İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Telefon Santrali Bakım Onarım Hizmet Alımı

İhale No 2607038
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Muğla Yatağan Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Muğla
İşin İli Muğla
Yayın Tarihi 24 Kasım 2022
İhale Tarihi 25 Kasım 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI MUĞLA VALİLİĞİ MUĞLA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Yatağan Devlet Hastanesi

 

       
 

Sayı 37789839/ Konu Fiyat Teklifi

 
 

Dosya No:240 23.11.2022

 
 
 

 

ilgili firmalara

Hastanemizin ihtiyacı olan TELEFON SANTRALİ BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI 4734 Sayılı Kamu ihale Kanununun 22/d uyarınca ihale edilecektir.Bu işin piyasa fiyat araştırmalarının yapılabilmesi için K.D.V hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 25.11.2022 14:00 e kadar bildirilmesini rica ederim.

[ Bul^t^îÖKK^Ş im

İHTİYAÇ listesi

S.No

Malzeme Adı

Miktar

Birimi

Birim Fiyatı

Toplam Tutar

1

IP TELEFON SANTRALI BAKIM ONARIM

Adet

3

 

 


Teklif Eden             20.... Kişi Oda/Firma Adı veya Ticaret Ünvanı/Kaşe/İmza


 

a

*Ödemelerimiz en az 180 gündür.

MUĞLA YATAĞAN DEVLET HASTANESİ

Atatürk Mah. Mustafa Kemal Atatürk Bul.. No:82 48500 Yatağan/Muğla

Tlf: (0252)5725034 Fax: (0252)5726636 e mail: yatagansatinalma@hotmail.com

MUĞLA YATAĞAN DEVLET HASTANESİ TELEFON SANTRALİ BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   KONU:

Bu teknik şartname, T.C. Sağlık Bakanlığı Muğla İl Sağlık MiidürlüğüYatağanDevIet Hastanesi’ne ait,Telefon Santralini ve bıı sistemlere entegre ekipmanların (ses kayıt cihazı, Telefon Santralı; Merkez santral ünitesi, Baz istasyonları, telefon makineleri, dect telefonlar, sayısal telefonlar, vb. yardımcı ekipmanlarla birlikte değerlendirilerek Santral ve yardımcı ekipmanların vs) bakım ve onarım hizmetleri işlerini konu alır.

2. TANIMLAR:

Yedek Parça: Ait olduğu ana cihazın fonksiyonunu tam olarak yerine getirmesi, aslının bozulmaması ve bütünlüğünün sağlanması için gerekli olan ve ana cihazla tam uyumlu çalışan her türlü elektrik, elektronik, mekanik, cam, kompozit, deri, plastik, lastik, tekstil Vb. diğer özellikteki parçadır.

2.2.  Arıza : Cihazın veya parçalarının işlevini yerine getirememesi, aksama, aksaklık ve bozulmadurumudur.

2.3.  Bakım : Telefon santrali ve ekipmanların üretici firmanın standart teknik bakım kataloglarındaki esaslara ve programına uygun bir şekilde gerçekleştirilecek olan koruyucu bakım, cihazın gözle kontrol, temizleme, yağlama, teknik ömrünü tamamlayan parçalarındeğiştiıiİmesi, ayarların yapılması ve benzeri işlemlerinin bütünüdür.

2.4.  Onarım : Arızanın giderilmesi ile cihazın çalışır duruma getirilmesidir.

2.5.  Teknik Hizmetler Formu: Firma tarafından yapılan işlemlerin tamamının yazıldığı, firmanın ve faaliyeti gerçekleştiren çalışanlarının bilgilerinin bulunduğu fonudur.

^ 2.6. Denetleme/Kontrol: T.C. Sağlık Bakanlığı Yatağan Devlet Mastanesi Teknik Servis veBilgi İşlem Birimine Bağlı Hastanedeki görevli personeller

3.    GENEL İSTEK VE KURALLAR

3.1.  Yüklenici firma T.C. Sağlık Bakanlığı Yatağan Devlet Hastanesinde kullanılan Telefon Santrali ve yardımcı ekipmanların, KAREL sistemlerinin yetkili servisi olacak.

3.3.  Yetkili servis Firmasının Muğla ve Aydın ili sınırları içerisinde şubesi bulunmalıdır. Ayrıca ilgili bayi / şubelerinde görev alan teknik personelinin teklif verilen cihazlar için aldığı eğitim sertifikalarım teklif dosyasında sunacaktır.

