İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Telefon Santrali Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (31 Adet)

İhale No 2330654
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Yaklaşık Maliyet
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 25 Ekim 2021
İhale Tarihi 1 Kasım 2021 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Bursa

Sağlık

Müdürlüğü

YAKLAŞIK MALİYET TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : ,,/ /2021

Teklif No :

İdarenin Adı

 

BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Yetkili Adı Soyadı

 

Sibel TOPÇU

Telefon

 

(0224)295 6168 .

Faks 7 Email

 

(0224) 233 44 61 - sibel.topcu@saglik.ftov.tr

Tedarikçi Firma

 

 

Firma! Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Müdürlüğümüzce ihalesi yapılacak olan “Bursa İl Sağlık Müdürlüğü 2021 Yılı Muhtelif Bakım Onarım Hizmeti Alımı ” ihalesine ait aşağıda belirtilen kalemlere fiyat tekliflerinizi göndermenizi rica ederim.

         

 

Sıra

Hizmetin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fivat

Toplam Fiyat

1 1

Telefon Santrali Periyodik Bakım Onarım Hizmeti Alımı (31 adet)

1

Adet

 

 

I Genel Toplam Tutar

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

: 30 Gün

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Müdürlüğümüz Muhasebe Birimi tarafından ödenecektir. ..

SEVKI ADRESt

 

 

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

 

' .

NOT

 

 

 

LÜTFEN KOV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Göretf

Tl) (İsim, İmza, Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe)

 

 

W

i1

H

Teklifin DeğerlendirilmesfBu'fcölüm Satınalma Servisi tarafından

Uygun '

doldurulacaktır)

 

Uygun Değil -

 

F.23.002,01

- 7

«, /v'^nA

/v' UX«

,

, T.C. SAûUK ftAKAMJâl

BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKIM

Abursa < .

4

ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I KOD

I İMİ.FR.003

YAY. TRH.

01.06.2016

REV. TRH. |

I REV. NO. |

I Sayfa 1/5 |

 

1- AMAÇ

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü ile Bağlı Birimlerde kullanılan ve aşağıdaki listede belirtilen cihaz, makine ya da

sistemlerin periyodik bakım, kontrol, sökme, takma, test etme, yedek parça değişimi ve tamir bakım onarım

işlemlerinin üretici firmanın bakım el kitaplarında belirttiği ve önerdiği hususlara uygun bir şekilde yapılması

ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlanması.            : - xS*v

1 r. •

2-   KAPSAM

2.1, Şartname kapsamındaki cihaz, sistem ya da makinelerin listesi:

Sıra

No

Marka

Model

Kullanım Yeri

Periyodik Bakım Savısı

ı 1

ALCATEL

Ommi PCX Enterpirce

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ .

r '■. .

j- 2

ALCATEL

Ommi PCX Office

SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ YILDIRIM EK HİZMET' BİNASI :

"■ j . , r

3

ALCATEL

Ommi PCX Enterpirce

SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EK HİZMET BİNASI (FOMARA) (UZAK MODÜL)

>;i- .

4

ALCATEL

Ommi PCX Office

SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EK HİZMET BİNASI (FOMARA) (Susam sokak)

. 1 -

S

ALCATEL

Ommi PCX Office

RUH SAĞLIĞI ŞUBESİ

1

6

KAREL

MS48S

GEMLİK İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

. . ■■i';;'”

■  >:v S:ı.; ■

■              - t

1 7

' KAREL

MS26

GEMLİK VEREM SAVAŞ DİSPANSER] .

1 ■

8

E- .

ALCATEL

OmniPCX

Office

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ MUHASEBE BİRİMİ

1 . t- r .

9

KAREL

MS 128

HARMANCIK ENTEGRE DEVLET HASTANESİ

- y ‘ i

10

ALCATEL

Omni PCX Office

ORHANELİ İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

1

11

ALCATEL

Omni PCX Office

İNEGÖL VEREM SAVAŞ DİSPANSERİ

1

12

KAREL

DS200

KELEŞ ENTEGRE DEVLET HASTANESİ

• -1 V

13

KAREL

MS48S

İZNİK İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

. 1 -

14

ALCATEL

OmmiPCX ' Office

KARACABEY İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ''

—------- ........... , ....■■-■■(........ -

■1 : .

