İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Temizlik Hizmeti Alınacaktır

İhale No 1316208
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare Yozgat Sorgun Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Yozgat
İşin İli Yozgat
Yayın Tarihi 19 Nisan 2017
İhale Tarihi 20 Nisan 2017 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Yozgat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Sorgun Devlet Hastanesi

Sayı: 41421900.930/                                                                                                                    19.04.2017

Konu: Teklife Davet

MÜESSESE MÜDÜRLÜĞÜNE

çemiz Sorgun Devlet Hastanesi Baştabibliğinin 2017 Mali yılı ihtiyacı olan aşağıda cinsi ve miktarı yazılan Hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 22/d maddesine göre doğrudan alım yapılacağından KDV HARİÇ kaç liradan verebileceğinizi bildirmenizi rica ederim.

FAX : 0354 415 77 20

TEL : 0354 415 12 15 / Dahili : 1270

GSM : 0543 415 12 15

E-posta: sorgundevhas@hotmail.com

S.NO

MALZEMENİN CİNSİ

MİKTARI

NEVİ

Birim Fiyatı

Toplam Fiyatı

1

Islak zeminlerin (Merdiven, Kolidor, fayans, seramik, mermer vs.) yıkanıp ıslak vakumla çekilmesi, temizlenmesi işi

11.000

METREKARE

 

 

2

Camların iç temizliği (çerçeve, pervaz, mermer dahil)

5.000

METREKARE

 

 

Genel Şartlar


 

1       Bu Teklif 20/04/2017 Tarih Ve Saat: 16 ■ 00'a Kadar Gönderilecektir.

2        Ödeme Süresi Fatura Tarihinden itibaren Azami 120 Gündür.

3       Teklifler TÜRK LİRASI Üzerinden ve KDV HARİÇ verilecektir.

4        ihaleyi kazanan firma KARGO ücretini üstlenecektir.

Teklifimizi değerlendiren Firma Kendi Profarma Faturasını kullanmalı yada

Tarafımızdan gönderilen Teklif mektubuna Ticari Kaşe ve imza yaparak tarafımıza göndermelidir.

6       Teklif Mektupları Kapalı Olarak, Kapak Kısmı İmzalı Ve Kaşeli Verilecektir.

7       Teklifi değerlendiren Satış Personeli Adını ve Soyadını ve Rahatça ulaşılabilecek telefonunu yazacaktır.

8       Yukarıdaki şartlara uymayan firmanın teklifi geçersiz sayılacaktır.

Teklif veren firma ekte sunulan teknik şartname hükümlerini kabul etmiş sayılır. Teknik şartname hükümlerine göre işi ifa edecektir.

eknik Şartname 4 Sayfa

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Yozgat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Sorgun Devlet Hastanesi Yöneticiliği

YENİ HİZMET BİNASI TEMİZLİK HİZMET ALIMI İŞİNE AİT TEKNİK

ŞARTNAME

MADDE 1- İŞYERİ, İŞYERİNİN TETKİKİ, FİRMANIN SORUMLULUKLARI VE UYACAĞI HUSUSLAR:

A)   Hizmetin ifa yeri : Sorgun Devlet Hastanesi Yeni Hizmet Binasının Islak Zemini ve İç Cam Temizliğidir.

B)   Hizmetin yürütülmesi için gerekli işçi sayısı ve nitelikleri aşağıda gösterilmiştir.

a)  Toplam çalıştırılacak kişi sayısı yüklenici firma tarafından belirlenecektir.

b)   İşçilerin çalışma saatleri:

Toplam İşçi Sayısı Çalışma Saatleri:

08.00-12.00 - 13.00-17.00 (Hafta İçi)

09.00 - 14.00 (Hafta Sonu)

idare ihtiyaç durumuna göre çalışma saatlerini değiştirmeye yetkilidir.

c)   İşçilerin nitelikleri / sayıları

Vasıfsız işçi sayısı yüklenici firmanın belirlediği sayı kadardır.

C)                                İstenilen araç-gereç ve sayıları:

C.l) Kullanılacak İş makineleri

1 - Elektrikli süpürge

2-   Çöp toplama arabası

3-  Paspas makinesi

Asgari Makine Teçhizat Parkı yüklenici tarafından belirlenecektir.

Ancak ihtiyaç durumuna, değişen teknolojilere ve yüklenici firmanın demirbaşlarının durumuna göre idare doğrudan temin alımı süresi içinde mevcut makine ve teçhizatlarda temizlik hizmetlerinin daha iyi yapılabilmesi için değişiklik yapmaya yetkilidir.

