İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/74520 - Temizlik, Kalorifer Yakma, Çamaşır Yıkama Ve Ütüleme Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/74520
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 23 Haziran 2015
İhale Tarihi 21 Temmuz 2015 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEMİZLİK, KALORİFER YAKMA, ÇAMAŞIR YIKAMA VE ÜTÜLEME HİZMETİ ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

2016 – 2018 YILLARI ARASI 36 AYLIK GENEL TEMİZLİK, KALORİFER YAKIMI, ÇAMAŞIR YIKAMA VE ÜTÜLEME HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/74520

1-İdarenin

a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000-112-116 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 293 KİŞİ İLE 36 AYLIK TEMİZLİK HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Uşak Devlet Hastanesi, bağlı üniteleri, Banaz Devlet Hastanesi, Eşme Devlet Hastanesi, Sivaslı Devlet Hastanesi ve Uşak Ağız Diş Sağlığı Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 21.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Özel veya Kamu kuruluşlarında hastane genel temizlik hizmeti vermiş olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ veya Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
İŞÇİLİK BEDELİ (ASGARİ ÜCRET) (YOL BEDELİ DAHİL) 262 36 İŞÇİ X AY
İŞÇİLİK BEDELİ (ASGARİ ÜCRET) (YOL BEDELİ HARİÇ) 26 36 İŞÇİ X AY
İŞÇİLİK BEDELİ EKİP SORUMLUSU (ASGARİ ÜCRETİN %35 FAZLASI) (YOL BEDELİ DAHİL) 5 36 İŞÇİ X AY
RESMİ TATİL MALİYETİ 6.655,5 gün
RESMİ TATİL MALİYETİ EKİP SORUMLUSU 130,5 gün
Sıvı el yıkama sabunu 10.300 kilogram
Kireç çözücü toz veya tablet 50 kilogram
Kireç çözücü 7.100 kilogram
Çamaşır suyu (Sodyum Hipoklorit içeren) (Konsantre) 91.400 kilogram
Çamaşır suyu(oksijen bazlı)renkliler için 3.200 kilogram
Çamaşır Suyu (ultra likit jel) 170 litre
Krem temizleme sıvısı 30.850 kilogram
Tuvalet koku giderici 30.400 adet
Tuvalet kâğıdı(standart, iki katlı beyaz rulo) 287.000 rulo
Tuvalet kâğıdı asma aparatı (metal) 320 adet
Tuvalet Kâğıdı (jumbo) 200.000 rulo
Kâğıt havlu (z katlama havlu) aparatı 370 adet
Kağıt Havlu Rulo 133.000 rulo
Kağıt Havlu Rulo Asma Aparatı (metal) 245 adet
Fotoselli kağıt havlu makinası 45 adet
Fotoselli makine havlusu 50.600 rulo
Kâğıt havlu (z katlama havlu) 797.000 paket
Çöp poşeti 75*90 ( büyük siyah ) 877.000 adet
Çöp poşeti 75*90 ( büyük mavi ) 737.000 adet
Çöp poşet, 75*90 ( büyük kırmızı ) 733.000 adet
Çöp poşeti 55*60 ( orta siyah ) 605.000 adet
Çöp poşeti 55*60 ( orta mavi ) 607.000 adet
Çöp poşet, 55*60 ( orta kırmızı ) 415.000 adet
Yüzey temizleme sıvısı 87.000 kilogram
Lavabolara koku giderici tablet 3.120 kilogram
Cam temizleme sıvısı 7.850 kilogram
Poşet eldiven ( 100 lük ) 55.320 paket
Nonsteril Eldiven (100’lük) 25.420 paket
Oda parfümü 4.105 kilogram
Tek kullanımlık Saç Şampuanı (10 ml) 135.000 şişe
Yapışkanlı Koku Bandı 4.000 adet
Toz Matik Deterjan 82.700 kilogram
Kan Sökücü Sıvı 44.550 kilogram
Leke sökücü Sıvı 43.000 kilogram
Çamaşır Yumuşatıcısı 28.500 kilogram
Paslanmaz ve Çelik Temizleyicisi 3.023 kilogram
Zemin kir ve cila sökücü 3.695 kilogram
Lavabo Açıcı(toz) 6.230 adet
Lavabo Açıcı(sıvı) 110 litre
Lavabo Açıcı(asit) 135 litre
Klozet Temizleyicisi 35.600 kilogram
Deri Yüzey Temizleyicisi 2.075 kilogram
Yüzlük peçete 8.050 adet
Arap Sabunu 120 kilogram
