İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Telefon Santrali Ve Ses Kayıt Sistemi Bakım Onarım

İhale No 2204832
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Mudanya Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 30 Mart 2021
İhale Tarihi 1 Nisan 2021 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

|| T.C.

Metin Kutusu: Kayıt No 50819BURSA VALİLİĞİ Mudanya Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

 

 

 

Metin Kutusu: 30.03.2021Sayı : /

Konu : Teklif Formu

Metin Kutusu: i!Sayın ilgili

 

 

 

 

 

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kaledn TELEFON SANTRALİ VE SES KAYIT SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI alımı işi 4734fŞayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 01.04.2021 tarihine kadar mudanyahastane@gmail.com bildirilmesini rica ederiz.

Sıra

No

Matın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

KAREL MARKA DS200 TELEFON SANTRALİ TAMİR VF3 BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI (KAREL MARKA TELEFON SANTRALİ TAMİR VE BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI)

2

BAKIM

 

 

Toplam

 

 

i urkan AL.pti-


 

Tepedevrent Mevkii Aydınpınar Mah. Sarı Cad. Mudanya/BURSA Mudanya BURSA Telefon: 02242801600 / 1737 Faks: 0224 280 16 95

 
  Metin Kutusu: ı/ı

e-posta: mudanyahastane@gmail.com Elektronik ağ: http://mudaftyadh.saglik.gov.tr/

 

MUDANYA DEVLET HASTANESİ TELEFON SANTRALİ ve SES KAYIT SİSTEMİ BAKİM VE ONARIM! ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     KONU-KAPSAM:

Söz konusu iş. Mudanya Devlet Hastanesinde (Aşağıda "idare olarak anılacaktır) bulunan Telefon Santralı ve Ses Kayıt Sisteminin yedek parça hariç koruyucu bakımı ve meydana gelebilecek arızaiarın giderilmesi ve ses kayıtlarının sürekliliğinin sağlanması konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanması ve Sistemin 24 saat boyunca sürekli çalışır durumda olması işidir. Teklif verenler: tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.

2.      BAKİM SÜRESİ:

Sözleşme: (1 )biir yıl olacaktır.

3.     BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :

Telefon Santrali ve ses kayıt sisteminde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığın) azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağiamak amacıyla yüklenici tarafından Telefon Santrali ve ses kayıt sisteminin yapısına uygun olarak temizleyici koruyucu, düzeltici ve güncelleyiei nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında 2 bakım yapılacaktır. Cihazlar İİe ilgili bakım hizmeti Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri 08:00/16:00 saatleri arasında hastane teknik servis biriminden randevu almak suretiyle gerçekleştirilecektir. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için üç nüsha rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna bir nüshastnıda faturayla beraber muhasebeye teslim edilecektir

4.     ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile Mudanya Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.

5.     ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından 4 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 24 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 24 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkiii birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım soniandırılacaktır Arızanın gıderilememesı durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir Arızalara müdahalesinde ve giderilmesinde yapılan bildirime 24 saat içerisinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur


 

 

6. BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:

1.     24 dış hat,

2.     320 ıç hat 32 sayısal,

3.      1 PRI dağınık kabinet sistemi.

4.      1 sistem odası ana kabın,

5.     5 adet katlarda takviye kabin

6.     6 adet santra! ve bunlara ait fiber kablo sistemleri ile

7.     Ses kayıt sıstemi(30 Kanal anlık kayıt yapabilen 1 PRI, 2 TB HDD)

7.YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR

1.    Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonraki ilk 15 gün içinde yapılacaktır.

2.    Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti için firma imkanları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidir. Tespit edilen anzanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yönteminden (firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dahil firmaya ait olacaktır

3.    Bakım için gerekli sarf ve bakım malzemeleri Yüklenici tarafından temin edilecektir

4.    Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, idare muvafakati alınacaktır

5.    Parça değiştirme gerekli hallerde, yapılan ışın kullanılan malzemenin cinsini bildiren iki kopyalık bir iş fişi tanzim edilecek ve işin bitiminde bu fişin Yönetim tarafından onaylanması müteakip bir nüshası Yükleniciye iade edilecektir.

6.    Her türlü periyodik bakım, anzalarım giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde: Mudanya Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.

7.    Yükienici firma teknisyeni tarafından iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kışı tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.

8.    Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

9.    Yüklenici bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayst altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.

10.                Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızalann giderilmesi için işçilik ücreti ödenmeyecektir

11.                 Garanti             süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır(işçilik ücreti ödenmez).

12.                Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçalan temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

13.                      Yükienici     Firma tarafından yerinde detaylı inceleme yapılarak, sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi, idareye teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)


 

14.                    Yüklenicı firma bakım ve onanma gönderdiği eieman. gerekii teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.

