İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/150929 - Tanıtım Ve Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/150929
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare ÜMRANİYE BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 6 Kasım 2015
İhale Tarihi 8 Aralık 2015 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TANITIM VE ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ÜMRANİYE BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

2016 YILI İÇİN TANITIM VE ORGANİZASYON HİZMETİ ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/150929

1-İdarenin

a) Adresi : Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 34761 ÜMRANİYE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2164435600 - 2163355118
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 208 KALEM TANITIM VE ORGANİZASYON HİZMETİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ümraniye ilçe sınırları dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ümraniye Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 K:2 34761 Ümraniye / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 08.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde gerçekleştirilmiş tüm Organizasyon İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ümraniye Belediye Başkanlığı Etüd Proje Müdürlüğü Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 K:9 34761 Ümraniye / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ümraniye Belediye Başkanlığı Etüd Proje Müdürlüğü Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 K:9 34761 Ümraniye / İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
GRAFİK VE TASARIM HİZMETLERİ 12 ay
ÖZEL PROJELER KOORDİNASYONU VE SEKRETERYASI 12 ay
SAYGI GECESİ ve ANMA PROGRAMLARI 8 adet
MESNEVİ OKUMALARI 8 adet
EDEBİYAT SÖYLEŞİLERİ 8 adet
SANAT GÜNLERİ 8 adet
TARİH OKUMALARI 8 adet
TİYATRO GÖSTERİMLERİ - Yetişkin Tiyatro Oyunları 16 adet
TİYATRO GÖSTERİMLERİ - Çocuk Tiyatro Oyunları 70 adet
GÖNÜL SOHBETLERİ 8 adet
PSİKOLOJİ KONFERANSLARI 8 adet
MEDENİYET KONUŞMALARI 8 adet
MEDYA(SİNEMA, TV, GAZETE) TAHLİLLERİ 8 adet
ŞİİR GECELERİ 10 adet
AYIN GÜNDEMİ PROGRAMI 8 adet
HİKMET OKUMALARI 8 adet
TASAVVUF SOHBETLERİ 8 adet
GÜNDÜZ SEMİNERLERİ 32 adet
SERBEST KÜRSÜ 16 adet
KADIN EĞİTİM AKADEMİSİ 60 adet
OSMANLICA EĞİTİM AKADEMİSİ 24 adet
KÜLTÜR VE SANAT OKULDA BAŞLAR 120 adet
ÇEK AS – ROLL UP BANNER 30 adet
POSTER BASKI 2.500 metrekare
PROGRAM KİTAPÇIĞI 240.000 adet
STANDART DAVETİYE VE ZARF 45.000 adet
PRESTİJ DAVETİYE VE ZARF 5.000 adet
PRESTİJ SERGİ KATALOGU 20.000 adet
SOKAK DUYURU AFİŞİ 5,30*1,10 7.500 adet
BALON SÜSLEMESİ / ZİNCİR BALON 3.000 metre
BALON SÜSLEMESİ / HELYUM GAZLI 40 adet
KONFETİ MAKİNESİ İLE KONFETİ ATILMASI HİZMETİ 30 adet
SİMÜLTANE ÇEVİRİ HİZMETLERİ 15 adet
SES SİSTEMLERİ HİZMETİ 30 adet
ETKİNLİK SES SİSTEMLERİ HİZMETLERİ 25 adet