C.2) Temizlik Malzemeleri

Temizlik Malzemeleri yüklenici tarafından karşılanacaktır

1.1.   Firma teklifi vermeden önce işyerlerini gezip görmek suretiyle tetkik etmiş, işyerlerinin şeklini ve niteliğini, işin yapımı için gerekli ekipman işçilik, miktar ve niteliklerini, teklifini etkileyebilecek diğer şartları öğrenerek tümünü kabul etmiş olacaktır.

1.2.   Teklifin hazırlanabilmesi amacıyla Özel ve Teknik şartnamede verilmiş olan bilgilerdeki herhangi bir hata ya da eksiklikten dolayı firma tarafından yapılacak istekler dikkate alınmayacaktır.

1.3.     Bu temizlik hizmetinin yürütülmesi ve firmanın bu işle ilgili çalıştıracağı personel bakımından, ceza ve hukuk yasaları ile iş kanunu, vergi kanunları, SGK mevzuatı, ilgili diğer yasalar, Belediye kanunları vs. tüzük ve yönetmelik hükümlerinin uygulanmasından doğacak her türlü hukuki sorumluluk firmaya aittir.

1.4  Çalışan işçilerin sevk ve idaresi yükümlülük yerine getirene kadar yükleniciye aittir.

1.5.    İdare gerek yapılan iş ve gerekse firmanın istihdam ettiği personeli her zaman kontrol edebilir. Yüklenici, Kontrol Teşkilatınca tespit olunan temizliğe ilişkin eksiklikleri yazışmaya meydan vermeksizin giderecektir.

1.6.   Firma, hiçbir ihbar ve ikaza gerek kalmaksızın her türlü emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma usul ve çarelerini işçilere öğretmekle mükelleftir.

1.7.    Firma iş kanunu, iş sağlığı ve iş güvenliği tüzüğü bölümlerine göre işçilerin sağlığını korumak üzere her türlü sıhhi tedbirlerini kendi hesabına temin edecek ve tehlikeli şartlar
altında çalışmalarına meydan vermeyecektir. Bundan doğabilecek her türlü sorumluluk firmaya ait olacaktır.

1.8.      Mesai saati başlamadan önce İdarece tayin edilecek personel tarafından temizlik mahallerini kontrol edilebilecek hastaneye ait demirbaş ve diğer eşyalarının zarar, ziyan ve zayiinden doğrudan doğruya firma sorumlu tutulacaktır. Firma, hasar ve zararı ödemekle yükümlü olacak ve bunları ödemediği takdirde, bu hasar ve zarar bedelleri hak edişten kesilecektir. Bu nedenle gerekli güvenlik önlemleri firmaca alınacaktır.

1.9.    Firma işveren sıfatıyla çalıştırdığı işçilerden izne ayrılan veya rapor alan personelin yerine izin ve rapor süresince hizmetin aksamaması için (idarenin görüşünü alarak) işçi getirecektir.

1.10.      Şartnamede yer almayan veya tatbikat anında ortaya çıkan konular yürürlükteki mevzuat, genel kurallar ve çerçevesinde sonuçlandırılacaktır.

MADDE 2- GENEL TEMİZLİK VE ÇEVRE ALANLARIN BAKIMINDA UYULACAK HUSUSLAR:

2.1.   Firma temizliğe her gün normal mesai saati başlamadan yarım saat önce başlayacak, bitiş saati mesai bitiminden yarım saat önce olacaktır. Hafta içi çalışma saati 8 saat, Cumartesi günleri 5 saat çalışılacaktır. Ancak, İdarenin çalışma saatlerini yeniden tespit etme hakkı ayrıca saklıdır.

2.2.   Binanın temizlik mahalli Hastanenin 11.000 metrekare ıslak zeminin (merdiven, kolidor, fayans, seramik, mermer vs. ve 5.000 metrekare iç camların temizlenmesi işidir.

2.3.  Yüklenici temizlik elemanlarının nerede görev yapacağını ve çalışma programını ihtiyaca göre belirler. Yüklenici firma konuya ilişkin hizmeti en geç 10 gün içerisinde bitirecektir.

2.4.  Temizlenecek mekanların temizliği aşağıda tarif edildiği şekilde yapılacaktır. 2.4.1-Pencereler ve Camlar :

İç Cam ve pencere akşamının temizliği için bir ekip oluşturulacaktır. Bu ekibin çalışması ile ilgili her türlü emniyet tedbirleri yüklenici firma tarafından alınacak idare bu hususta sorumlu değildir. Camlar önce deterjanlı su ile silinecek daha sonra durulanıp, kurulanarak parlatılacaktır. Pencere çerçeve ve pervazları temizlenecektir.

