tebliğinden itibaren) 10(on) gün içerisinde Muayene Kabul Komisyonu gözetiminde Hastanenin ilgili deposuna Teslim edilecektir. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanenin ilgili deposuna bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanelerimiz sorumlu olmayıp malzemelerin ambar yetkilisi tarafından gösterilen raflara yerleştirilip depoya istiflenmesi yükleniciye aittir. Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 06.03.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İhale kısımlarına ait teknik şartnamelerde istenmiş olan belgelerin aslı veya noter onaylı fotokopileri  ihale teklif dosyasında sunulacaktır

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler Teklif edilen ürünlerin her birinden bir adet numune teklif ile birlikte teslim edilecek olup isteklinin teslim etmediği ürüne ait teklifi reddedilecektir.
a)Numuneler ihale saatinden önce  isteklilerin kendileri tarafından düzenleyecekleri Numune Teslim Tutanağı ile birlikte kontrolü yapılacak ve bütün numuneler bir koliye konularak, üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numunelerin üzerinde firma adı, ihale kısım numarası ve malzeme adını gösterir etiket (düşmeyecek/kaybolmayacak şekilde sağlam yapıştırılmış) bulunmalıdır. İhale komisyonu teslim edilen numuneleri elle, gözle ve uygulamalı olarak değerlendirerek teknik şartnameye uygunluğunu değerlendirecektir.
Tutanakla imza karşılığı teslim edilmeyen veya ihalede ait olduğu kısmi alımın sıra numarası yanlış yazılan numunenin uzman üyelerce değerlendirilememesinden istekli sorumludur.
b)İsteklilerin uhdesinde kalan kalemler için alınan numuneler ürün teslimatlarında Muayene Komisyonunun değerlendirmesine esas olmak üzere Hastanemiz ambarında kalacaktır. Diğer numuneler ihale ile ilgili tüm sözleşmeler yapıldıktan sonra 1 ay içinde firmalara iade edilecektir. Bu süreler dolduktan sonra teslim alınmayan numunelerden dolayı Hastanemiz İdaresi sorumlu değildir.

c)Teklif edilen yerli malı ürünler için; kısım sırası üzerlerine yazılarak  yerli malı belgesi (asıl veya noter onaylı sureti)  ihale teklif dosyasında sunulacaktır. Yerli malı belgesi verilmeyen ürünler için yerli malı fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı YUNUS EMRE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ-Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 125 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Başhekimliğimizin HALK BANKASI ESKİŞEHİR ŞUBESİ nezdindeki TR 65 0001 2009 3480 0005 0000 69 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
ANA YIKAMA (SIVI) 9.200 kilogram
OKSİJENLİ AĞARTICI 8.900 kilogram
ALKALİ AĞIR KİR KAN VE YAĞ ÇÖZÜCÜ (SIVI) 11.000 kilogram
KLORLU AĞARTICI 9.000 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI (SIVI) 7.200 kilogram
ÇAMAŞIR YIKAMA İÇİN ANA YIKAMA MADDESİ (TOZ) 3.100 kilogram
KAĞIT HAVLU (STANDART BOY) 75.000 rulo
ÇÖP TORBASI ORTA BOY SİYAH (75X90) RULO 20.000 rulo
ÇÖP TORBASI SİYAH (55X60) RULO 8.000 rulo
ÇÖP TORBASI ORTA BOY MAVİ (75X90) RULO 10.000 rulo
GENEL YÜZEY TEMİZLİK SIVISI 30.000 kilogram
MOP PASPAS APARATI TAKIMI (80 CM) 300 adet
MOP PASPAS BEZİ 50 CM 2.500 adet
MOP PASPAS (MİKROFİBER 50 CM) 2.000 adet
KLOZET TUVALET FIRÇASI 2.000 adet
POŞET ELDİVEN ŞEFFAF 750.000 adet
YER ÇEKÇEĞİ (ÇEKPAS 40 CM LİK) 200 adet
YER ÇEKECEĞİ (ÇEK PAS 80 CM) 300 adet
MİNARELLİ OVMA MADDESİ CİF (750 GR.LIK) 3.000 adet
LAVABO FIRÇASI (MUTFAK FIRÇASI) 1.000 adet
OTO FIRÇASI 500 adet
TRAŞ BIÇAĞI (TEKLİ) 3.000 adet
BANYO WC TEMİZLİK MADDESİ 10.000 kilogram
TUVALET KAĞIDI CİMRİ 30.000 adet
GALOŞ 500.000 adet
TEHLİKELİ ATIK KOVASI (MAVİ) 1.000 adet
HAREKETLİ HAVLU 5.000 adet
GÖZ AMELİYAT PİJAMASI (L) 5.000 adet
YER YÜZEY DEZENFEKTAN (1 KG LIK) 2.000 kilogram
HASTA BİLEKLİĞİ (BEYAZ) 150.000 adet
HASTA BİLEKLİĞİ (PEDİYATRİK KIRMIZI BEYAZ) 30.000 adet
DİSPENSER Z KATLI HAVLU 150.000 adet
TIBBİ ATIK KOVASI SARI (1/3 LİTRELİK) 7.500 adet
TIBBİ ATIK KOVASI SARI (10 LİTRELİK) 7.500 adet
CAM VE AYNALAR İÇİN (CAM SİL) 2.000 adet
ÇAMAŞIR SUYU 30.000 litre
BULAŞIK SÜNGERİ 3.000 adet
BULAŞIK TELİ 3.000 adet
ODA PARFÜMÜ 2.000 adet
MOP PASPAS BEZİ (80 CM) 2.000 adet
MOP PASPAS (MİKRO FİBER 80 CM) 2.000 adet
SIVI EL SABUNU (KÖPÜK) 10.000 litre
İPLİK PASPAS 10.000 adet
MOP PASPAS APARATI TAKIMI (50 CM) 250 adet
İNŞAAT ELDİVENİ (İŞCİ ELDİVENİ) 1.000 adet
FARAŞ TAKIMI 300 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (12 LT) 350 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (20 LT) 250 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ 50.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)