Bilgisayar Temizleme Solüsyonu 15 litre
Donmayı Önlemek için iri tuz 6.575 kilogram
Maske Lastikli 37.800 adet
Mermerler için yer cilası 695 kilogram
Yağ çöz (sterilizasyon) 60 litre
Islak paspas gereci 1.195 adet
Nemli paspas gereci 870 adet
Dış zemin plastik süpürge 45 adet
Dış Zemin Çalı Süpürge 750 adet
Dış Zemin Sert Plastik Süpürge 190 adet
Su çekeceği 20 cm plastik 950 adet
Su çekeceği 45 cm plastik 882 adet
Saplı plastik kova (Sarı, Kırmızı, Mavi) 20 lt 883 adet
Çöp sepeti (plastik 24cm. Yükseklikte) 598 adet
Temizlik bezi (50 x 60 cm.) 69.300 adet
Temizlik bezi mikro fiber (50 x 60 cm) 68.100 adet
Islak paspas fitili 37.100 adet
Kuru paspas fitili 41.620 adet
Islak kuru paspas sapı 1.380 adet
Saplı faraş takımı 1.200 adet
WC tası 2.310 adet
Çöp Kovası (öndenitmeli, küçük boy 12 ’lt lik) 1.140 adet
Tuvalet fırçası (kabinli) 3.360 adet
Lavabo ovma süngeri 3.850 adet
Paspas 120 cm eninde (hastane girişlerinde kauçuk malzemeden) 403 metre
Cam temizleme malzemeleri takımı (cam çekeceği, pelüşü, cam kazıma jileti v.b) 255 adet
Teleskopsap (En az 12 metre) 16 adet
Bulaşık Teli 190 adet
İnşaat Eldiveni Kalın 1.105 adet
Lavabo Fırçası Küçük Kaliteli 2.405 adet
Muşamba Kalın (80 cm eninde) 30 metre
WC matik (tuvaletler için spoter) 700 adet
Bahçe sondaj hortumu (1,5 luk ipli) 580 metre
Büro tipi pedallı plastik çöp kovası 12 litrelik 1.325 adet
cam kavanoz 1000 ml 100 adet
cam kavanoz 500 ml 105 adet
cam temizlemek için 5 metrelik temizlik aparatı 4 adet
çöp kovası 20 litrelik 60 adet
kaygan zemin uyarı levhası 97 adet
İçeride temizlik var uyarı levhası 120 adet
dezenfeksiyon kutusu 60 adet
metal sıvı sabunluk 135 adet
Paspas sıkacağı 555 adet
pedallı büyük çöp kovası 40 litrelik (mavi) 630 adet
Pedallı büyük boy çöp kovası 40 litrelik(siyah) 575 adet
Pedallı büyük boy çöp kovası 40 litrelik(kırmızı) 475 adet
pedallıortaboy çöp kovası 25 litrelik 745 adet
protez için spatula (ortaboy ve büyükboy) 22 adet
saklama kabı 3 litrelik 180 adet
saklama kabı 8 litrelik 110 adet
sallanır kapaklı çöp kovası 50 litrelik(gri) 640 adet
sallanır kapaklı çöp kovası 26 litrelik 1.585 adet
sallanır kapaklı çöp kovası 5 litrelik 130 adet
Döner kafalı krom çöp kovası 60 adet
Tıbbi malzeme kirli alet toplama kovası 10 litrelik 25 adet
fırça ve çekpas sapı 1.680 adet
Pamuklu havlu boy 50x100 32 adet
sıkmalı iki kovalı paspas aracı 1.060 adet
Plastik Sıvı sabunluk makinesi 2.615 adet
Ankastre sıvı sabunluk 1.200 adet
Ankastre sıvı sabunluk haznesi(yedek) 1.200 adet
kirli çamaşır arabası 63 adet
temiz çamaşır arabası 33 adet
paspas kovası 528 adet
oto fırçası 586 adet
2 Tekerlekli Plastik çöp arabası 80 litrelik 106 adet
Tıbbi (Enfekte) atık toplama konteynırı (amblemli) turuncu (80 litrelik olacak) 1 adet
2 Tekerlekli Plastik çöp arabası 240 litrelik 107 adet
Tıbbi (Enfekte) atık toplama konteynırı (amblemli) turuncu (240 litrelik olacak) 87 adet
Tıbbi Atık Çöp Kovası (Enfekte Atık Amblemli 3 lt) 500 adet
Tıbbi Atık Çöp Kovası (Enfekte Atık Amblemli 30 lt) 975 adet
Kesici Delici Alet Toplama Kovası(30 Lt) 5.350 adet
Kesici Delici Alet Toplama Kovası 12lt 5.350 adet
Tıbbi Atık Çöp Kovası (Enfekte Atık Amblemli 10 lt) 350 adet
Bahçe Sulama Hortumu 550 metre
Kar Kürüme Küreği 19 adet
Taşıma Arabası 27 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)