İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/97619 - Temizlik , Çöp Toplama Ve Nakil Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2012/97619
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare Osmangazi Belediyesi DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 1 Ağustos 2012
İhale Tarihi 7 Eylül 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


TEMİZLİK , ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
Osmangazi Belediyesi
Osmangazi Belediyesi sınırları dâhilinde 3. bölge içinde kalan 17 mahalle ve 18 köyün atıklarının toplanması, nakliyesi ve temizlik işlerinin yerine getirilmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/97619
1-İda re nin
a) Adresi : S.Garaj Mah. U. Hasan Bulv. No:10 Osmangazi/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2244441601 - 2242707033
c) Elektronik Posta Adresi : osmangazi@osmangazi.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le konusu hizmetin a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Osmangazi Belediyesi sınırları dâhilinde 3. bölge içinde kalan 17 mahalle ve 18 köy.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.08.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Osmangazi Belediyesi İdari Hizmet Binası Osmangazi / Bursa
b) Tarihi ve saati : 07.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
İsteklinin araç parkında meydana gelebilecek bir problem durumunda ihale konusu iş halk ve çevre sağlığı açısından kritik sonuçlar doğuracaktır. Bu olumsuzluğunun yaşanmaması için altı adet çöp kamyonu, bir adet vakumlu yol süpürme kamyonu ve bir adet konteyner yıkama ve dezenfekte kamyonu yüklenicinin kendi malı olacaktır. Diğer araçlar için kendi malı olma şartı yoktur.
İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.
İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Hizmetin sağlıklı ve kaliteli sürdürülebilmesi için, istekliler ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini
doldurmamış ISO 9001:2008 ve TS 13111 belgelerini ibraz edeceklerdir.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Açık alanlarda cadde ve sokakların temizlenmesi, katı atıklarının toplanması ve nakliyesi işi yapmış
olmak
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Osmangazi Belediyesi
Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Osmangazi Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
MEVKİ TEMİZLİK İŞÇİLERİNİN ÇALIŞTIRILMASI 72,00 20,000 AY
MEVKİ TEMİZLİK İŞÇİLERİNİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 72,00 21,500 GÜN
PAZAR YERİ TEMİZLİK İŞÇİLERİNİN ÇALIŞTIRILMASI 8,00 20,000 AY
PAZAR YERİ TEMİZLİK İŞÇİLERİNİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 8,00 23,000 GÜN
ATIK TOPLAMA İŞÇİLERİNİN ÇALIŞTIRILMASI 44,00 20,000 AY
ATIK TOPLAMA İŞÇİLERİNİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 44,00 21,500 GÜN
YEDEK ATIK TOPLAMA İŞÇİLERİNİN ÇALIŞTIRILMASI 6,00 20,000 AY
