İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/1436283 - Tdlhzm-1663 Türkiye Petrolleri A.o. Batman Bölge Müdürlüğüne Bağlı Tüm Üretim Sahaları Güç Sistemleri-otomasyon Sistemleri Hizmet İşleri

İhale No 2022/1436283
Sektör Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
İdare TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TPAO Tedarik ve Lojistik Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 3 Ocak 2023
İhale Tarihi 31 Ocak 2023 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ÜRETİM SAHALARI GÜÇ SİSTEMLERİ OTOMASYON SİSTEMLERİ HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TPAO) TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI

TDLHZM-1663 Türkiye Petrolleri A.O. Batman Bölge Müdürlüğüne Bağlı Tüm Üretim Sahaları Güç Sistemleri-Otomasyon Sistemleri Hizmet İşleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/1436283
1-İdarenin
a) Adı : TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TPAO) TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Söğütözü Mah. Nizami Gencevi Cad. No.10 06530 Söğütözü ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122072675 - 3122869073
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : TDLHZM-1663 Türkiye Petrolleri A.O. Batman Bölge Müdürlüğüne Bağlı Tüm Üretim Sahaları Güç Sistemleri-Otomasyon Sistemleri Hizmet İşleri
b) Niteliği, türü ve miktarı : TPAO Batman Bölge Müdürlüğü Elektrifikasyon İşleri için 24 ay süreyle 37 personel (KKD temini, eğitimler, iaşe v.s.), 10 adet 4x4 pikap çalıştırılmasına dair hizmet alımı işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : TPAO Batman Bölge Müdürlüğüne bağlı tüm mevcut ve yeni açılacak saha ve kamplar
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(YirmiDört) aydır
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 31.01.2023 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : TP GENEL MÜDÜRLÜĞÜ /TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI 6.KAT TOPLANTI SALONU


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum kuruluşları ile özel sektörde sözleşme ile bağıtlanmış her türlü elektrik teknik personeli çalıştırmaya dayalı hizmet işi iş deneyim belgesi


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Asgari Ücretin %150 Fazlası Personel için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (2 kişi x 9 gün x 2 yıl = 36 gün ) 36 gün
Asgari Ücretin %100 Fazlası Personel için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (3 kişi x 14 gün x 2 yıl = 84 gün ) 84 gün
Asgari Ücretin % 75 Fazlası Personel için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (31 kişi x 14 gün x 2 yıl = 868 gün ) 868 gün
Asgari Ücretin % 50 Fazlası Personel için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (1 kişi x 9 gün x 2 yıl = 18 gün ) 18 gün
Asgari Ücretin % 150 Fazlası personel için Fazla mesai Çalışma Bedeli (2 kişi x 1 saat x 730 gün = 1.460 saat) 1.460 saat
Asgari Ücretin % 100 Fazlası personel için Fazla mesai Çalışma Bedeli (3 kişi x 1 saat x 730 gün = 2.190 saat) 2.190 saat
Asgari Ücretin % 75 Fazlası personel için Fazla mesai Çalışma Bedeli (31 kişi x 1 saat x 730 gün= 22.630 saat) 22.630 saat
Asgari Ücretin % 50 Fazlası personel için Fazla mesai Çalışma Bedeli (1 kişi x 1 saat x 730 gün= 730 saat) 730 saat
10 Adet 4*4 Pikap Yakıt Bedeli (10 Araç X24 Ay X3900 km =936.000 KM) 936.000 kilometre
10 Adet 4*4 Pikap ( kira, araç takip sistemi ve tüm giderler dahil) 240 araç x ay
37 kişilik Ferdi Kaza Sigortası ( 24 aylık ödemesi) 74 kişi
3. Şahıs Mali Sorumluluk Sigortası ( 24 aylık ödemesi) 74 kişi
İşveren Sorumluluk Sigortası ( 24 aylık ödemesi) 74 kişi
Ekat (Eğitim+Ulaşım+Konaklama) Ücreti 5 Personel için 5 kişi
Ekat Yenileme (Eğitim+Ulaşım+Konaklama) Ücreti 10 Personel için 10 kişi
37 Personelin Uygulamalı Yüksekte Çalışma Eğitim Ücreti (12 ayda 1 defa olmak üzere 24 ayda 2 kere Eğitim aldırılacaktır.) 74 kişi
37 Personelin İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitim Ücreti (12 ayda 1 defa olmak üzere 24 ayda 2 kere Eğitim aldırılacaktır.) 74 kişi
37 Personelin Temel İlk Yardım Eğitim Ücreti (12 ayda 1 defa olmak üzere 24 ayda 2 kere Eğitim aldırılacaktır.) 74 kişi
37 Personelin Parlayıcı ve Patlayıcı Ortamlarda Çalışma Eğitimi (12 ayda 1 defa olmak üzere 24 ayda 2 kere Eğitim aldırılacaktır.) 74 kişi
12 Personelin SRC Eğitimi ve Belge Ücreti 12 kişi
5 Personelin Forklift Kullanımı Eğitim ve Ehliyet Ücreti 5 kişi
Tablo 3 İş Güvenliği Malzeme ve Kıyafetleri (24 Aylık- yaz kış 4 Dönem, 4 X 37=148 ) 148 kişi
250Gr Çay +500Gr Şeker+500ml sıvı el sabunu +2adet kağıt havlu(37 kişi için 24 ay boyunca) (Tablo-4) 888 adet x ay
750Gr toz çamaşır deterjanı +500 ml sıvı bulaşık deterjanı(10 kişi için 24 ay boyunca) (Tablo-4) 240 adet x ay
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)