İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/61913 - Temizlik Malzemesi

İhale No 2023/61913
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare SAĞLIK BAKANLIĞI Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 24 Ocak 2023
İhale Tarihi 27 Şubat 2023 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

TEMİZLİK MALZEMESİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/61913
1-İdarenin
a) Adı : YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Bilkent Yerleşkesi Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı 6001 .Cadde No:9 Çankaya /Ankara 06800 Bilkent ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3125851964 - 3125852196
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : TEMİZLİK MALZEMESİ
b) Niteliği, türü ve miktarı : 39 Kalem Temizlik Malzemesi (7 Kısım)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü depolarına
ç) Süresi/teslim tarihi : İhale konusu malların teslimatı Sözleşme imzalandıktan sonra 30 gün
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasından itibaren işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 27.02.2023 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Mali Hizmetler Daire Başkanlığı 2. Kat Toplantı Salonu. Bilkent Yerleşkesi Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı 6001 Cad. No:9 Çankaya Ankara 06800


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ÇÖP POŞETİ (55*60) (Küçük) 7.593 rulo
ÇÖP POŞETİ (80*110) (Büyük) 14.950 rulo
ISLAK PAS PAS APARATI 266 adet
ISLAK PASPAS EXTRA BANTLI (Püsküllü) 3.297 adet
NEMLİ PAS PAS (Beyaz Mop) 2.586 adet
MİKROFİBER TEMİZLİK BEZİ 16.529 adet
MAVİ ORLON MOP (50 cm.) 2.423 adet
ÇELİK CİLA TELİ (5'li Paketlerde) 72 paket
OVMA FİBER SÜNGER 2.236 adet
KÖPÜK FORM SIVI EL SABUNU APARATI 225 adet
PİSUVAR SÜZGECİ (Kokulu) 834 adet
HAVLU KAĞIT 37.202 rulo
HAVLU KAĞIT APARATI (Sensörlü) 95 adet
WC KAĞIDI-MİNİ JUMBO TUVALET KAĞIDI 17.448 rulo
Z PEÇETE (12'li Paketlerde) 401 paket
KAYA TUZU 2.500 kilogram
İŞÇİ ELDİVENİ 759 çift
ÇİZME 100 çift
CAM KAZIMA APARATI 68 adet
CAM LASTİĞİ 112 metre
PRESS (ÇİFT KOVALI) 306 adet
TEZGAH ÜSTÜ MİNİ ÇEK ÇEK (20 cm.) 415 adet
YER ÇEK ÇEK (55 cm) 437 adet
YER KAZIMA JİLETİ (10'lu Paketler) 20 paket
LAVABO FIRÇASI 480 adet
PASPAS ARABASI (Çift Kovalı) 90 adet
FIRÇALI FARAŞ 205 adet
KİREÇ SÖKÜCÜ 1.110 kilogram
KÖPÜK FORM SIVI EL SABUNU (12'li koliler) 655 koli
ÇOK AMAÇLI GENEL TEMİZLİK 8.160 litre
BULAŞIK DETERJANI 1.855 litre
AHŞAP TEMİZLEYİCİ 505 litre
WC DEZENFEKTAN MADDESİ (750 ML) 2.581 adet
ÇAMAŞIR SUYU 8.625 litre
SIVI EL SABUNU 885 litre
ODA PARFÜMÜ (750 ML) 2.500 adet
OTO YIKAMA ŞAMPUANI 750 litre
OTOMAT DETERJANI 210 litre
LATEKS ELDİVEN (Pudrasız) 3.715 paket

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)