3.4.  Periyodik bakım işleri 2023 yılı ocak ayından itibaren toplam 3 bakım ( Şubat - Haziran - Ekim) ve kontrollerini yapacak olup. Cihaz için koruyucu bakım tarihleri ayın 1 ile 25 arasında 5 (beş günlük süre içerisinde yüklenici firma ile kurum tarafından birlikte tespit edilerek kontrol ve bakımlar buna göre yapılacaktır.  , J

3.5.  Firma, baJ<Li1>^ı0i^Knııi normal çalışma saatlerinde ve günlerinde yapmakla yükümlü olduğu

 

arızalara karşı yapılacak müdahalelerde mesai ve mesai dışı ayırımı yapılmaksızın en geç 3 (üç) saat içinde arızaya müdahale edecek ve arıza hakkında hastane idaresine!^eya ilgili kurum personeline bilgi verecektir. Yedek Parça gerekmeyen durumlarda cihazın onarımını 4 (dört) saatte tamamlanacaktır. Yedek parça temini gereken durumlarda yedek parçanın teminin edildiğinin yükleniciye bildirilmesi halinde bu bildirimi takip eden 4 saat içinde cihaza yedek parçanın montajı ve gerekli yazılım güncellemeleri yapılacaktır.

3.6.  Arıza durumlarında müdahale mesai saatleri dışında da yapılabilecektir. Yüklenici firma hafta sonu ve bütün Resmi Tatillerde meydana gelebilecek tüm arızalarda çağrılabilmesi için ulaşılabilir tüm telefon numaralarını hastane yetkililerine bildirecektir.

3.7.  İdare yüklenicinin çalışına konuları dâhilinde ücretsiz olarak danışmanlık hizmeti alabilecek, yüklenici firmanın teknik danışma hattından 7/24 (7 gün 24 saat) yararlanabilecektir.

3.8.  Periyodik bakım esasında sistemler ve cihazlar hakkında kullanıcılara bilgi verilecektir.

3.9.  Periyodik bakım esnasında kullanılan malzemelerden veya işçilikten doğabilecek her türlü arızanın (Yedek Parça değişimi dahil) giderilmesi yüklenici firma sorumluluğundadır.

3.10.    Yüklenici firma telefon santrali sistemlerinin ve sisteme dahil tüm ekipmanların bakımını zamanında yapmaması ya da eksik yapması durumunda oluşacak tüm arızalardan (Parça değişimi dahil) sorumludur.

3.11.    Bakım ve onarımlar imalatçı firma tarafından belirlenen esaslara göre yapılacaktır.

3.12.    Bakım için gerekli malzeme bakını firması tarafından karşılanacaktır.

3.13.    Cihazların fonksiyonel kontrol kısımlarının genel temizliği, bakımlar sırasında yapılacaktır.

3.14.    Bakım Hizmeti aşağıdaki işlemleri kapsayacaktır. (Not: Bazı seçenekler cihazların markasına göre farklılık gösterebilir.)

3.14.1.  Merkezi telefon santrali kontrolü ve bakımı

3.14.2.  Baz istasyonları kontrolü ve bakımı

3.14.3.  Sayısal telefon ve dect telefonların kontrolü ve bakımı

3.15.    Sözleşme süresince cihazların arızalanmasında onarımları firma tarafından yapılacaktır.Parça değiştirmeden yapılacak hizmetler için ayrıca bir ücret ödenmeyecektir. Bu hizmetin karşılığı bakım ücreti içinde olacaktır.

.... f

3.16.    Parça değişimigerektiren bir durum olduğunda firma değiştirecektir parça listesini servis formunda

belirterek idareye bildirecektir.(Garantikapsanıında olan tüm parçalar garantiden değiştirilecektir garantiye girmeyen parçalar için ise neden garanti dışı oldukları ile ilgili ayrıntılı rapor verilecektir.)

Firma değişecek parça listesini fiyatlandırılmış ve temin süresi de belirtiİdiğiteklif mektubu olarak idareye yazılı olarak verecek verecektir. Kurumun teklife yazılı olarak onay vermesini müteakiben parça temini vb. müteakiben onarıma başlanacaktır. Yüklenici tarafından temin edilen yedek parçalar (miatlı parçalar hariç) 1 yıl garantili olacaktır. Değiştirilecekyedek parçalar cihazın orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ve/veya yapısını değiştirmeyecektir. Özellikle sık sık değişimi söz konusu olan malzeme ve parçaların fiyat listesi sözleşme aşamasında verilecektir.

3.17.    Her türlü parça değişimi için fırına idare ile mutabakat sağlayacaktır. Aksi takdirde idarenin bilgisi dışında firmanın yapacağı tüm çalışmalar geçersiz sayılacağı gibi firma böyle bir çalışmadan dolayı herhangi bir ücret talebinde bulunamayacaktır. (Garantiden değişen parçalar hariç)

3.18.    Garanti kapsamında olmayan ve bakım ve onarım hizmeti kapsamında gerek duyulacak yedek parçalar

hastane idaresi tarafından temin edilecektir. Yüklenici kullanım ömrünü tamamlamış parçaları bakımda veya

sonrasında idareye bildirecek olup idare bu parçaları temin edecektir. Temin edilmiş bu parçalar yüklenici

tarafından hiçbir ücret talep edilmeksizin monte edilecektir.

