İhale No | 2016/382627 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Ankara Vergi Dairesi İdari ve Mali İşler Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 7 Ekim 2016 |
İhale Tarihi | 9 Kasım 2016 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI ANKARA VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ GRUP MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
Ankara Vergi Dairesi Başkanlığına ait hizmet binalarının 36 ay (01.01.2017 – 31.12.2019 tarihleri arasında) 75 işçi ile malzemeli genel temizlik işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/382627 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | KIZILIRMAK MAHALLESİ 1450 SOKAK NO:5 ÇUKURAMBAR ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125091045 - 3123090607 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | idarimali@avdb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Ankara Vergi Dairesi Başkanlığına ait hizmet binalarının 36 ay (01.01.2017 - 31.12.2019 tarihleri arasında) 75 işçi ile malzemeli genel temizlik işi. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | 1 Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası Kızılırmak Mah. 1450. Sokak No:5 Çankaya /ANKARA 2 Hitit Vergi Dairesi Müdürlüğü - 5 ve 6 Nolu Daimi Takdir Komisyonu Hatay Sokak No.11 KIZILAY /ANKARA 3 Kavaklıdere Vergi Dairesi Müdürlüğü - Doğanbey Vergi Dairesi Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No: 179 KAVAKLIDERE /ANKARA 4 Ostim Vergi Dairesi Müdürlüğü – Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü Tahsilat Şubesi- 7 Nolu Daimi Takdir Komisyonu Ahievran Caddesi No:1 OSTİM /ANKARA 5 Çankaya Vergi Dairesi Müdürlüğü Selanik Caddesi No:21 KIZILAY/ANKARA 6 Mithatpaşa Vergi Dairesi Müdürlüğü M.Paşa Caddesi No:15 KIZILAY/ANKARA 7 Seğmenler Vergi Dairesi Müdürlüğü Konur Sokak No:16 KIZILAY/ANKARA 8 Maltepe Vergi Dairesi Müdürlüğü GMK Bulvarı No:77 MALTEPE/ANKARA 9 Başkent Vergi Dairesi Müdürlüğü - Cumhuriyet Vergi Dairesi Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:181 KAVAKLIDERE/ANKARA 10 Kızılbey -Yıldırım Beyazıt - Ulus Vergi Dairesi Müdürlükleri Çankırı Caddesi No:32 ULUS/ANKARA 11 Yenimahalle Vergi Dairesi Müdürlüğü Bankacılar Sokak No:2 YENİMAHALLE/ANKARA 12 Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü tahsilat Şubesi ve 2, 3 Nolu Daimi Takdir Komisyonları Cemal Gürsel Cad. No:74 CEBECİ/ANKARA 13 Yahya Galip - M. Karagüzel Vergi Dairesi Müdürlükleri ve 8 Nolu Daimi Takdir Komisyonu Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü tahsilat Şubesi Sırma Sokak No:61 SİTELER/ANKARA 14 Dikimevi Vergi Dairesi Müdürlüğü Dirim Sokak No:14 CEBECİ/ANKARA 15 Gölbaşı Vergi Dairesi Müdürlüğü -Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü Tahsilat Şubesi B.Evler Mah. 152. Sokak No:4 GÖLBAŞI/ANKARA 16 Keçiören Vergi Dairesi Müdürlüğü Fatih Caddesi No:124 KEÇİÖREN/ANKARA 17 Etimesgut Vergi Dairesi Müdürlüğü - Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü Tahsilat Şubesi Or Sokak No:1 ETİMESGUT/ANKARA 18 Sincan Vergi Dairesi Müdürlüğü - Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü Tahsilat Şubesi Hükümet Binası Yanı SİNCAN/ANKARA 19 Dışkapı Vergi Dairesi Müdürlüğü - Yeğenbey Vergi Dairesi Müdürlüğü Tahsilat Şubesi Denizciler Caddesi No:5 ULUS/ANKARA 20 Veraset Ve Harçlar V.Dairesi Müdürlüğü Çankırı Cad. No:15 ULUS/ANKARA 21 Beypazarı Vergi Dairesi Müdürlüğü Kurtuluş Mahallesi Acun Sokak BEYPAZARI /ANKARA 22 Çubuk Vergi Dairesi Müdürlüğü Hükümet Konağı Yanı ÇUBUK/ANKARA 23 Elmadağ Vergi Dairesi Müdürlüğü Hükümet Konağı ELMADAĞ/ANKARA 24 Haymana Vergi Dairesi Müdürlüğü Ankara Caddesi C.Evi Sokak HAYMANA/ANKARA 25 Polatlı Vergi Dairesi Müdürlüğü Fevzi Çakmak Caddesi No:12 POLATLI/ANKARA 26 Şereflikoçhisar Vergi Dairesi Müdürlüğü Hükümet Binası Yanı ŞEREFLİKOÇHİSAR/ANKARA 27 Kazan Vergi Dairesi Müdürlüğü Atatürk Mahallesi 29 Mayıs Cad. No:107/B KAZAN/ANKARA Toplam 75 işçi ile Akara Vergi Dairesi Başkanlığı hizmet binalarının ve bu binaların tamamlayıcı fiziki unsurlarının (Açık veya kapalı otopark, depolar, sert zemin alanı, kapı, koridor ve merdiven, pencere tuvaletler, büro alanı ve malzemeleri, bitki alanları, bahçe vb) temizlik işleri, temizlik işiyle doğrudan ilgili her türlü taşıma, (özellik arz eden taşıma işleri hariç) gerekli yerlerin ilaçlanması, sözleşme kapsamına dahildir. Hizmet binalarının çeşitli semtlere taşınması ve/veya yeni hizmet binasının faaliyete geçmesi durumunda taşınılan yerde hizmete devam edilir. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari Ve Mali İşler Müdürlüğü Müdür Odası 6. Kat Kızılırmak Mahallesi 1450. Sokak No:5 Çukurambar Çankaya / ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 09.11.2016 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu yada özel Kurum ya da Kuruluşlarda yapılan Personel Çalıştırmasına dayalı malzemeli temizlik hizmeti işi benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü 5. Kat Sosyal Hizmetler Servisi Kızılırmak Mah. 1450. Sokak No:5 Çukurambar- Çankaya / ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari Ve Mali İşler Müdürlüğü Müdür Odası 6. Kat Kızılırmak Mahallesi 1450. Sokak No:5 Çukurambar Çankaya / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Temizlik personeli (2017)(Brüt asgari ücret) | 72 | 12 | Ay |
Temizlik personeli (Engelli ) (2017)(Brüt asgari ücret) | 3 | 12 | Ay |
Temizlik Personeli (2018)(Brüt asgari ücret) | 72 | 12 | Ay |
Temizlik personeli (Engelli ) (2018)(Brüt asgari ücret) | 3 | 12 | Ay |
Temizlik personeli (2019)(Brüt asgari ücret) | 72 | 12 | Ay |
Temizlik personeli (Engelli ) (2019)(Brüt asgari ücret) | 3 | 12 | Ay |
Temizlik malzemeleri (Malzeme Ekipman) | 36 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)