15

KAREL

MS48

KESTEL İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

1


 

TX. (AâlİK 6A<<AKU<J'

BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKİM

'î' -v ^BÜRSA

 

ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

i KOD T İMİ.FR.003 | YAY. TRH. | 01.06.2016 | REV. TRH. |                                                                                                                  | RHV.NO. |                          | • Sayfa.2/5;: I '



• 16

I

ALCATEL

Omni PCX Office

M.K. PAŞA İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

'r

' 17

ALCATEL

Omni PCX Office

MUDANYA İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ..

W"

,.ı * '* ■

18

ALCATEL

Omni PCX Office

ORHANGAZİ İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

 

. 19

ALCATEL

Omni PCX Office

AFETLERDE SAĞLIK HİZMETLERİ

' “T * * 1 ■ '• •' -.i"■ ■

20

ALCATEL

Omni PCX Office

MERKEZ VEREM SAVAŞ DİSPANSERİ

ı ... . :

21

ALCATEL

Omni PCX Enterpirce

OSMANGAZİ İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ (UZAK MODÜL)

‘ . ■ ’ s ' .■'

î 22

KAREL

MS48S

OSMANGAZİ 1 NOLU ANA ÇOCUK.SAĞLIĞI .

1 ■ . :

23

ALCATEL

Omni PCX Enterpirce

YILDIRIM İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ :.

i 1 ‘ “

1 , ,

.24

KAREL

MS4ÎÎ

OSMANGAZİ GÖKDERE KETEM

•i ;

• 25

KAREL

MS26S

YENİŞEHİR İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

• -ı

26

ALCATEL

Omni PCX Office

IL AMBULANS KOMUTA KONT. MERKEZİ (MERİNOS)

1

27

ALCATEL

Omni PCX Enterpirce

NİLÜFER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

■ _

< 28

KAREL

MS38S

OSMANGAZİ ULUDAĞ ASHİ

■ I '..

- 29

ALCATEL

OXE

Çağrı merkezi modülü 5 agent.

Ses kayıt sistemi 5 agent.

SVR ses kayıt sistemi

EVDE BAKIM BİRİMİ ÇAĞRJ KARŞILAMA KAMU HASTANELER HİZMETLERİ - BAŞKANLIĞI

                     — ■•••• -■ .------------- 1-,7T------

^ t * ^ *

' ^ ■ > ' k I * ■

• . ‘ı.,j- ■ -

30

KAREL

MS48C

OSMANGAZİ 2.NOLU GÖÇMEN SAĞLIĞI MERKEZİ

' « j

31

4 *

ALCATEL

Omni PCX Enterpirce

İNEGÖL İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

 

|


 


 

Metin Kutusu:  
T£.W»ÛUK MKANUûl
BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ                Abursa TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKIM ^ ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

I KOP [ lMt.FR.003 | YAY. TRH. | 01.06.2016 | REV. TRH. |                                                                                                                       | RlîV. NO. |                                         1 Sayfa 3 / 5 j

3-TANIMLAR

İdare: Bursa İl Sağlık Müdürlüğü,

Yüklenici: Üzerine ihale yapılan ve sözleşme imzalanan istekli,                                                                         .

Üretici Firma: Bu teknik şartname kapsamındaki cihaz, makine ya da sistemleri üreten firma,                         '

Periyodik Bakım: Cihaz, makine ya da sistemleri verimli çalışması için belli periyotlarla yapılması gerekli kullanım süresi veya zamana bağlı olarak parça değişim ve bakım işleri,                                                           1

Arıza: Cihaz, makine ya da sistemlerin parçaların veya yazılımlarının bir veya birkaçının olağan şekilde çalışmaması veya fonksiyonlarını yerine getirmemesi durumu,                                                                          .

Tamir, Bakım Ve Onarım: Cihaz, makine ya da sistemlerin, çalışmasını önleyecek bir arızası belirlendiğinde bunun giderilmesi için yapılacak sökme, takma, yenileme, düzeltme, ölçmek, ayarlama, test etme gibi işçilik veya parça değiştirme işlemi,                                       .

