İhale No | 2021/191434 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Bayrakli Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 2 Nisan 2021 |
İhale Tarihi | 14 Nisan 2021 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BAYRAKLİ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2021/191434 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | BAYRAKLİ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | 7355 SOKAK NO:225 DOĞANÇAY MAH. BAYRAKLI/İZMİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2324772000 - 2323475057 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 42 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | • İdarenin gösterdiği yere (1. Kalemin 25 adeti, 2. Kalemin 150 adeti, 9. Kalemin 4000 rulosu, 25, 26, 27, 28, 29 ve 30. Kalemler 7355 Sokak No: 248 Yamanlar Bayraklı/İZMİR Temizlik İşleri Şantiyesine diğer kalemler Osmangazi Mah. 617/9 Sokak No:4 Destek Hizmetleri Müdürlüğü Ambarı Bayraklı İZMİR adresine teslim edilecektir. ) yüklenici firma tarafından teslimi yapılacaktır. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | sözleşme imzalandıktan sonra 30 takvim günü içerisinde bütün mallar teslim edilmek zorundadır. |
d) İşe başlama tarihi | : | SÖZLEŞMEYİ MÜTEAKİP İŞE BAŞLANACAKTIR. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 14.04.2021 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | 7355 SOKAK NO:225 YAMANLAR BAYRAKLI İZMİR |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
MALZEMELERE İLİŞKİN NUMUNELER İDARE TARAFINDAN İHALE SONRASINDA EKAP ÜZERİNDEN TEBLİĞ YAPILARAK İSTENECEK VE 5 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE 7355 SOKAK NO:225 DOĞANÇAY İZMİR BAYRAKLI ADRESİNE BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNE GÖRE NUMARALANDIRILMIŞ BİR ŞEKİLDE TESLİM EDİLECEKTİR. NUMUNESİ TESLİM EDİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
OTO FIRÇA | 200 | adet |
SAPLI SÜPÜRGE-FARAŞ | 200 | adet |
MOB BEZİ | 1.000 | adet |
YER TEMİZLİK BEZİ | 1.500 | adet |
TEMİZLİK BEZİ | 2.000 | adet |
BULAŞIK SÜNGERİ. | 300 | paket |
FIRÇA SAPI | 250 | adet |
MAKİNA HAVLUSU | 700 | paket |
ÇÖP TORBASI JUMBO BOY | 8.500 | rulo |
ÇÖP TORBASI ORTA BOY | 2.000 | rulo |
NAFTALİN (100 GR.) | 250 | paket |
BULAŞIK ELDİVENİ | 100 | çift |
MUAYENE ELDİVENİ LARGE | 150 | kutu |
TEMİZLİK KOVASI | 100 | adet |
TEMİZLİK ARABASI (ÇİFT KOVALI) | 10 | adet |
TEMİZLİK ARABASI SIKMA APARATI | 10 | adet |
ÇÖP KOVASI | 80 | adet |
LAVABO AÇICI | 50 | kilogram |
ÇAMAŞIR SUYU (5 LT.) | 1.000 | bidon |
YÜZEY TEMİZLEYİCİ | 1.000 | bidon |
KİREÇ ÇÖZÜCÜ (5 LT.) | 400 | bidon |
BULAŞIK DETERJANI (5 LT.) | 400 | bidon |
SIVI EL SABUNU (5 LT.) | 600 | bidon |
OTO YIKAMA SIVISI | 500 | litre |
PLASTİK ÇÖP KONTEYNERI | 35 | adet |
SERT UÇLU ARAÇ YIKAMA FIRÇASI | 50 | adet |
ZEMİN (MEYDAN) FIRÇASI 30 CM | 15 | adet |
ZEMİN (MEYDAN) FIRÇASI 25 CM | 25 | adet |
DIŞ MEKAN SAPLI YER FIRÇASI | 100 | adet |
ÇÖP KAMYONU VE ÇÖP KONTEYNERİ TEMİZLEME MADDESİ | 1.500 | litre |
CAM TEMİZLEME MADDESİ | 200 | litre |
SIVI SABUNLUK | 50 | adet |
PÜSKÜLLÜ PASPAS APARATI | 150 | adet |
KANATLI ÇAMAŞIR KURUTMA ASKILIĞI | 15 | adet |
BULAŞIK MAKİNASI DETERJANI | 60 | litre |
SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAKİNASI PARLATICISI | 60 | litre |
NEM ALICI PASPAS | 20 | adet |
ÇAMAŞIR İPİ | 300 | metre |
MANDAL | 400 | adet |
ÇAMAŞIR SELESİ | 20 | adet |
KATI SABUN | 420 | kilogram |
ÇEKPAS SAPLI | 100 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)