İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/165062 - Temizlik Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2018/165062
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 9 Nisan 2018
İhale Tarihi 26 Nisan 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

HALİL ŞIVGIN ÇUBUK DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

2018 Yılı Genel Temizlik Hizmetlerinde Kullanılacak Dayanıklı ve Tüketim Ürünleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/165062
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312 837 81 10 - 0312 838 21 51
c) Elektronik Posta Adresi : cubuksatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 Yılı Genel Temizlik Hizmetlerinde Kullanılacak Dayanıklı ve Tüketim Ürünleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ankara Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu ve Ayniyat Dayanıklı Depo
c) Teslim tarihi : Hastanemiz ihtiyacına göre peyder pey teslimat yapılacaktır. Firma siparişin eline geçmesinden en geç 10 gün sonra hastaneye teslim edecektir. Teslimatlar 31.05.2019 tarihini geçmeyecektir. İdare tarafından belirlenen mal teslim tarihlerinin ve miktarlarının yine idare tarafından değiştirilmesi gerektiğinde idare yükleniciye yazılı olarak bildirimde bulunacaktır. İdare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi 06760 Çubuk-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 26.04.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İhale konusu alıma ilişkin teknik şartnamede belirtilmesi halinde; İzin, ruhsat, faaliyet belgeleri, direktiler ve teknik şartnamede belirtilen diğer belgeler teklifle birlikte sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünler için ihale saatine kadar en az bir numune hastanemiz Ayniyat Tüketim Deposu veya Ayniyat Dayanıklı Depona numune teslim tutanağı ile teslim edilecektir.

            İhale komisyonumuzca daha sağlıklı değerlendirme yapılabilmesi amacı ile yeniden numune istenebilecek olup, bu talep yazılı olarak firmaya bildirilecek ve numuneler en geç üç iş günü içerisinde teslim edilecektir.

            İhale kapsamında numune ile ilgili bilgiler teknik şartnamenin ilgili maddelerinde açıklamalı olarak belirtilmiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı (Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi Satınalma Birimi 06760 Çubuk-ANKARA) Hastanemiz poliklinikler veznesine / Hastanemizin Halk Bankası Opera şubesi TR80 0001 2009 4130 0005 0001 53 nolu hesabına (Dekontta; Geçici teminat olduğu, İhale numarası, istekli adı ve istekli vergi numarası kesinlikle belirtilecektir.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi Satınalma Birimi 06760 Çubuk-ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Cam Silme Takımı (Metal, Çekçek’li) 50 adet
Çek Çek Yer İçin ( Saplı 45 Cm.) (±2Cm.) 50 adet
Çöp Kovası (Tıbbi Atık Amblemli - 40Litre)(±0,5Litre) 60 adet
Çöp Kovası Pedallı (22Litrelik)(±0,5Litre) 40 adet
Çöp Kovası Pedallı (30Litrelik)(±0,5Litre) 40 adet
Çöp Kovası Pedallı (40Litrelik)(±0,5Litre) 40 adet
Islak-Kaygan Zemin Uyarı Levhası 20 adet
Kâğıt Havlu askısı 50 adet
Lavabo Pompası 50 adet
Mop Aparatları (Metal Saplı) (60Cm.) (±1Cm.) 60 adet
Oto Fırçası ve Sapı 50 takım
Paspas (Kıvırcık) 50 metre
Paspas Arabası (Çift Kovalı, Presli) 30 adet
Püsküllü Paspas Aparatı (Plastik) 50 adet
Püsküllü Paspas Sapı 50 adet
Sıvı Sabunluk 100 adet
Temizlik Kovası (Orta Boy) (Mavi- Kırmızı- Sarı) 50 adet
Tuvalet Kâğıdı Askısı (Metal) 50 adet
Tuvalet Pompası (Uzun Saplı) 50 adet
Saplı Faraşlı Süpürge Takımı 50 adet
Çevre Süpürgesi (Dik, Saplı, Sarı) 24 adet
Bulaşık Eldiveni 60 çift
Cam Peluşu 60 adet
Cam Temizleme Maddesi (Sıvı) (En Fazla 1 Litrelik Ambalaj) 1.000 litre
Çamaşır Suyu (En Fazla 5 Litrelik Bidon) 3.600 litre
Çöp Torbası Siyah 80x110cm. 1.500 kilogram
Çöp Torbası Mavi 80x110cm. 1.500 kilogram
Çöp Torbası Siyah 55x60cm. 2.500 rulo
Çöp Torbası Siyah 65x80cm. 6.000 rulo
Genel Temizlik Maddesi (En Fazla 5 Litrelik Bidon) 2.400 litre
İşçi Eldiveni 50 çift
Kâğıt Havlu 10.000 rulo
Kireç ve Pas Çözücü (En Fazla 2 Litrelik Ambalajlı) 250 litre
Kontamine Çöp Kovası (5 Litre - İğne Konteynırı) 1.500 adet
Lavabo Fırçası 200 adet
Maşrapa 100 adet
Mineralli Sıvı Ovma Maddesi 600 kilogram
Mop (Nemli, 60 Cm) (± 1cm.) 600 adet
Oda Parfümü (500 ml) (± 50ml.) 180 adet
Pisuar Tableti (1 Kg'lık) 150 kilogram
Püsküllü Paspas 600 adet
Sıvı El Sabunu (En fazla 5 Litrelik Bidonlarda) 3.600 litre
Temizlik Bezi (Mavi - Kırmızı - Sarı) Mikrofiber 1.800 adet
Tıbbi Atık Poşeti 55x60cm. 1.500 rulo
TıbbıAtık Poşeti 65x80cm. 2.000 kilogram
Tıbbi Atık Poşeti 80x110cm. 1.500 kilogram
Tuvalet Fırçası (Muhafazalı) 120 adet
Tuvalet Kâğıdı (Çift Katlı 200 Parça) 11.000 rulo
Tuvalet ve Banyo Temizleyici (En fazla 5 Litrelik Bidonlarda) 750 litre
WC Koku Giderici 600 adet
Muayene Masa Örtüsü (Laminasyonlu) 400 rulo
Sinek İlacı 40 adet
Benzinli Çim Biçme Makinası 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)