Servis (İşçilik) Hizmet: Periyodik bakım ya da arızaların giderilmesi için yapılan hizmetler,

Arıza Tespit Süresi: Arızanın yükleniciye bildirilmesini takiben, yüklenici tarafından arıza ferine ulaşım süresidir.

Telefon Santrali Bakım Ve Onarım Formu: Her türlü bakım onarım faaliyetleri teknik 'servis formuna kaydedilecektir. Bakım bitiminde yüklenici firma teknik personelince doldurulacak olan teknik servis formu idare tarafından kontrol edilecek ve taraflarca imzalanacaktır. Forma bakım esnasında cihaza yapılan tüm işlemler ayrıntılarıyla yazılacaktır. Bu form 3 (üç) nüsha halinde tanzim çdiiecek;bir nüsha telefon santrali bakımı yapılan birime teslim edilecek. Bir nüsha yüklenici firmada yapılacak ödemeye esas teşkil etmesi açısından kalacak. Bir nüsha kontrol teşkilatına ‘'teslim edilecektir,                                                    1 - ■'

'                                                                 4- GENEL HUSUSLAR                                              i

4-1- Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. İdare herhangi bir nedenle (HEK, Arıza v.s.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı Vı- Cihazlar için ücret talep edecektir.

4-1- Yüklenici, üretici firmanın cihaz, makine ya da sistemlere koyduğu bütün parçanın değiştirme Apya tamir ve bakımını yapmak için gerekli teknik donanım ve personeli bulunduracaktır.                    1 1 .

4-2- Cihaz, makine ya da sistemlerin bakım ve onanmlan sırasında veya sonrasında durumlarının tespiti içiri gerekli olan bilgi ve belgelerin İdareye ait teknik servise ulaştırılmasından yüklenici sorumludur. ■ ^

4-3- Cihaz, makine ya da sistemlerin fennine uygun tamir, bakım ve onarım yapılacaktır 4-4- Yüklenici doğal afet (deprem, sel, kar, vb.), terör gibi hallerde hizmetlerin aksamaması için idarenin talebini beklemeden idare ile temas kurarak bakım, onarım, servis ekiplerini takviye edecek ve hizmetlerini kesintisiz sürdürecektir           .

4-                                                                                                                                                                                                                                                                                   5- Yüklenici Telefon santrallerinin tamir, bakım ve onarımı için gerekli her türlü alet ve avadanlıkları bulundurmak zorundadır.           1

4-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       6- 6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereğince yerine getirilmesi gereken yükümlülükler yükleniciye aittir                           .. .

4-           7- Periyodik bakım ve onarım esnasında yükleniciden kaynaklı herhangi yeni bir arızadan yüklenici sorumlu olacak ve her türlü gider yüklenici tarafından karşılanacak.

,

_ l.CSAÖLJKMXMftJ6l 1 ıiyjiKA^ııflr

BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TELEFON SANTRALLERİ PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

Abursa

■ ,

. ' -•

î KOD ) İMİ.FR.003 | YAY. TRH. | 0l.06.20t6 j REV, TRH. | | REV. NO. |

| Sayfa 4/5 |

 

5-                                                                                                                                                                                                                                PERYODİK BAKIM HİZMETLERİ                                                                                          """

5-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              1-Periyodik bakım; sözleşme süresi içinde ] (Bir) kez idarenin uygun göreceği tarihte yapılacak.. . - ; Ş-2-Bakım saatleri İdarenin işleyişini engellemeyecek şekilde belirlenecektir.               "

5-                                             3-Periyodik bakımda yapılması gereken asgari işlemler aşağıdaki gibidir. Yazılanlar dışında işin fenni yada cihaz, makine yada sistemlerin üreticisinin belirlediği işlemler ilave olarak yüklenici tarafından yapılacaktır.

Sıra No

Yapdacak Periyodik Bakım işlemleri

. ■ ■ * ■

1

Genel temizliğin yapılması

2

Voltaj kontrolü (AC/DC) ■

: 3

Konsol testleri

 

.4

Dahili abonelerin testleri

 

. S

Telekom hattı ve trunk kontrolü . ,

6

Güç kaynağı kontrolü . ■

■ 7

Alarm bilgisinin kontrolü .