2.4.11-Yerlerin Temizliği:

Temizlik ve cila işlemi bu işlemin uygulandığı sathın özelliğine uygun malzeme ile yapılacaktır.Yerler her gün, zemini PVC kaplı koridor, sahanlık, merdiven ve boşlukları önce deterjanlı ve dezenfektan solüsyonu karıştırılmış su temizlenip, daha sonra duru su ile silinecek veya idarece temin edilecek yer temizleyici maddesiyle temizlenip, kurulama paspasları ile kurutulacaktır. Kirli su vakumla emdirilecek, paspas daha sonra kullanılacaktır. Paspaslama işi, deterjanlı su ile fırçalanıp, kirli suyun vakumla emdirilmesi işi yerine ikame edilmeyecektir. Laminat kaplı alanlar kesinlikle suyla temizlenmeyecek özel, ahşap temizleyici malzemeyle paspaslanarak temizlenecektir. PVC veya Laminat kaplı alanların temizliğinde çamaşır suyu veya tuz ruhu kullanılması kesinlikle yasaktır. Yer, PVC veya laminatlarında hasıl olacak her türlü leke kesinlikle çıkarılacak.

2.5.     Temizlikte hijyen kurallarına uyulacaktır, WC grubunda kullanılan kova ile ortak kullanım alanlarına kullanılan kovaların renkleri ayrı olacaktır. Kesinlikle WC grubundaki kovalar başka alanlarda kullanılmayacaktır.

2.6.     Temizlik sırasınca, eşyaların yerleri değiştirilmeyecek, özellikleri dolayısıyla gerekli hassasiyet gösterilerek temizlenecektir.

2.7.    Temizlik esnasında toz kaldırılmamaya dikkat edilecektir. Temizlikten sonra eşyaların tozu alınacaktır. Leke ve kirler etkin temizlik maddeleri (sabun, deterjan vb.) ile ovularak temizlenecektir.

2.8.    Temizlik esnasında yerlerinden oynatılan eşyalar temizlik bittikten sonra tekrar yerine yerleştirilecek, bu işlemler yapılırken taşman malzemenin yer ve duvarların çizilmemesi ve hasar görmemesine dikkat edilecektir.     /'

2.9.   İdarenin istemine göre ıslak zeminler temin edilecek sıvı deterjanla, merdivenler su ile yıkanıp, paspas yapılacak ve paspas konulması halinde paspas yuvalarındaki çamurlar temizlenecektir.

2.10.    Binanın muhtelif yerlerinde olan inşaat malzemesi artığı harç, alçı, boya gibi lekeli oluşumlar spatula ile kazınacak, tel fırça ile fırçalandıktan sonra deterjanlı temizlik işlemine tabii tutulacaktır.

2.11.    Temizlik esnasında biriken çöpler yüklenici tarafından uygun şekilde çöp mahalline taşınacaktır. Mesai saatinden sonra bina içerisinde çöp ve benzeri maddeler biriktirilmeyecek, toplu halde bulundurulmayacaktır. Bina dışında İdarenin gösterdiği yerlere götürülerek bırakılacaktır.

2.12.   Temizlik sırasında boya ve badanaların kirlenmemesine dikkat edilecek, kirlenen yerler varsa derhal temizlenecektir.

2.13.   Firma fiziki nitelikleri bakımından İdareye uygun ve İdareyi iyi temsil edecek personel çalıştırılacaktır.

2.14.     İşçiler İdarenin koyduğu genel kurallara uymak zorundadırlar. Uymayanlar tespit edildiğinde, İdarenin talebi üzerine bu işçiler değiştirilecektir. Bu değişiklikten dolayı firma, herhangi bir hak talebinde bulunmayacaktır.

2.15.                               Temizlik          malzemeleri, araç ve gereçleri orta yerde bırakılmayacak, tahsis yerlerinde bulundurulacaktır.

2.16.    idarenin belirlediği ıslak zeminler ve iç camlar yüklenici tarafından idarenin istediği biçimde düzenli bir şekilde yapılacaktır, cam silme malzemesi, deterjan, koku giderici, cila sökücü vb. temizlik malzemeleri süpürge, paspas, fırça, faraş, merdiven vb. temizlik malzemeleri yüklenici tarafından temin edilecektir.