3.19.    Garantiden değişen parçalar hariç sözleşme kapsamında, arızalanan parçanın yerine yenisinin satın alma işlemleri idare tarafından, idarenin uygun göreceği bir metotla yapılacaktır. Bu hallerde idare, parçanın uyumluluğu konusunda firmanın onayını alacak olup, parça firma teknik elemanları tarafından değerlendirilecektir. Satın alman parçanın uygunsuz olarak değerlendirilmesi halinde, uygunsuzluk nedeni firma tarafından Hastane idaresine yazılı olarak bildirilecektir. Firma, marka gerekçesi ile uygunsuzluk raporu veremeyecektir. Hastane idaresi, firmanın uygunsuzluk raporuna rağmen temin edilen yedek parçanın kullanımım istemesi halinde sorumluluğu üstlenecektir. Firma idarenin istediği parçalan kullanmakla yükümlü olacaktır,

3.20.    Telefon Santrali ve sistemindeki ekipmanların garanti hariçonarımı yüklenici firmanın tesis ve laboratuvarlarında yapılması gerekiyorsa,yerinde yapılamayan arızalı makinalar/cihazlar yüklenici firmanın talebine istinaden hastane idaresince görevlendirilen sorumlu teknisyen ve/veya sorumlu personel tarafından düzenlenecek bir tutanakla onarılmak üzere firmaya hastanede teslim edilecektir. Firmanın servisinde bakım ve onanınım yaptığı makinalar/cihazlarınçalışır vaziyette ve fonksiyonel kontrolleri yapıldıktan sonra montajı yapılacaktır, montaj yapılmayacak olanlar sorumlu teknisyene teslim edilecektir

3.21.    Teknik servis hizmetleri sonunda, firma tarafından Teknik Hizmetler Formu (Arıza tespit, onarım periyodik bakım vb.) (3) üç nüsha düzenlenerek, cihazın teknik değerlendirmesi yapılacaktır. Hazırlanan Teknik Hizmetler Formu. Kurum kullanıcı personeli ve teknik personel tarafından imzalanarak bir nüshası kullanıcıya bir nüshası idareye teslim edilecektir.

3.22.    Cihazların, performanslı ve güvenilir bir şekilde çalışabilmesi için bakımlar sırasında yapılan çalışmaları gösteren detaylı kontrol listeleri bakım formu ile birlikte üniteye teslim edecektir.

3.23.    Firma, cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım tamirat ve tadilat sonucunda medikal gaz sisteminde meydana gelebilecek zarar ve ziyandan sorumludur.

3.24.    Yüklenici: bakım ve onarım esnasında yüklenici teknisyeninin iş güvenliğini sağlamak zorundadır. Bakım onarım esnasında olabilecek her türlü iş kazalarında tüm kanuni sorumluluk ve doğabilecek tazminatlar yükleniciye ait olacaktır. Ayrıca bakım onarım esnasında yüklenici teknisyeninin yanlış ve ihmalkârlığından veya kasti hatalı müdahalesi sonucu meydana geldiği kanıtlanan hata veya arızanın neden olduğu zarar, ziyan, kaza veya yaralanmadan ve iş kaybından yüklenici sorumlu olacaktır.

3.25.    Firma her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Firmanın bu tedbirleri almamasından dolayı oluşacak her türlü zarar firmaya ait olup idare hiçbir sorumluluk taşımayacaktır.

3.26.    Hizmet sözleşmesi süresince meydana gelebilecek arızalar içingaranti dışı yedek parça hariç herhangi bir servis ücreti talep edilmez.

3.27.    Firma sözleşme hükümlerini verine getirmediği veya hizmet aksattığı takdirde idare yazılı olarak firmaya durumu bildirecek ve İşin kapsamına uygun bir şiire verecek bu süre sonunda vecibelerini yerine getirmemişse idare mukaveleyi fesli etmeye ve bundan doğacak zararı talep etmeye yetkilidir.

3.28.    Arıza bildirimini müteakip 12 saat içerisinde belirtilen sürelerin aşılması halinde, gecikilen her saat için periyodik bakım sözleşme bedelinin % 0,5 (binde beş)’ i oranında gecikme cezası kesilecektir.

 

 

3.29.    Yüklenicinin teknik şartname, idari şartname, sözleşme ve bunların eklerinde belirtilen ve yukarıda sayılan maddelerin yükümlülüklerinden herhangi birini yerine getirmediği hallerde idarece tutulmuş tutanakların olması halinde her bir tutanak için ayrı ayrı olmak üzere sözleşme tutarının % 0,5 (binde beş)'i oranında ceza uygulayacaktır.

3.30. Yüklenici her ay yapmış olduğu aylık bakımları her bir sistem için ayrı ayrı formlarla belgeleyecek yapılan iş ve işlemler bu formlarda gösterilip, imzalanacaktır, Aylık bakım formlarının birer nüshası her ay idareye teslim edilecektir.

TELEFON SANTRALİ VE BAĞLI EKİPMANLAR LİSTESİ

S.N

MARKA

MODEL

ADET

1

KAREL

KAREL IPG 1000

1

2

KAREL

KAREL DECH TELEFON

74

o

J

KAREL

KARELBAZ İSTASYONU

22

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)