PODYUM KURULMASI 1.250 metrekare
MOBİL JENERATÖR KİRALANMASI HİZMETİ 30 adet
LED EKRAN KURULMASI ( 4.00 * 3.00 MT) HİZMETİ 25 adet
FOLYO BASKI VE MONTAJI 3.500 metrekare
PROJE SUNUM KİTABI 20.000 adet
VİP KATALOG 20.000 adet
FAALİYET TANITIM KİTAPÇIĞI 150.000 adet
HAVAİ FİŞEK GÖSTERİMİ 5 adet
KUR`AN-I KERİM AKŞAMLARI 8 adet
Çocuk Tiyatroları 64 adet
Yarıyıl Etkinleri Posteri 50.000 adet
Teknik Sistem Kurulumu 2 adet
Konser Etkinlikleri- Kapalı Mekan Konserleri (B Kategori) 5 adet
Konser Etkinlikleri- Kapalı Mekan Konserleri (C Kategori) 15 adet
Konser Etkinlikleri- Kapalı Mekan Konserleri (D Kategori) 10 adet
Konser Etkinlikleri-Açık Alan (A Kategori) 2 adet
Dünya Kadınlar Günü Programı 1 adet
Kutlu Doğum Haftası Programı 1 adet
Anneler Günü Programı 1 adet
Sunucu1 1 adet
Konser 2 adet
Şiir Dinletisi 1 adet
Çocuk Etkinlikleri Programı: 6 adet
Etkinlik Çadırı Kurulması 15*20 mt 1 adet
Mobil Jeneratör Kiralanması3 1 adet
Güvenlik Hizmeti 1 adet
Sahne Kurulması1 1 adet
Ses Sistemi Kurulması Hizmeti1 1 adet
Elektrik, Bağlantı, Aydınlatma İşleri 1 adet
Sahne Arkası Özel Fon Yapılması1 1 adet
Truss Kurulması1 1 adet
Işık Sistemi Kurulması1 1 adet
Kültürel Organizasyonlar 1 adet
Promosyon Ürünler 1 adet
Çadır Kurulumu 25*15 mt 1 adet
Sandalye Kiralanması 1.000 adet
sahne Kurulması 1 adet
Ses Sistemi Kurulması Hizmeti4 1 adet
Sempoyzum Katılımcı Giderleri 1 30 kişi
Salon Oditoryum Düzeninde1 1 adet
Salon Tiyatro Düzeninde1 2 adet
Yurt Dışı Uçak Ulaşımı1 15 adet
Havaalanı Transfer Hizmeti1 30 adet
Rehber Hizmeti1 9 adet
Otel Konaklama Hizmeti1 126 adet
Öğle Yemeği Hizmeti1 30 adet
Akşam Yemeği Hizmeti1 105 adet
Kahve Molası1 2.000 adet
Sempozyum Matbu Set1 2.000 adet
Hosteslik ve Yönlendirme Hizmetleri1 6 adet
Sahne Fonu Hazırlanması1 1 adet
Çek As – Roll Up Banner1 10 adet
Sempozyum Program Kitapçığı1 2.000 adet
Masa Üstü İsimlik1 30 adet
Sempozyum Çantası1 40 adet
Sunucu2 1 adet
Sempozyum Sergisi1 1 adet
Sempozyum Kitabının Hazırlanması ve Dağıtılması1 1.000 adet
Sempoyzum Katılımcı Giderleri 2 30 kişi
Salon Oditoryum Düzeninde2 1 adet
Salon Tiyatro Düzeninde2 2 adet
Yurt İçi Ulaşım Hizmeti3 10 adet
Havaalanı Transfer Hizmetİ2 20 adet
Otel Konaklama Hizmeti2 30 adet
Sempozyum Matbu Set2 2.000 adet
Hosteslik ve Yönlendirme Hizmetleri2 8 adet
Sahne Fonu Hazırlanması2 1 adet
Çek As – Roll Up Banner2 10 adet
Sempozyum Program Kitapçığı2 2.000 adet
Masa Üstü İsimlik2 30 adet
Sempozyum Çantası2 40 adet
Sunucu3 1 adet
Sempozyum Sergisi2 1 adet
Sempozyum Kitabının Hazırlanması ve Dağıtılması2 1.000 adet
Sempoyzum Katılımcı Giderleri 3 20 kişi
Salon Oditoryum Düzeninde3 1 adet
Salon Tiyatro Düzeninde3 2 adet
Yurt İçi Ulaşım Hizmeti4 10 adet
Otel Konaklama Hizmeti3 30 adet
Şehir İçi Transfer Hizmeti1 2 adet
Öğle Yemeği Hizmeti2 40 adet
Akşam Yemeği Hizmeti2 30 adet
Kahve Molası2 2.000 adet
Sempozyum Matbu Set3 2.000 adet