MADDE 3- FİRMA ÇALIŞMA DÜZENİ:

3.1 Firma hizmet binasında Madde 2.1 ‘deki çalışma saatlerinde her gün (İdare tarafından belirlenecek bayan ve erkek işçi sayısına göre en az 10 işçi bulundurulacaktır.

3.4     İşçilerin günlük çalışma programları, gerekirse idare ve firma arasında ayrıca tespit edilebilir. Firma tarafından çalıştırılacak temizlik işçileri 18 yaşından aşağı olmayacak ve işgücünü kaybetmemiş olacaktır.

MADDE 4- HASAR TESPİTİ VE ÖDENMESİ:

4.1.  Firma iş esnasında meydana getirdiği zarar ve hasarı tazmin ile mükelleftir.

4.2.    İdare mensuplarının hususi eşyasında temizlik esnasında meydana gelebilecek hasar ve zarardan doğrudan doğruya firma sorumludur.

4.3.   Meydana gelen zarar, firma yetkilisine bildirimden itibaren en geç (1) bir gün sonra eski haline gelecek şekilde ödenecek veya giderilecektir. Aksi takdirde bu tazmin firmanın ilk istihkakından kesilir.

4.4.   İdare iş esnasında veya iş bitiminde ihbar olması halinde lüzum hasıl olur ise firmaya ait işçilerin üstlerini ve eşyalarını arayabilir.

MADDE 5- İŞİN KONTROLÜ :

5.1.  Mesai saati başlamadan önce İdarece tayin edilecek personel çalışacak firma elemanlarını denetleyecektir.

5.2.    Firma İdarece tayin edilen personelin sözleşme ve eklerine göre gerekli göreceği tüm hususları yerine getirmekle yükümlü olacaktır.

5.3.    Firma işle ilgili konuları İdareye yazılı olarak bildirecektir. Söz üzerine yapılmış işler hakkında firmaca herhangi bir hak iddia edilemeyeceği gibi, bu husus işin yapılması sorumluluğunu da ortadan kaldıramayacaktır.

MADDE 6- İŞİN DEVAMI SIRASINDA KAZA OLMASI:

Firma işyerinde işçi sağlığı ve iş güvenliği tüzüğü hükümlerini yerine getirmekle yükümlüdür. İşlerin yapımı sırasında doğabilecek kazalardan ve bunların sonuçlarından doğrudan doğruya yüklenici firma sorumludur. İşlerin gerektirdiği tüm tedbirleri almakla yükümlüd'!

MADDE 7- EĞİTİM :

7.1.     Şartname konusu yapılacak temizlik hizmetlerinin istenilen düzeyde ve şartnamede belirtilen maddelere uygun bir şekilde yapılmasını temin etmek maksadıyla firma eğitimsiz ve ehil olmayan personel çalıştırmayacaktır.

MADDE 8- İŞ GÜVENLİĞİ VE KORUNMASI:

Firma, taahhüdün devamı süresince, maliyeti kendisine ait olmak üzere;

a)    İşyerinde ve çalışma alanlarında bulunması gereken tüm personelin güvenliğinin temini, işyerinin veişlerin personel için tehlike arz ettirmeyecek şekilde tutulmasını,

b)   İşyerinde hasar ve zarar vukuunu önleyici her türlü önlemin alınmasını,

c)   Gerekli olduğunda İdare personeli için ikazları yapmayı,

d)   İdare içerisinde işçi personelin sessiz çalışması, rahatsız edici ve zarar verici davranışlardan kaçınılması hususunda gerekli önlemleri yeterli derecede almayı sağlayacaktır.

MADDE 9- TAHSİS YERLERİ:

Temizlik hizmetlerinin yürütülebilmesi için malzeme, araç ve gereç konmak üzere gerekli yer tahsisleri ücretsiz olarak (elektrik, su dahil) İdare tarafından hizmetin başlamasından önce yapılacaktır. Tahsis yerleri, işçi soyundurma, giyindirme, temizlik malzemesi, araç ve gereç deposu olarak kullanılır. Bu maksatlar dışında kullanılamaz.

MADDE 10 - DİĞER HUSUSLAR

Sorgun Devlet Hastanesi Yeni Hizmet Binasının 11.000 metrekare Islak Zemini ve 5.000 metrekare İç Cam Temizliği yüklenici tarafından en geç 10 iş günü içinde yukarıda belirtilen şartlar dahilinde temizliğini yapacak ve idareye teslim edecektir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)