İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/444401 - Temizlik Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/444401
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 31 Ekim 2016
İhale Tarihi 29 Kasım 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

KANTİN VE KREŞLER İLE OTEL GENEL TEMİZLİK HİZMETİ ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/444401

1-İdarenin

a) Adresi : CUMHURIYET BULVARI NO :144 35210 ALSANCAK KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324121363 - 2324121346
c) Elektronik Posta Adresi : imid@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 49 İşçi, 12 Ay Süre İle (01.01.2017-31.12.2017 tarihleri arası) Genel Temizlik Hizmeti. (34 vasıfsız, brüt asgari ücret, yol-yemek 22 gün-13 vasıfsız, brüt asgari ücret, yol-yemek 26 gün- 2 vasıflı, asgari ücretin %50 fazlası yol-yemek 22 gün)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : GENEL TEMİZLİK HİZMET ALIMI İŞİNİN GERÇEKLEŞTİRİLECEĞİ BİRİM LİSTESİ 1. BUCA KIZ ÖĞRENCİ YURDU A BLOK KANTİNİ: DEÜ Buca Eğitim Fak. Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sok. No:5 Buca - İZMİR 2. BUCA KIZ ÖĞRENCİ YURDU B BLOK MARKET: DEÜ Buca Eğitim Fak. Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sok. No:5 Buca - İZMİR 3. DEÜ ÖĞRENCİ YURDU MARKET: DEÜ Öğrenci Yurdu Şirinkapı Mah. 1032 Sok. İzken Buca - İZMİR 4. CAFETTO KANTİN: Buca Eğitim Fakültesi Uğur Mumcu Cad. 135 Sok. No: 5 Buca İZMİR 5. AFRODİSİAS KANTİN: Buca Eğitim Fakültesi Uğur Mumcu Cad. 135 Sok. No: 5 Buca İZMİR 6. PAPATYA KANTİN ( DEÜ ÖĞRENCİ YURDU KANTİNİ): DEÜ Öğrenci Yurdu Şirinkapı Mah. 1032 Sok. İzken Buca - İZMİR 7. YEPYENİ CAFE: DEÜ Tınaztepe Yerleşkesi Sosyal Tesisler Binası Kuruçeşme Mah. Doğuş Cad. No: 207 Buca - İZMİR 8. DENİZCİLİK FAKÜLTESİ KANTİNİ: DEÜ Tınaztepe Yerleşkesi Denizcilik Fakültesi Kuruçeşme Mah. Doğuş Cad. No:207/0 Buca – İZMİR 9. TEKSTİL KANTİNİ: DEÜ Tekstil Mühendisliği Doğuş Cad. No:207 – E – F Buca – İZMİR 10. FİZİK TEDAVİ KANTİNİ: DEÜ Tıp Fakültesi Fizik Tedavi Binası İnciraltı -İZMİR 11. SABANCI – 1 KANTİNİ: Mustafa Kemal Sahil Bulvarı No: 25 Konak – İZMİR 12. SABANCI – 2 KANTİNİ: Mustafa Kemal Sahil Bulvarı No: 25 Konak – İZMİR 13. İLAHİYAT FAKÜLTESİ KANTİNİ: Adnan Süvari Mah. 108/2 Sok. No: 20 A Blok Zemin Kat Karabağlar – İZMİR 14. DESEM KANTİNİ: DEÜ Rektörlüğü DESEM Binası Cumhuriyet Bulvarı no:144 Alsancak – İZMİR 15. SKS ÇAY OCAĞI: DEÜ Rektörlüğü SKS Binası Zemin Kat Cumhuriyet Bulvarı no:144 Alsancak – İZMİR 16. GRAFFİTİ KANTİNİ: DEÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Güldeste Sok. No:4 Balçova - İZMİR 17. TIP DEKANLIK KANTİNİ: DEÜ Tıp Fakültesi Binası İnciraltı - İZMİR 18. SAKİN KANTİN: DEÜ Seferihisar Fevziye Hepkon MYO Turabiye Mah. Beyler Cad. No:2 Seferihisar – İZMİR 19. FOÇA KANTİN: DEÜ Foça Reha Midilli MYO Atatürk Mah. 174 Sok. No: 5 Foça – İZMİR 20. DENİZ BİLİMLERİ ENS. KANTİNİ: DEÜ Deniz Bilimleri Ens. Haydar Aliyev Bul. No: 100 İnciraltı - İZMİR 21. KONSERVATUVAR KANTİN : DEÜ Devlet Konservatuvarı Berkin Elvan Sok. No: 1/2 Balçova - İZMİR 22. OKSİJEN KANTİNİ: DEÜ Tıp Fakültesi Yerleşkesi Mithatpaşa Cad. No:1606 Balçova - İZMİR 23. İKTİSAT KANTİN: DEÜ Dokuz Çeşmeler Kampüsü Adatepe Mah. 24 Sok. No:2 Buca – İZMİR 24. MERKEZ KREŞ VE ANAOKULU (BUCA KREŞ): Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sok. No:5 Buca - İZMİR 25. 1 NO’LU KREŞ VE ANAOKULU (NARLIDERE KREŞ) : DEÜ Hastanesi Tıp Fakültesi Kampüsü İnciraltı - İZMİR 26. 2 NO’LU KREŞ VE ANAOKULU (TINAZTEPE KREŞ): Dokuz Eylül Üniversitesi Tınaztepe Yerleşkesi Doğuş Caddesi, No:213 Kaynaklar Mevkii Buca - İZMİR 27. OTEL DOKUZ EYLÜL: Mustafa Kemal Sahil Bulvarı No:273 Küçükyalı – İZMİR
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Cumhuriyet Bulvarı No:144 Alsancak/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 29.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde yapılan malzemeli veya malzemesiz her türlü genel temizlik işleri veya personel çalıştırmasına dayalı işler benzer iş olarak kabul edilecektir.  


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Cumhuriyet Bulvarı No:144 Alsancak/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
GENEL TEMİZLİK HİZMETİ (Vasıfsız İşçi, 34 Kişi, Yol-Yemek aylık 22 gün )(Brüt asgari ücret) 34 12 Ay
GENEL TEMİZLİK HİZMETİ (Vasıfsız İşçi, 13 Kişi, Yol-Yemek aylık 26 gün )(Brüt asgari ücret) 13 12 Ay
GENEL TEMİZLİK HİZMETİ (Vasıflı İşçi, 2 Kişi, Yol-Yemek aylık 22 gün )(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 12 Ay
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri ( Vasıfız İşçi, Brüt Asgari Ücret ) 145 gün
Fazla Çalışma Ücreti (Vasıfsız İşçi, Brüt Asgari Ücret) 4.200 saat

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)