İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Telefon Santrallerinin Yıllık Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2624258
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 15 Aralık 2022
İhale Tarihi 19 Aralık 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 15/12/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

TELESİS MARKA TELEFON SANTRALİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

4

ADET

 

 

 

2

 

KAREL MARKA TELEFON SANTRALİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

3

 

LG-ERICSSON IPECS-MG MARKA TELEFON SANTRALİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 19/12/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

TELESİS TELEFON SANTRALLERİ 2022 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İşin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina, Kadın Doğum Ek Bina, Nilüfer Ek Bina ve Ovaakça Ek Binasında bulunan TELESİS telefon santrallerinin sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir.___________________________________

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

TELESİS

TELEFON SANTRALİ

4

2

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunca 2 (İki) kez Nisan ve Ekim ayları içinde Telefon santralleri ve buna bağlı olarak çalışan svvitch vb. cihazların koruyucu periyodik bakım, onarım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızaiara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

•         Konsol tuş takımı lastiği ve spiral kordon kontrolü, gerektiğinde değişimi

•        Akü ölçümü

® Sistemin genel donanım kontrolü

•        Sistemin genel işlev kontrolü

•         Eğilim güncelleştirme

•        Seçilecek ses kayıtlarını rastgele dinleme

•        Yazılım güncelleştirme

•        Santral kabin bakımı

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle


 

 

 

bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç 2 saat içinde yedek parçaları değiştirecektir.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 2(iki) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.


 

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar TELESİS yetkili servis belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dairtaahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin îş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

TELEFON SANTRALİ LİSTESİ

Ana Bina;

-Telesis XI R5

Ek Bina;

-Telesis Xls R5

Nilüfer Ek Bina

-Telesis PX24Xr5

Ovaakça Ek Bina

- Telesis PX24


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

KAREL TELEFON SANTRALLERİ 2023 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İşin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan KAREL telefon santrallerinin sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir.______________________________________

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

KAREL

TELEFON SANTRALİ

1

2

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunca 2 (İki) kez Telefon santralleri ve buna bağlı olarak çalışan switch vb. cihazların koruyucu periyodik bakım, onarım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

•         Konsol tuş takımı lastiği ve spiral kordon kontrolü, gerektiğinde değişimi

•         Akü ölçümü

•         Sistemin genel donanım kontrolü

•         Sistemin genel işlev kontrolü

•         Eğilim güncelleştirme

•         Seçilecek ses kayıtlarını rastgele dinleme

•         Yazılım güncelleştirme

•         Santral kabin bakımı

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.


 

 

 

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç 2 saat içinde yedek parçaları değiştirecektir.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

I<- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 2(iki) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.


 

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar KAREL yetkili servis belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bîr sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütnameyi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Metin Kutusu: Ala&ttln Z>L\Metin Kutusu: ■Metin Kutusu: . VMetin Kutusu: —

 
  Metin Kutusu:  
F.23.006.03

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

LG-ERICSSON TELEFON SANTRALLERİ 2023 YILLIK BAKIM

Madde:! İsin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Akıl ve Ruh Sağlığı Ek Binasında ve Osmangazi Ek Binasında bulunan LG-ERICSSON IPECS MG telefon santrallerinin sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir.___________________________________

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

LG-ERICSSON

TELEFON SANTRALİ

2

2

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunca 2 (İki) kez Telefon santralleri ve buna bağlı olarak çalışan switch vb. cihazların koruyucu periyodik bakım, onarım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

•         Konsol tuş takımı lastiği ve spiral kordon kontrolü, gerektiğinde değişimi o Akü ölçümü

•         Sistemin genel donanım kontrolü

•         Sistemin genel işlev kontrolü

•         Eğilim güncelleştirme

•         Seçilecek ses kayıtlarını rastgele dinleme

•         Yazılım güncelleştirme © Santral kabin bakımı

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle


 

 

 

bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç 2 saat içinde yedek parçaları değiştirecektir.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 2(iki) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.


 

Madde:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar LG-ERICSSON yetkili servis belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir. (Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dairtaahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)