15.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.

16.                     Yükienici     her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakim ve servis formlarını imzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.

17.               Gerek bakım sonrasında gerekse arıza onarımt sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan sistemde arıza meydana gelmesinden yüklenici sorumludur.

18.                    Yüklenici      firma işin bir kısmını ya da tamamını alt yükleniciye yaptırmaz ve idarece kabul edilmedikçe bakımı başka firmaya devredemez

19.idare yüklenici firmanın teknik personelinin gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini taiep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhangi bir itirazda bulunamaz

20.Bu teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili bakanlıkların Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu ile ilgili ve sözleşmenin imzalanması tarihinde yürürlükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.

8.                 BAKİM                                    İŞLEMLERİ ÖZEL TALİMATLAR:

1.    Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır. Bakım Sırasında imalatçının işletme ve toaktm talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız

2.    Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde planlama yapınız.

3.    Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. (Yazılım şifreleri ve kodları hastane idaresine verilecektir.)

4.    Yüklenici. Sistem odasında hastanemiz muayene komisyonuna bakım sonrası gerçek zamanlı demonstrasyon sağlayacaktır. Komisyon: ses kayıtları ve santralle ilgili isteklerinin uyarlanmasını tespit etmeden bakım işlemi bitmiş sayılmayacaktır

9.     PERİYODİK BAKIM:

1.      Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım onarım öncesinde varolan işlevler iptal edilmemiş olacaktır.

2.     Bakım kapsamında yapılacak temel işlemler

a.  Mekanik donanımının kontrol edilmesi, temizliğinin yapılması

b. Yazılım güncellemelerinin yapılması,

c İdarenin isteği üzerine gerektiğinde iç hat numara değişikliklerinin sağlanması,

d. Hastane ve ı ürk Telekom arasındaki haberleşme protokollerinin kesintisiz olarak sağlanması,

e.  Ses kayıt cihazı ve sistemin çalışır halde tutulması ve bu sistemin donanım ve yazılımının kontrol edilmesi

f.   Ses kayıt Cihazı(VRX istemci) sistemin hafıza haddinin kontrol edilmesi, kapasite artımı gerekirse en az 30 gün önce idareye rapor verilmesi gerekir.

3.     Yukarıda belirtilen maddelerle ilgili eksiklikler veya arızalar tespit edilirse bu eksiklikler ve arızalar giderilerek sistem çalışır vaziyette getirilecektir.

4. Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra: tamir edilebilirse tamiri, tamir imkanı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra yedek parça temim sonrasında değişiminin yapılması


 

 

10.   ARIZALARIN TAMİRİ:

1.   Söz konusu sistem içinde meydana gelebilecek arızalara. firmanın yetkili kıldığı elemanlarca müdahale edilecek ve arızalı cihaz veya sistem tam çalışır hale getirilecektir.

2.    Sistemin bakım, onarım, artza giderimi ve yedek parça değişimi işinde kullanılan alet ve edevat tamamen firma tarafından temin edilecektir

3.    Cihazların arıza yapması durumunda arızanın kısa sürede giderilmesi için firma gerekli yedek parçaları kendi bünyesinde bulunduracakta

4.    Firma, tamiri mümkün olmayan donanım (veya ekipman) aynısından bulunamaması durumunda; önerilecek cihazların yapılandırması ve özellikleri orijinal katalogları ile birlikte idareye yazılı olarak bildirilecek ve onay alınacaktır Aksi taktirde farklı donanım (veya ekipman) değişimi mümkün olmayacaktır.

5.    Firma sistem ile ilgili olarak yapacağı her müdahale için, mutlaka servis formu düzenleyecektir. Servis formu üzerinde; arızanın ne olduğu, yapılan bütün işlemler, arızaya müdahale tarih ve saati iie arızanın giderilme tarih ve saati, değiştirilen bütün donanım parçaları bilgileri mutlaka yer alacaktır. Bu bilgiler detaylı ve okunaklı bir şekilde yazılacaktır Firmanın is sahibi yetkilisine ımzalatmadıği belgeler geçerli olmayacaktır.

11.   İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Firma iş mahallinde, ış güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur

12.   YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

1.   24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail. vb. iletişim adresi.

2.   Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

3.    Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Yedek parça taahhütnamesi.

4.   Yedek parça fiyat listesi(Sözleşme süresince geçerli olacak).

5.   Yüklenici firma, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır,

6.   Yüklenici Firma, yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösteriyor olmalı ve idareye beigelemelidir.

7.   “Yetkiii Servis” Belgesi,

S.   Yükienici Firma, yukarıda bahsedilen sistem cihazlarının bakım ve onarım işlerini yapabileceğine dair Teknik Servis Yetki Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.

13.SORUMLULUK:

Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)