İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tcdd Merkez Kafeteryasında Kullanılan 5 Kalem Çamaşırın Yıkatılması

İhale No 1045969
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ( TCDD GENEL MÜDÜRLÜK )
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Aralık 2015
İhale Tarihi 29 Aralık 2015 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TCDD  MERKEZ KAFETERYASINDA KULLANILAN  5 KALEM ÇAMAŞIRIN YIKATILMASININ TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

1. KONU

 

1.1.TCDD Genel Müdürlük Merkez Kafeteryası yemek salonlarında kullanılmakta olan muhtelif ebatta masa örtüsü, masa örtüsü kapağı, peçete ve perde- tül’ün yıkatılmasıdır.

 

2. GENEL HUSUSLAR  

 

2.1.YÜKLENİCİ’nin iş yeri İDARE’nin bu işle ilgili uzman kişilerden oluşturulan Komisyon üyelerince incelenecek ve uygunluk belgesi verilecektir.

 

3. YÜKÜMLÜLÜK

 

3.1YÜKLENİCİ çamaşırların yıkanması esnasında yıpranmamasına dikkat edecek, her çamaşır özelliğine göre yıkanacak, yıkanırken yıpratıcı ve tahrip edici (Ozon vs.) maddeler kullanmayacaktır.

Genel Müdürlük Merkez Kafeteryasından alınacak kirli çamaşırlar için gerekli olan 5 adet branda çamaşır çuvalı YÜKLENİCİ tarafından temin edilecektir.

3.2 Genel Müdürlük Merkez Kafeteryasından kirli çamaşırların alınması, yıkanmışların iadesi için yapılacak nakliye ve hamaliye masrafları YÜKLENİCİ’ ye ait olacaktır.

 

4. SORUMLULUKLAR

 

4.1 Kaybolan ve hasarlanan çamaşır bedeli o günkü rayiç fiyat üzerinden TCDD tarafından YÜKLENİCİ’

nin hak edişinden tenzil edilecektir.

4.2 YÜKLENİCİ TCDD Merkez Kafeteryasından Cuma günü saat 15.00’de aldığı kirli çamaşırları yıkayıp, Ütüleyip kurutulmuş olarak kullanıma hazır durumda Pazartesi günü saat 09.00 kadar Genel Müdürlük Merkez Kafeteryası ambarına teslim edecektir. (Doğal afet, Deprem, Yangın dışında ) Bu süre içinde teslim edilmemesi halinde YÜKLENİCİ’ ye ilk 3 (üç) saate kadar olan gecikmeler için saat başı 50,00 TL, saat 12.00’den sonraki  gecikmeler gün hesabına göre değerlendirilecek olup, beher gün için 250,00 TL lık para cezası uygulanacak ancak, bu gecikme  48 saati geçerse  TCDD sözleşmeyi  tek taraflı olarak feshe yetkili olacaktır.

 

5. ÇAMAŞIR YIKAMA HİZMETLERİ

 

5.1. Genel Müdürlük Merkez Kafeteryasınca verilecek kirli çamaşırlar YÜKLENİCİ’ nin vasıtası ile Cuma günü saat 15.00’de alınıp Pazartesi günü saat 09.00’a kadar yıkanmış ve ütülenmiş olarak teslim edilecektir.

5.2. İDARENİN yıkatacağı çamaşır miktarı 2400 adet masa örtüsü 2 haftada bir defa,  6600 adet masa örtüsü kapağı haftada bir defa, 3600 adet peçete haftada bir defa, 250 m² Perde ve 250 m²  Tül üç ayda 1 defa takribi olup, ihtiyaç duyulduğu miktarda ve sürede çamaşır yıkattırılacaktır. YÜKLENİCİ az ya da fazla sayıda çamaşır verildiği veya hiç verilmediğini öne sürerek hak talebinde bulunamayacaktır.

 

6 . İSTENİLEN BELGELER

 

6.1. İstekliler,  ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi, İSO 9000  serisi kalite güvence belgesi,

6.2. Çamaşır yıkama işinde kullanacağı malzemelerin (çamaşır suyu, yumuşatıcı, deterjan, leke çıkarıcı v.b. gibi) TSE, TSEK ve İSO belgesi,

6.3. İhale konusu iş ile ilgili olarak Ankara Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde faaliyet göstermek kaydı ile yetkili merciden alınmış İş Yeri Açma ve çalıştırma İzin Belgesinin (ruhsat) aslını veya noter onaylı sureti

6.4. İsteklinin ihale konusu işi (Yıkama- Ütüleme- Taşıma vb.) aksatmadan yapacağına dair taahhütname

 

7. MUAYENE VE KABUL

 

7.1. Muayene ve kabul işlemi Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmenliğinin 5. maddesi uyarınca ilgili birimlerce ayrı ayrı biri başkan olmak üzere üç  (3) kişiden oluşan bir Komisyon kurulmak suretiyle yapılacaktır. Kirli çamaşırların YÜKLENİCİ tarafından teslim alınması ve yıkandıktan sonra temiz çamaşırların teslim edilmesi esnasında 2 nüsha teslim tutanağı düzenlenecek ve düzenlenen bu tutanakların ilgili Komisyon üyelerince onayıyla bilahare YÜKLENİCİ’nin de imzası alındıktan sonra bir (1) nüshası İDARE de bir (1) nüshası YÜKLENİCİ’de kalacaktır.

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)