İhale No | 2018/312787 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Burdur İl Sağlık Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Burdur |
İşin İli | Burdur |
Yayın Tarihi | 25 Haziran 2018 |
İhale Tarihi | 10 Temmuz 2018 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BURDUR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Hizmeti Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2018/312787 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | BURDUR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | YENI MAH. İSMET İNÖNÜ BULVARI NO:42 15030 BURDUR MERKEZ/BURDUR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2482334859 - 2482352083 |
ç) Elektronik Posta Adresi | : | burdur@saglik.gov.tr |
d) İhale dokümanının görülebileceği adres | : | BURDUR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ (1. KAT) |
e) İhale dokümanının görülebileceği/görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu işin/alımın
a) Adı | : | Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Hizmeti Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 10 Kalem Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Hizmeti Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Burdur Devlet Hastanesi, Bucak Devlet Hastanesi, Gölhisar Devlet Hastanesi, Yeşilova Devlet Hastanesi, Burdur Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Tefenni İlçe Devlet Hastanesi, Çavdır İlçe Devlet Hastanesi, Ağlasun İlçe Devlet Hastanesi, Burdur Merkez 1 Nolu 112 Acil Sağlık İstasyonu, Burdur Halk Sağlığı Laboratuvarı |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 10.07.2018 - 11:00 |
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı | : | 10.07.2018 11:00 - 10.07.2018 14:00 |
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat | : | 10.07.2018 - 14:00 |
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | BURDUR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
• TMGDK, bulunduğu UDHB Bölge Müdürlüğü yetki alanındaki tüm illerde geçerli tehlikeli madde güvenlik danışmanlığı hizmeti yetki belgesine sahip olmalı ve belge ihale dosyasında sunulmalıdır. • TMGDK, kurulduğu UDHB Bölge Müdürlüğü yetki alanı dışında hizmet veriyorsa, UDHB VI.Bölge (Antalya) bölgesinde şube açtığına dair belge ihale dosyasında sunulmak zorundadır. • TMGDK, sağlık tesislerine görevlendireceği TMGD’ler için Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Kuruluşlarının Yetkilendirilmesi Hakkında Yönergenin EK-4’deki formata uygun kimlik belgeleri ihale dosyasında sunulmak zorundadır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihalede aşırı düşük teklif sorgulaması yapılmayacak ve ihale teklif fiyatı en düşük geçerli teklif sahibi istekli üzerinde bırakılarak sonuçlandırılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Burdur Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Bucak Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Gölhisar Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Yeşilova Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Burdur Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi | 24 | ay |
Tefenni İlçe Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Çavdır İlçe Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Ağlasun İlçe Devlet Hastanesi | 24 | ay |
Burdur Merkez 1 Nolu 112 Acil Sağlık İstasyonu | 24 | ay |
Burdur Halk Sağlığı Laboratuvarı | 24 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)