Hosteslik ve Yönlendirme Hizmetleri3 12 adet
Sahne Fonu Hazırlanması3 1 adet
Çek As – Roll Up Banner3 10 adet
Sempozyum Program Kitapçığı3 2.000 adet
Masa Üstü İsimlik3 20 adet
Sempozyum Çantası3 30 adet
Sunucu4 1 adet
Sempozyum Sergisi3 1 adet
Sempozyum Kitabının Hazırlanması ve Dağıtılması3 1.000 adet
Sunucu5 1 adet
Konser (A Kategori)1 1 adet
Mobil Jeneratör Kiralanması1 1 adet
Sahne Kurulması2 1 adet
Ses Sistemi Kurulması Hizmeti2 1 adet
Sahne Arkası Özel Fon Yapılması2 1 adet
Truss Kurulması2 1 adet
Işık Sistemi Kurulması2 1 adet
Sunucu6 1 adet
Konser (A Kategori)2 1 adet
Mobil Jeneratör Kiralanması2 1 adet
Sahne Kurulması3 1 adet
Ses Sistemi Kurulması Hizmeti3 1 adet
Sahne Arkası Özel Fon Yapılması3 1 adet
Truss Kurulması3 1 adet
Işık Sistemi Kurulması3 1 adet
Bilim Restaurant Çadırı 10*15 mt 1 adet
Sanat Atölyeleri 4*4 mt 4 adet
Bilim Restaurant Etkinlik Atölyesi 1 adet
Bilim Restaurant Çadır Dekor 1 adet
Bilim Restaurant Sandalye Düzeni 1 adet
Atıktan Dev Heykeller Çalışması 1 adet
Yelken Bayrak1 10 adet
El Dövizi 500 adet
Çadır Arkaları Dijital Fon Bskıları 4*2,3 mt 4 adet
Menü Baskılar 600 adet
Pamuk Şeker 2 adet
Mısır 2 adet
Palyaço-Animatör-Maskot Eleman 3 adet
Şişme Oyun Grubu-Dev Kaydırak 1 adet
Kristal Plaket ve Kadife Kutu 4 adet
Bayrak İpe Dizili 30*45 1.000 adet
Yelken Bayrak2 6 adet
El Dövizi 35*30 cm 200 adet
Pankart 5,30*1,10 mt 80 adet
Davetiye ve Zarf 750 adet
Kitapçık 5.000 adet
Karton Çanta 1.000 adet
Çiçek Taşıma Çantası 6.000 adet
Ana Etkinlik Çadırı 10*15 1 adet
Çadır 3*3 9 adet
Sahne Etkinliği Çevre Şov 1 adet
Sahne Etkinliği tiyatro 1 adet
Ses Sistemi Kurulması 1 adet
Sahne Kurulumu4 1 adet
Jeneratör 1 adet
Sahne Arkası Özel Fon Yapılması4 1 adet
Led Ekran Kurulması 1 adet
Çadır Arkalarına Dijital fon Baskılar 3*2,3 mt 9 adet
Sahne Önü Fon Baskı 8*4 mt 1 adet
Özel ebatlı Çadır Kurulması 1.250 metrekare
6*6 Çadır Kurulması hizmeti 75 adet
5*5 Çadır Kurulması hizmeti 75 adet
4*4 Çadır Kurulması hizmeti 75 adet
Sahne Sistemi 30 adet
Işık Sistemi 30 adet
Dört Ayaklı Truss Kurulması 30 adet
U Truss Kurulması 25 adet
Sempoyzum Katılımcı Giderleri 4 20 kişi
Salon Oditoryum Düzeninde4 2 adet
Salon Tiyatro Düzeninde4 2 adet
Yurt Dışı Uçak Ulaşımı2 10 adet
Yurt İçi Ulaşım Hizmeti5 10 adet
Havaalanı Transfer Hizmetİ3 40 adet
Rehber Hizmeti2 9 adet
Otel Konaklama Hizmeti4 78 adet
Şehir İçi Transfer Hizmeti2 2 adet
Öğle Yemeği Hizmeti3 52 adet
Akşam Yemeği Hizmeti3 78 adet
Kahve Molası3 2.000 adet
Sempozyum Matbu Set4 2.000 adet
Hosteslik ve Yönlendirme Hizmetleri4 12 adet
Sahne Fonu Hazırlanması4 1 adet
Çek As – Roll Up Banner4 10 adet
Sempozyum Program Kitapçığı4 2.000 adet
Masa Üstü İsimlik4 20 adet
Sempozyum Çantası4 25 adet
Sunucu7 1 adet
Sempozyum Sergisi4 1 adet
Sempozyum Kitabının Hazırlanması ve Dağıtılması4 1.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)