İhale No | 1658972 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 10 Temmuz 2018 |
İhale Tarihi | 18 Temmuz 2018 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ye bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı ve 11 Adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarından çıkan Tehlikeli Atıkların Bertarafı Hizmet Alımı ( 2620 Kg. ) yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında kesin teminat alınacaktır. Sözleşme kararın ekonomik açıdan en avantajlı teklif sunan istekliye tebliğinden itibaren 10 iş günü içerisinde imzalanacaktır. İmzalanmadığı takdirde alım iptal edilecektir.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (18 Temmuz 2018 Saat:10:30) Satın Alma Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir.
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” Satın Alma Komisyonunun uygun gördüğü durumlarda değerlendirmeye alınacaktır.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
11. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Onbinde 5,69 (0,00569) Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Onbinde 9,48 (0,00948) Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
13. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları,
c. Çevre ve Şehircilik Bakanlığından alınmış ’’Lisans, Ön lisans belgesi veya Lisans ve Ön lisans belgesi bulunan bertaraf ve ara depolama tesisleriyle yapılmış olan sözleşmesi’’ ve isteklinin merkezinin bulunduğu Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünden alınmış ‘’Tehlikeli Atık Taşıma Araçları Lisans belgesi/Taşıma izin belgesi’’ vermeleri gerekmektedir.
14. İşe sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren başlanacaktır. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 20 Aralık 2018 tarihine kadardır.
15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
16. GKAM/GKMK.ları tarafından kurulan muayene heyetince kabul raporu düzenlenmesinden itibaren yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Yükleniciye veya vekiline ödeme yapılacaktır.
17. Tehlikeli Atıkların Bertarafıyla ilgili faaliyetler sözleşmede yazıldığı gibi gerçekleştirilecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)