: 8

Akü ve bağlantı elemanlarının kontrolü ’ '

9

Acil transfer hatlarının kontrolü

-------- —---             ■ 1:.) S

' 10

Kart ve ünitelerin son release kontrolü

' 11

Raporlama yazılımının kontrolü

 

12

Back-up yedeklerinin alınması

6- ARIZA ONARIM HİZMETLERİ ve YEDEK PARÇA DEĞİŞİMİ


 

6-1-Arıza bildirimleri telefon, elektronik posta ya da faks ile yapılacaktır.                                                       ’

6-                                 2-Arıza için yapılan çağrılara karşı yüklenici firmaya sözleşme kapsamı haricinde ücrct ödenmeyecek.

6-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    3- Kurumun sağlık sektörü olması sebebi ile arızalarda; Şehir merkezi için, mesai saatleri içinde en geç 2 (iki) saat, mesai saatleri dışında ise en geç 4 (dört) saat içinde, İlçelerde bulunan telefon santralleri ise • . mesai saatleri içinde en geç 4 (dört)saat, mesai saatleri dışında en geç 6 (altı) saat içinde müdahalede bulunulacak. Çok acil durumlarda bu süre beklenmeksizin arızaya müdahale edilecek. Gerekli olur işe,, ■ yüklenici firma mesai saati dışında çalışmayı kabul edecek.                                           ; ;

6-                           4-Arıza    durumunda sistemi çalıştıracak tedbir yüklenici Firma tarafından mutlaka alınacaktır.

Arızanın giderilmesi için yedek parça gerektiği durumlarda Yüklenici firma idareye servis bakım formu ile bildirimde bulunacak. Servis formuna değiştirilecek parçaların isimleri yazılacak. İdare parça temin yoluna gidecek.Yedek parçanın idare tarafından temininden sonra arızalı telefon santrali en geç 24 (yirmi dört) ,, £aat içinde tamir edilmiş olacak. Bu parça değişim işçiliği için yükleniciye herhangi bir bedel ödenmeyecek.                                        / - 1 ür -

6                                                                          7-GARANTİ

7-            1-    Kullanılan yedek parça ve malzemelerde yetkili servislerde üretici firmaların verdiği teknik ğarantiler aynen geçerli olacaktır.                                                    ■       .

7-            2- Garanti süresi içerisinde değişen yedek parça, malzeme veya işçilikten kaynaklanan arızalar yüklenici tarafından ücretsiz olarak giderilecektir. - i'

7-         3- Alım konusu hizmet bitse de yüklenicinin taktığı parça, malzeme veya işçilikten kaynaklanan arızalar

S    '         •                                                   • ,

 

 

                   
 

!; KOI) | İMİ.FR.003 | YAY. TRHL

 
   

01.06.2016

 
 

| REV. NO. |

 
 

j Sayfa 5 / 5. • J

 
     

RIEV. TRH.

 
 
 
 
 

 

için garanti süresince sorumluluğu devam eder.                                                                                            ’ . .

7-                                          4-Yükjenici yedek parçalarda garanti dışında tutma durumunda ayrıntılı rapor düzenleyerek‘idareye verecektir. -                                                                                                                    .

l                                                                 8-DİĞER HUSUSLAR                                                               ! ^

•* ' "» L ' ■ 'i

8-          1-                                                                                                                                    Telefon santrali sayısında artış olması durumunda yeni cihazların periyodik bakımı için bu şartnamede yazılı olan maddeler geçerli olacaktır.                                                                                                                      ... ■

$-2- Sağlık müdürlüğüne ait şube veya birimlerinin başka bir binaya taşınması durumunda aynı santralar '! kullanılacak ise ücretsiz demontaj montaj yapılacak yıl içerisinde max 5 santral için olacaktır. O. '

8-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      3- Teklif vcrecek firmalar TSE Hizmet Yeterlilik Belgesine sahip olacak ve teklif dosyası ile;'- • » ~ idareye sunulacak.                                                                                                                                                              v

 

 

 

Çetin BAYRAKÇI Elektrik Teknisyeni Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)