İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/396817 - Temizlik, Çöp Toplama Ve Nakil Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/396817
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare KEMALPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 7 Ekim 2016
İhale Tarihi 21 Kasım 2016 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

KEMALPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KEMALPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜNCE 01/01/2017 – 31/12/2017 TARİHLERİ ARASINDA KENTSEL TEMİZLİK, BİNA YOL BAKIM ONARIM, PARK BAHÇE YEŞİL ALANLAR VE İDARİ HİZMETLERİN 336 ( ÜÇYÜZOTUZALTI ) PERSONEL İLE YAPTIRILMASI İŞİ HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/396817

1-İdarenin

a) Adresi : M.AKIF ERSOY MAH ISMET INÖNÜ CADDESI 111 35170 KEMALPAŞA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2328781318 - 2328787030
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kemalpaşa Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğünce 01.01.2017 ? 31.12.2017 Tarihleri Arasında Kentsel Temizlik, Bina Yol Bakım Onarım, Park Bahçe Yeşil Alanlar Ve İdari Hizmetlerin 336 ( Üçyüzotuzaltı ) Personel İle Yaptırılması İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kemalpaşa Belediyesi İlçe Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : M.Akif Ersoy Mah.inönü Cad.No:111 Kemalpaşa/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 08.11.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

Kalite Yönetim Sistem Belgesi (TS EN ISO 9001), Çevre Yönetim Sistem Belgesi (TS EN ISO 14001) ve (TS 13111) İş Yerleri-Kent Temizliği İçin Genel Kurallar Hizmet Yeterlilik Belgesini ibraz etmesi zorunludur.

 


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
Deney laboratuvarlarının kalite yeterliğine ilişkin belgelerin Türk Akreditasyon Kurumu veya Uluslararası Laboratuvar Akreditasyon İşbirliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu akreditasyon kurumlarının Uluslararası Laboratuvar Akreditasyon İşbirliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. Teyit yazısı, ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması koşuluyla düzenlendiği tarihten itibaren bir yıl süreyle kullanılabilir. Ancak Türk Akreditasyon Kurumu tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde Gerçekleştirilen Her Türlü Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alım İşleri Benzer İş Olarak Kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kemalpaşa Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kemalpaşa Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Makam Şoförü(Brüt asgari ücretin %190 fazlası) 1 12 Ay
Denetmen(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 3 12 Ay
makam Sekreteri(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 12 Ay
İdari Personel(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 10 12 Ay
Formen(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 2 12 Ay
Yardımcı İdari Personel(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 5 12 Ay
Vasıflı Personel(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 17 12 Ay
İş Makinesi Operatörü (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 10 12 Ay
Büro Personeli(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 3 12 Ay
Yardımcı Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 12 12 Ay
Hizmet Personeli (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 85 12 Ay
Yardımcı Hizmet Personeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 127 12 Ay
Engelli Yardımcı Hizmet Personeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 10 12 Ay
Vasıfsız(Brüt asgari ücret) 50 12 Ay
Makam Şöförü Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 13 gün
Makam Şoför Fazla Çalışma 200 saat
Denetmen Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 78 gün
Denetmen Fazla Çalışma 670 saat
Makam Sekreteri Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 13 gün
Makam Sekreteri Fazla Çalışma 200 saat
İdari Personel Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 75 gün
İdari Personel Fazla Çalışma 850 saat
Formen Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 24 gün
Formen Fazla Çalışma 1.000 saat
Yardımcı İdari Personel Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 40 gün
Yardımcı İdari Personel Fazla Çalışma 750 saat
Vasıflı Personel Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 140 gün
Vasıflı Personel Fazla Çalışma 1.300 saat
İş Makinesi Operatörü Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 50 gün
İş Makinesi Oparatörü Fazla Çalışma 1.000 saat
Büro personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 25 gün
Büro Personeli Fazla Çalışma 300 saat
Yardımcı Büro Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 156 gün
Yardımcı Büro personeli Fazla Çalışma 2.400 saat
Hizmet Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 790 gün
Hizmet Personeli Fazla Çalışma 11.300 saat
Yardımcı Hizmet Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 1.450 gün
Yardımcı Hizmet Personeli Fazla Çalışma 22.000 saat
Engelli Yardımcı Hizmet Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 60 gün
Engelli Yardımcı Hizmet Personeli Fazla Çalışma 1.000 saat
Vasıfsız Personel Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma 100 gün
Vasıfsız Personel Fazla Çalışma 4.000 saat
PULVERİZATÖR 16 LT.SIRT POMPASI 10 adet
MİSİNA 3,3 MM 6 KÖŞE 1000 MT. 15 adet
ZİNCİR MOTORLU TESTERE 91-20 diş 20 adet
ZİNCİR MOTORLU TESTERE 3/25-34 diş 20 adet
OTOMATİK KAFA ( MOTORLU TIRPAN ) 300 adet
YELPAZE TIRMIK SAPLI-TELESKOBİK 100 adet
TIRMIK 20 DİŞ-22 DİŞ 15 adet
2 ZAMANLI MOTOR YAĞI 1 LT.LİK 100 adet
BUDAMA MAKASI 10 adet
BUDAMA TESTERESİ 270MM/300 MM 100 adet
ÇÖP POŞETİ BATTAL BOY 1.000 kilogram
KÜREK (SAPLI) 15 adet
ÇAPA BÜYÜK (SAPLI) 30 adet
SERT YER FIRÇASI SAPLI 50 adet
KORUYUCU MASKE(MİSİNA İÇİN) 25 adet
ÇİT BUDAMA MAKASI 40 adet
SAPLI SÜPÜRGE 50 adet
KORUYUCU GÖZLÜK(MİSİNA İÇİN) 25 adet
50 LİK SARI UZUN ASMA KİLİT ( TEK TİP ANAHTARLI) 250 adet
ZİNCİR MOTORLU TESTERE 3/8 36 DİŞ 20 adet
İnşaat Küreği 50 adet
İnşaat Kazması 50 adet
10 cm Parmak Rulo 300 adet
El Arabası 20 adet
Şerit Metre( 50 m) 2 adet
5m'lik Metre 10 adet
Keser 10 adet
Çekiç 5 adet
Mala 18 cm lik 5 adet
Sıva Küreği 5 adet
Maskeleme Bandı 350 adet
20 cm Rulo 100 adet
4 Adet Çift Kabin Kamyonet 12 ay
4 Adet Binek Otomobil 12 ay
1 Adet ÇÖP KAMYONU 12 ay
1 Adet KAZICI VE YÜKLEYİCİ (BEKO LODER) 12 ay
1 Adet YOL SÜPÜRME ARACI 12 ay
SU TANKERİ 12 ay
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)