İhale No | 2015/138575 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 20 Ekim 2015 |
İhale Tarihi | 11 Kasım 2015 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Kantin ve Kreşler Genel Temizlik hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/138575 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | CUMHURIYET BULVARI NO :144 35210 ALSANCAK KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324121363 - 2324121346 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | onur.yetisenler@deu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 30 Vasıfsız, 2 Vasıflı Toplam 32 İşçi ile 12 ay Genel Temizlik Hizmeti Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | GENEL TEMİZLİK HİZMET ALIMI İŞİNİN GERÇEKLEŞTİRİLECEĞİ BİRİM LİSTESİ 1. Buca Kız Öğrenci Yurdu A Blok Kantini (Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sk.No:5 / Buca) 2. Buca Kız Öğrenci Yurdu B Blok Market (Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sk.No:5 / Buca)3. D.E.Ü. Öğrenci Yurdu Market (Kocatepe Mah. 1032 Sk. Evka1 / Buca)4. Cafetto Kantin (Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sk.No:5 / Buca)5. Afrodisias Kantin (Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sk.No:5 / Buca)6. Papatya Kantin (DEU Öğr. Yurdu Kocatepe Mah. 1032 Sk. Evka1 / Buca)7. Yepyeni Cafe (207. Sk. Sosyal Hizmetler Binası Tınaztepe / Buca)8. Tınaztepe Mediko Kantini (35160 Tınaztepe Buca)9. Deniz İşletmeciliği Kantini (Denizcilik İşl. Binası 35160 Tınaztepe Buca)10. D.E.Ü. Tekstil Müh. Kantini (Tekstil Müh. Binası 35160 Tınaztepe Buca)11. Fizik Tedavi Kantini (DEU hastanesi Sağlık Yerleşkesi Mithatpaşa Cad. 10/1 Balçova) 12. Sabancı-1 Kantini (Sabancı Kültür Sarayı Mithatpaşa cad. No:112 / Konak)13. Sabancı-2 Kantini (Sabancı Kültür Sarayı Mithatpaşa cad. No:112 / Konak)14. İlahiyat Fak. Kantini (D.E.Ü. İlahiyat Fak. 108/2 sk. Basın sitesi / Hatay)15. Desem Kantini (D.E.Ü. Rektörlüğü cumhuriyet bulv. 144 Desem / Alsancak)16. S.K.S. Çay Ocağı (D.E.Ü. Rektörlüğü cumhuriyet bulv. 144 Sks daire başk. / Alsancak)17. Graffiti Kantini (D.E.Ü. Güzel Sanatlar Fakültesi yavuz Bingöl sanat sk. No:1 / İnciraltı) 18. D.E.Ü. Tıp Dekanlık Kantini (DEU hastanesi Sağlık Yerleşkesi Mithatpaşa Cad. 10/1 Balçova)19. Sakin Kantin ( Fevziye Hepkon Sos. Bil. MYO-Turabiye Mah. Beyler Cad. Seferihisar / İzmir)20. Foça Reha Midilli Tur İşl. Otelcilik Yük. Okulu (Atatürk Mah. 174 Sok. No:5 Eski Foça / İzmir)21. Deniz Bilimleri Kantini (bakü bulv. No: 100 İnciraltı)22. Konservatuvar Kantini (D.E.Ü. Güzel Sanatlar Fakültesi yavuz Bingöl sanat sk. No:1 / İnciraltı)23. Oksijen Kantini (DEU hastanesi Sağlık Yerleşkesi derslikler karş Mithatpaşa Cad. 10/1 Balçova)24. İktisat Kantin (İ.İ.B.F. Fakültesi Adatepe mah Erdem cad. / Buca)25. Buca Kreş (Vali Rahmi Bey Mah. 135 Sk.No:5 Afrodisias Kantini arkası / Buca)26. Narlıdere Kreş (DEU hast. Sağlık Yerleşkesi derslikler arkası Mithatpaşa Cad. 10/1 Balçova) 27. Tınaztepe Kreş (35160 Tınaztepe Buca) |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Cumhuriyet Bulvarı No:144 Alsancak/İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 11.11.2015 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Yurtiçinde ve Yurtdışında Kamu ve Özel Sektörde gerçekleştirilen Temizlik Hizmetleri kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Vasıfsız İşçi(Brüt asgari ücret) | 30 | 12 | Ay |
Vasıflı İşçi(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 2 | 12 | Ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)