YEDEK ATIK TOPLAMA İŞÇİLERİNİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 6,00 17,500 GÜN
ŞOFÖRLERİN ÇALIŞTIRILMASI 23,00 20,000 AY
ŞOFÖRLERİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 23,00 21,500 GÜN
YEDEK ŞOFÖRLERİN ÇAlIŞTIRILMASI 3,00 20,000 AY
YEDEK ŞOFÖRLERİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 3,00 17,500 GÜN
OPERATÖRLERİN ÇALIŞTIRILMASI 2,00 20,000 AY
OPERATÖRLERİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 2,00 17,500 GÜN
YAYA ÇEVRE KORUMA TİMLERİNİN ÇALIŞTIRILMASI 5,00 20,000 AY
YAYA ÇEVRE KORUMA TİMLERİNİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 5,00 21,500 GÜN
MOTORLU ÇEVRE KORUMA TİMLERİNİN ÇALIŞTIRILMASI 3,00 20,000 AY
MOTORLU ÇEVRE KORUMA TİMLERİNİN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 3,00 21,500 GÜN
BÖLGE SORUMLULARININ ÇALIŞTIRILMASI 4,00 20,000 AY
BÖLGE SORUMLULARININ TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 4,00 21,500 GÜN
KOORDİNATÖRÜN ÇALIŞTIRILMASI 2,00 20,000 AY
KOORDİNATÖRÜN TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞTIRILMASI 2,00 21,500 GÜN
BİR TON ÇÖPÜN TOPLANIP NAKLİYE EDİLMESİ VE BOŞALTILMASI FİYATI. 115.500,000 TON
VAKUMLU YOL SÜPÜRME KAMYONUNUN ÇALIŞTIRILMASI 3.907,500 SAAT
HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACININ ÇALIŞTIRILMASI 3.907,500 SAAT
ARAZÖZÜN (SU TANKERİ) ÇALIŞTIRILMASI 4.560,000 SAAT
ASGARI 7+1 M3 ÇÖP KAMYONUNUN ÇALIŞTIRILMASI ( KONTEYNER YIKAMA) 2.362,500 SAAT
ÇÖP KONTEYNERİ YIKAMA VE DEZENFEKTE KAMYONUNUN ÇALIŞTIRILMASI 2.362,500 SAAT
VİNÇ SİSTEMLİ AÇIK KASA KAMYONUN ÇALIŞTIRILMASI (KABA ATIK TOPLAMA EKİBİ ARACI) 3.907,500 SAAT
AÇIK KASA KAMYONUN ÇALIŞTIRILMASI (KONTEYNER TAMİR, BAKIM VE DAĞITIM EKİBİ ARACI) 3.907,500 SAAT
PİCK-UP'LARIN (KAMYONET) ÇALIŞTIRILMASI 15.630,000 SAAT
BİNEK ARAÇLARIN (OTOMOBİL) ÇALIŞTIRILMASI 7.815,000 SAAT
MOTOSİKLETLERİN ÇALIŞTIRILMASI 11.722,500 SAAT
MEVKİ TEMİZLİK, PAZARYERİ, ATIK TOPLAMA İŞÇİLERİNİN GİYECEKLERİ KIŞLIK TAKIMI 260,000 ADET
MEVKİ TEMİZLİK, PAZARYERİ, ATIK TOPLAMA İŞÇİLERİNİN GİYECEKLERİ YAZLIK TAKIMI 260,000 ADET
ŞOFÖR, OPERATÖR VE MEVKİCİ İLE BÖLGE SORUMLULARININ GİYECEKLERİ KIŞLIK TAKIMI 64,000 ADET
ŞOFÖR, OPERATÖR VE MEVKİCİ İLE BÖLGE SORUMLULARININ GİYECEKLERİ YAZLIK TAKIMI 64,000 ADET
YAYA VE MOTORLU ÇEVRE KORUMA TİMİ GİYECEKLERİ KIŞLIK TAKIMI 16,000 ADET
YAYA VE MOTORLU ÇEVRE KORUMA TİMİ GİYECEKLERİ YAZLIK TAKIMI 16,000 ADET
MOTORLU ÇEVRE KORUMA TİMİ MOTOR TEÇHİZATI TAKIMI 3,000 ADET
İŞÇİ ELDİVENİ 5.200,000 ÇİFT
İŞÇİ MASKESİ 2.600,000 ADET
BATTAL BOY KALIN SİYAH ÇÖP POŞETİ 6.000,000 KG
KONSANTRE DETERJAN 1.200,000 LT
KONSANTRE DEZENFEKTAN 1.200,000 LT
KONSANTRE YAĞ ÇÖZÜCÜ 1.200,000 LT
KONSANTRE PARFÜMLÜ DETERJAN 600,000 LT
SAPLI SÜPÜRGE 3.300,000 ADET
SAPLI FARAŞ 2.200,000 ADET
SAPLI FIRÇA 800,000 ADET
SAPLI KÜREK 800,000 ADET
SAPLI TIRMIK 100,000 ADET
ARAÇ TAKİP SİSTEMİ 30,000 ADET

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)