İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/607821 - Temizlik Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/607821
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare Ankara Gölbaşı Hasvak Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Kasım 2017
İhale Tarihi 22 Aralık 2017 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -GÖLBAŞI SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2018 YILLARI 8 AYLIKMALZEME DÂHİL GENEL TEMİZLİK, İLAÇLAMA ve DESTEK HİZMETLERİ PERSONELİ HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/607821

1-İdarenin

a) Adresi : BAHÇELIEVLER MAH.319.SK.NO:52 06830 GÖLBAŞI GÖLBAŞI/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124840325 - 3124850676
c) Elektronik Posta Adresi : info@golbasihastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 YILI 8 AYLIK MALZEME DÂHİL GENEL TEMİZLİK, İLAÇLAMA ve DESTEK HİZMETLERİ PERSONELİ HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gölbaşı Hasvak Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 8(sekiz) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bahçelievler Mah.319.Sok. No:52 Gölbaşı / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 22.12.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve  kuruluşlarında veya özel sektörde yapılmış,   temizlik  hizmet alımı benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı GÖLBAŞI HASVAK DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar GÖLBAŞI HASVAK DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik Elemanı Personeli (En az ilköğretim-Ortaöğretim Mezunu)(Brüt asgari ücretin %7 fazlası) 53 8 Ay
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ(Brüt asgari ücretin %7 fazlası)(Brüt asgari ücretin %7 fazlası) 19 14 Gün
Yüzey Temizleme Kremi 480 adet
Sıvı El Sabunu 1.600 adet
Çamaşır Suyu 560 adet
Genel Temizlik Sıvısı 1.600 adet
Wc temizleyici 160 adet
Sert Yüzeyler İçin Kireç Sökücü 120 kilogram
Toz Bezi (Mikrofiber) 4.000 adet
Mop Nemli 1.200 adet
Mop Aparatı Saplı 80 adet
Maşrafa 120 adet
Oto Fırçası (Sapı ile Birlikte) 160 adet
Tuvalet Kâğıdı 8.000 adet
İçten Çekmeli(ortadan) Tuvalet Kâğıdı Aparatı 640 adet
Rulo Havlu 4.800 rulo
Dispenser Z Havlu aparatı 80 adet
Eldiven(100’lük) 200 paket
Lavabo Açıcı 120 adet
Sıvı Parfüm (Spreyi ile Birlikte) 800 litre
Kırmızı Poşet 2.000 kilogram
Mavi Poşet 40.000 adet
Siyah Poşet (büyük boy) 64.000 adet
Siyah Poşet (küçük boy rulo) 48.000 adet
Orta Boy Kırmızı Tıbbi Atık Poşeti 2.800 kilogram
Ovma Süngeri 5.200 adet
İşçi Eldiveni 80 çift
Alüminyum Paspas Sapı(mop tutacağı ile birlikte) 80 adet
Islak paspas püskülü 1.600 adet
Temizlik Kovası 5'er litrelik her renkten 24 adet
Çöp Kovası Büyük Boy(Kırmızı ve gri renkte) 200 adet
Çöp Kovası Küçük Boy 80 adet
Çöp Kovası Büyük Boy (Çelik) 40 adet
Çöp Kovası Orta Boy (Çelik) 40 adet
Tuvalet Fırçası 160 adet
Lavabo Fırçası 80 adet
Faraş Takımı 80 adet
Sıvı Sabunluk (Dispenser, Çelik) 120 adet
Z Katlı Havlu 24.000 adet
Mop Aparatı 40 adet
Çek Çek Grubu 120 adet
Kesici-Delici Alet Kutusu (Küçük Boy) 2,5 lt 400 adet
Kesici-Delici Alet Kutusu (Büyük Boy) 5 lt 2.000 adet
Kesici-Delici Alet Kutusu (Büyük Boy) 10 lt" 1.200 adet
Yer Kazıma Spatulası (jileti ile birlikte) 30 adet
WC Koku Giderici Ernet 120 paket
Sinek İlacı 120 adet
Tuvalet Pompası 15 adet
Bulaşık Eldiveni 7-8-9-10 her numaradan 18 adet
Ağaç Budama Makası 1 adet
Lastik Çizme 10 çift
Çamaşır Poşeti 2.400 kilogram
Tuvalet Kağıdı (36-48 lik paketler) 1.040 koli

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)