İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/146982 - Temizlik, Bahçecilik Ve Resepsiyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2011/146982
Sektör Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TRAKYA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kırklareli
İşin İli Kırklareli
Yayın Tarihi 21 Ağustos 2015
İhale Tarihi 24 Ekim 2011 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


TEMİZLİK, BAHÇECİLİK VE RESEPSİYON HİZMETİ ALINACAKTIR
Tür kiy e P et ro l leri Ano ni m O rt a klığ ı Ge nel M üdürlüğ ü( t pa o ) Tra ky a B ö lg e M üdürlüğ ü
Temizlik, Bahçecilik ve Resepsiyon Hizmet Alımları İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19
uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/146982
1-İda re nin
a) Adresi : Dere Mahallesi Edirne Bayırı Mevkii TPAO Küme Evler 19 39750
Lüleburgaz / Kırklareli
b) Telefon ve faks numarası : 2884173890 - 2884172203
c) Elektronik Posta Adresi : mkurtdal@tpao.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : TPAO Trakya Bölge Müdürlüğü Yerleşkesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.12.2011, işin bitiş tarihi 30.11.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : T.P.A.O. Trakya Bölge Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 24.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak
düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İlaçlama işleri için izin belgesi veya ilaçlama işi başka bir firmaya yaptırılacaksa o firmayla yapılacak olan ilaçlama işleri için düzenlenmiş protokol.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal
tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Temizlik Hizmet İşi İçin:
- a) Çöp Toplama Hizmetleri
- b)Çamaşır Yıkama Hizmetleri
- c) Binaların Temizlik Hizmetleri
- d) Cam Temizleme Hizmetleri
Bahçecilik Hizmet İşi İçin:
- a) Yeşil Alanların Bakım Onarımı
- b) Çimlendirme Hizmetleri
- c) Fidan Dikim Üretim Hizmetleri
- d) Ağaçlandırma Hizmetler
- e) Yabani Otları Temizleme Hizmetleri
Resepsiyon Hizmet İşi İçin:
- a) Konaklama Hizmetleri
- b) Diğer Otel Hizmetleri
- c) Büro
Hizmetleri - d) Fuar ve Organizasyon Hizmetleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 90 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.P.A.O. Trakya Bölge
Müdürlüğü - Personel Ve İdari İşler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TPAO İban No Vakıfbank Lüleburgaz Şubesi TR630001500158007287270666 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.P.A.O. Trakya Bölge Müdürlüğü - Muhaberat Servisi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (Yetmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlikİşleri - Temizlik Görevlisi 11,00 24,000 İşçi*Ay
KıstGün Çalışması - Temizlik Görevlisi 11,00 1,000 İşçi*Gün
YüzeyTemizleyici 250,000 Litre
KatArabası 6,000 Adet
PaletPaspas 50,000 Adet
PüskülPaspas 50,000 Adet
Faraş- Fırça 50,000 Adet
SaplıFırça 50,000 Adet
Camtemizlik çek pası 10,000 Adet
Yerçek pası 12,000 Adet
SuKovası 12,000 Adet
Maşrapa 24,000 Adet
TemizlikKovası 16,000 Adet
SarıSüpürge 12,000 Adet
SaplıTuvalet Fırçası 48,000 Adet
MiniSabun 1440,000 Adet
KöpükSabun 1000,000 Litre
Ernet 950,000 Adet
KonsantreSıvı Sabun 180,000 Litre
TuvaletKağıdı 5000,000 Adet
HavluPeçete 4000,000 Adet
Kolonya 50,000 Litre
Pisuar Tablet 20,000 Adet
ÇöpPoşeti - Battal Boy 1800,000 Adet
ÇöpPoşeti - Orta Boy 200,000 Adet
Peçete 500,000 Paket
TemizlikBezi 150,000 Adet
EmiciCam Bezi 60,000 Adet
KağıtSu Bardağı 180000,000 Adet
AhşapTemizleyici 200,000 Litre
CamSil 200,000 Litre
LüksSabun 300,000 Adet
SıvıLeke Sökücü 200,000 Litre
ÇamaşırSuyu 400,000 Litre
KireçŞökücü 180,000 Litre
ÇamaşırDetarjanı ( Matik ) 500,000 Kilogram
Sünger 249,000 Adet
BeyazSabun 160,000 Adet
Yumuşatıcı 400,000 Litre
Banyolarİçin Leke Sökücü 180,000 Litre
SinekKovar - Priz Tipi 100,000 Adet
ÜtüMasası 2,000 Adet
Ütü 1,000 Adet
ElektrikSüpürgesi 2,000 Adet
ÇöpAtılması 192,000 Sefer
Bahçecilikİşleri - Ziraat Teknisyeni 1,00 24,000 İşçi*Ay
Bahçecilikİşleri - Bahçıvan 13,00 24,000 İşçi*Ay
KıstGün Çalışması - Ziraat Teknisyeni 1,00 1,000 İşçi*Gün
KıstGün Çalışması - Bahçıvan 13,00 1,000 İşçi*Gün
ÇimBiçme Traktörü 1,000 Adet
ÇimBiçme Makinası 5,000 Adet
Motorlu- Misinalı Tırpan 3,000 Adet
İlaçlamaPülverizatörü 2,000 Adet
MotorluTestere 1,000 Adet
İlaçlamaSırt Pompası 2,000 Adet
LigisturumKesme Makinası 2,000 Adet
BelKüreği ve Sapları 15,000 Adet
ElArabası 7,000 Adet
Kürekve Sapları 15,000 Adet
Tırmıkve Yedek Sapları 15,000 Adet
BudamaMakası 20,000 Adet
YaprakSüpürgesi 15,000 Adet
AğaçTestere 15,000 Adet
ÇimEl Makası 10,000 Adet
Kazma 5,000 Adet
İkiÇatallı El Çıpası 15,000 Adet
İlaçlamaPompası 5,000 Adet
BahçeHortumu 400,000 Metre
ÇöpTorbası 3000,000 Adet
ÇimTohumu 100,000 Kilogram
KimyasalGübre 1500,000 Kilogram
ÇiftlikGübresi 50,000 Ton
MotorYağı 100,000 Litre
Böcekİlacı 80,000 Litre
Ziraiİlaç 100,000 Litre
Resepsiyonİşleri - Resepsiyon Görevlisi 3,00 24,000 İşçi*Ay
KıstGün Çalışması - Resepsiyon Görevlisi 3,00 1,000 İşçi*Gün
UlusalBayram ve Resmi Tatil Çalışması - Resepsiyon Görevlisi 52,000 Gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)