İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Telefon Satrallerinin 2022 Yılı Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2366038
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 4 Ocak 2022
İhale Tarihi 6 Ocak 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 04/01/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

LG-ERICSSON IPECS-MG MARKA TELEFON SANTRALİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

2

 

TELESİS MARKA TELEFON SANTRALİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

3

ADET

 

 

 

3

 

KAREL MARKA TELEFON SANTRALİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 06/01/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

LG-ERICSSON TELEFON SANTRALLERİ 2022 YILLIK BAKİM

1

Madde:! İşin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırıca Hastanesi Dörtçelik Akıl ve Ruh Sağlığı Ek Binasında ve Osmangazi Ek Binasında bulunan LG-EİRICSSOIM IPECS MG telefon santrallerinin sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir, .                            ______________________________

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

LG-ERICSSON

TELEFON SANTRALİ

2

2

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunca 2 (İkij.kez Telefon santralleri ve buna bağlı olarak çalışan switch vb. cihazların koruyucu periyodik bakım, onarım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arız;;; giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yollan ile parçayı temin ederek firirtaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakırcılarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgerhe uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Pe^onel bakım işlemi sırasında;

•       Konsol tuş takımı lastiği ve spiral korc’on kontrolü, gerektiğinde değişimi

•      Akü ölçümü

•      Sistemin genel donanım kontrolü l * "

•      Sistemin genei işlev kontrolü

•       Eğilim güncelleştirme

r'

•      Seçilecek ses kayıtlarını rastgele dinlenme

•      Yazılım güncelleştirme

•      Santral kabin bakımı    -  <

C- Yüklenici firma cihazların arıza durucunda ya' da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının.sçık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle

HAZIRLAYAN

 

D-Yapılan periyodik bakımlar ve kontroiier firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her sar^ral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen-çek listeler kabul edilmeyecektir.

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parç* teminini bildirmesini takip eden en geç 2 saat içinde yedek parçalan değiştirecektir.

i

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma y;a da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir ediİrr.asi. YeHnde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla secise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemle^ de firn^ tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit'edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş

miktarının yetersiz gelmesi durumunda Armadan tazmin edilir.

M

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.     ^

ı

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım saresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve İdarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacakv' r.

Madde:5-Yüklenİci firma cihazların ülke.rgenelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını tekiriyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasın :la 4734lsayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.    '

Madde:7-Cihazfarın Ölçümlerine ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışımda oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 2{iki) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda-geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

F.23.006.03


 

Madde:10-Bakım onarım hizmetini, yapacak- olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzme-n oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizrr'eti veren firmalar LG-ERICSSON yetkili servis belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif & birlik#' verilmelidir. (Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar içi ti geçeridir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemîoluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarinin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları t«min edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabis£cek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir: Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına S-göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname ht&ümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gele’n personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temjn edip kullandırmakla yükümlüdür.

■ V $

t &


 

 

* * *

< T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

s*(if jlV

'ı Vî /*/ İ

BURSA Valiliği

Sağlık Bilimleri Üniversitesi

ı, v/ *

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

'»I JL. ''V»

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

TELESİS TELEFON SANTRALLERİ 2022 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İsin Tanımı

----------- *--- .------ r;r

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina, Kadın Doğum Ek Bina ve Nilüfer Ek Binasında bulunan TELESİS telefon santrallerinin sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir.                __________ £. _________________ ____________

Marka

Sistem/Cihaz ,

Miktar

Dönem

TELESİS

TELEFON SAN"-RALİ

3

2

 

Madde:2.İ$in kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunc>a)2 (İki)j;*iez Nisan ve Ekim ayları içinde Telefon santralleri ve buna bağlı olarak çalışan svvitch vb. chazların; koruyucu periyodik bakım, onarım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanm tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakırlarını; ’tşîn yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygün belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Pe sonel bakım işlemi sırasında;

•       Konsol tuş takımı lastiği ve spiral korcbn kontrolü, gerektiğinde değişimi

•   . Akü ölçümü

•      Sistemin genel donanım kontrolü           ^

•      Sistemin genel işlev kontrolü

•       Eğilim güncelleştirme

•      Seçilecek ses kayıtlarını rastgele dinlene

•      Yazılım güncelleştirme                 

•      Santral kabin bakımı                    *

i

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya-da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının ,-ıçık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle


 

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firms teknisyeni tarafmdan üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her sarAral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik serv;s soru-nlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yakılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç 2 saat içinde yedek parçalan değiştirecektir.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenİcî firma teknisyenleri, bakıma f;a da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H-Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

V ç.

l-Arızalı parçaların yerinde tamir ediln^ssi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolaylıyla secise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firnl?a tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J~ Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tesfiitedilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım dönerinin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.     V

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım s,Vesî içkide cihazların İlk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülfte* genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını tekiriyle birİÜcte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734'sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu İle Hizmet işleri geriel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlîdir.

î '

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

'

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışl ıda oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının koruma gelmeleri il içi 2(ikİ) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidîr. Onarım, yedek parça İhtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.



 

Madde:10~Bakım onarım hizmetini vapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzrrtcfh oldukfnrı cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hi;Vneti veren firmalar THLESİS yetkili servis belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine Miahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ite birlikte verilme!idir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar İçin geçerlieiir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemı'oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir üsteyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyat andırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bîr sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için îsarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile biriikte bakım onanırımda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına tgöre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla biriikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gele;ı personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen

■ i ■ >[

sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temjn edip kullandırmakla yükümlüdür.

TELEFON SANTRALİ LİSTESİ

Ana Bina;

-Teiesis XI R5

Ek Bina;

-Teiesis Xls R5

Nilüfer Ek Bina

- Teiesis PX24 Xr5

r t i

f



 


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği '• Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüiisek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

KAREL TELEFON SANTRALLERİ 2022 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İsin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırın? Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan KAREL telefon santrallerinin sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir.____________________________________

Marka

Sistem/Cihaz ;

Miktar

Dönem

KAREL

TELEFON SANTRALİ

1

2

 

Madde:2.İsin kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunca 2 (İkî) kez Telefon santralleri ve buna bağlı olarak çalışan switch vb. cihazların koruyucu periyodik/bakım, ^narım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı ■'

A- Yapılacak onarım sonrasında arız, giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecek;ir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı ak^f hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelge^ne uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım İşlemi sırasında;

•       Konsol tuş takımı lastiği ve spiral kordon kontrolü, gerektiğinde değişimi

•      Akü ölçümü

i ■ -î, ;.

•      Sistemin genel donanım kontrolü ,           •

•      Sistemin genel İşlev kontrolü ■■ 'l

•       Eğilim güncelleştirme .

•      Seçilecek ses kayıtlarını rastgele diriline #

•      Yazılım güncelleştirme                 

V            v

•      Santral kabin bakımı                 -            ^

■ 'r

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının 'açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum trrafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.


 

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroHer firm^rteknisyeni tarafmdan üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her sarjrral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası.birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik senîis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

" V:

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parç> teminini bildirmesini takip eden en geç 2 saat içinde yedek parçalan değiştirecektir.    ^

V*

v*

F" Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

' 'ı(

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilıresi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolaylıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemle'? de firrtfa tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça d^ğîşimihçle doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

1; >

K- Firma tarafından arızalı olduğu tesfiil^ediien parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradı^ zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş

miktarının yetersiz gelmesi durumunda frmadarfoazmin edilir.

; t ''

L-Hakediş ödemeleri her bakım dönerlinin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir. */

Madde:4-Yük!enici belirlenen bakım suresi İçinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacakt'r.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke* geneliride yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu İle Hizmet işleri ge^'el Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarklrı firmâtarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belîrlenen bakım takvimi dışı::da oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 2(iki) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre İklim şartlarının normal olması dur'umunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yîrmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknilc personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. •;

f


 

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teitlif verecek firmalar ekti listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzma 'n oldukiarı cihazlara teklif vereceklerdir.

-'j

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar KAREL yetkili servis belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmaV ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif iie birlikte >'erilmeiidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.;.

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi testim edecek ve yıl boyunca fiyatandırm^bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13— Herhangi bîr sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak

5

edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için,''sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi} fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları t?min edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabi^cek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşr e bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına -göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yİ İhale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Fîrma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzem^eri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

' u    ■

; k   Ç

i ş;


 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)