İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

T.c. Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su Ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü İhtiyacı Muhtelif Cins Ve Miktar Yazılım Ve Donanım

İhale No 1130170
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO)
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 12 Temmuz 2016
İhale Tarihi 20 Temmuz 2016 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

MUHTELİF CİNS VE MİKTAR YAZILIM VE DONANIM SATINALINACAKTIR.

DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN

T.C. Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı Muhtelif Cins ve Miktar Yazılım ve Donanım ihtiyaç sahibi Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1-                            İHALE       EVRAKI BEDELLİDİR.

a)     İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satmalına Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b)                                Yatırılan  paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2-                         Teklif  mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, malzeme listesi , markaları, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3-                                    Teklifler, 20/07/2016 günü, saat 12.00’ ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4-    Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5-                                  Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6-                         İhale   konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7-     Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.

8-                 Söz  konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

T.C. MANİSABÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MANİSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI MUHTELİF CİNS VEMİKTAR YAZILIM VE DONANIM İHALESİ İLE İLGİLİ İHALE EK ŞARTLARI

1)            - Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2.maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:

a)      Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,

b)      Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler ile yetkili satıcılık belgesi alınan firmanın üretici/distribütör olduğuna dair belge,

c)       Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,

d)      6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;

1)                     “Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik Belgesi”

2)                                          Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,

-Açık adres ve ticaret ünvanlarının,

-Telefon ve faks numaralarının,

-Servis yetkililerinin telefon faks numaralarının listesi,

e)       Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi

f)       6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Yönetmeliği” uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,

2)      -  Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı teslim alan kurum veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.

Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.

Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.

3)                               -İhale konusu işin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

Teklif mektuplarında teklif edilen ürünlerin marka ve modeli belirtilecektir.

4)                      -İşbu    ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürebilmeleri şeklinde olacaktır.

5)        - İhale konusu alımla ilgili teknik şartnameye cevaplar verilecektir. Verilecek cevaplar varsa ihale konusu ürün ile ilgili resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE DÖKÜMANLARI (Teklif mektubu, Geçici Teminat, İhale Evrak Bedeli makbuzu hariç) iki takım olarak ve ayrıca PDF formatında (tek dosya) CD içerisinde taranmış olarak Ofis’e tevdi edilecektir.

6)                                     -Teklifler,    ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

7)       - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

8)       - İhale konusu donanımların kurulum ve devreye alma işlemleri, sözleşmeyi müteakip 6 hafta içerisinde yapılacak olup, teslimat bu süre içerisinde T.C. Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından gösterilecek yere teknik şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygun olarak, tek parti halinde, tüm kurulum ve konfigürasyon işlemleri tamamlanarak, tam, sağlam ve çalışır hale getirilecektir.

9)                           -Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemelerin muayenesi, teknik şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.

10)                                             -Tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak, son teklif verme gününden beş (5) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edilebilir. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman satın alınmadan yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

11)      - İhale konusu malzemelerin bedeli, teknik şartnamesine, malzeme listesine, markalarına ve ihale şartlarına uygun olarak yapılacak teslimatı müteakip, bir örneği Ofis’imizde mevcut malzeme muayene teslim-tesellüm tutanağı Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde İzmir Bölge Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra, Ofis ticari şartname hükümleri dâhilinde ödenecektir.

12)                             -İhaleye   iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olarak 130.-TL’yi Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali halinde, ihale döküman bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.

13)                          -Geçici     teminat: Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

14)

       
  Metin Kutusu: OFİS İMİ/. BANKA HESAPLARI:
-Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şb. -Ziraat Bankası Ankara Merkez Şb. -Vakıfbank Merkez Şb.
  Metin Kutusu: TR79 0001 0017 4537 7118 7650 07 TR14 0001 0000 0137 7118 7666 59 TR19 0001 5001 5800 7293 8232 26
 


-Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.

T.C

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MANİSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

BÜTÜNLEŞİK (CONVERGED) MİMARI SUNUCU ve MEVCUT SİSTEMLERE AİT DONANIM İLAVESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

TANIMLAR VE KISALTMALAR

1)    Tanımlar: İşbu şartname kapsamında;

•                                           İDARE      : T.C. Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel

Müdürlüğü, Bilgi işlem Dairesi Başkanlığı,

•     İSTEKLİ                        : İhaleye teklif vererek, işi yüklenmeye talip olan gerçek veya tüzel kişiyi

•     YÜKLENİCİ                  : İşi yüklenecek olan gerçek veya tüzel kişiyi,

•     TARAF                          : İDARE ve/veya YÜKLENİCİ yi,

YERLEŞKE                  : İDARE’nin Yarhasanlar Mah. 2319 Sok. No:12 / C Şehzadeler / MANİSA

Metin Kutusu: ABU
adresinde bulunan, sunucu ve disk sistemlerinin çalıştığı Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı sunucu ve disk sistemlerinin çalıştığı sistem odası ve Yarhasanlar Şubesi Sistem Odası

gereken donanım ve yazılımların temin edilerek kurulumlarının yapılmasını amaçlamaktadır.

GENEL HÜKÜMLER___________________________________________________

2)     Bütün donanım ve çevre birimleri için kullanıcı kılavuzları ve referans kitapları, belgeler, broşürler, sürücü ve kurulum CD, DVD vb. ayrı ayrı sağlanmalıdır. Bütün kullanıcı kılavuzları, referans kitapları ve belgeler vs. Türkçe ve kurumun talep ettiği formatta olmalıdır.

3)     İstekli firmanın 7x24 ulaşılabilecek bir çağrı merkezi olmalı ve iletişim bilgileri ihale dosyasında sunulmalıdır.

4)    Teklif edilen ürünlerle ilgili olarak teknik özellikleri içeren broşür, kataloglar teklif ile birlikte ihale dosyasında sunulmalıdır.

5)     İhale kapsamında hangi ürüne hangi marka model ile teklif verildiği bir liste halinde ihale dosyasında sunulmaldır.

6)     İstekliler teknik şartname maddelerine açık, anlaşılır ve yeterli düzeyde cevap vermelidir. Cevaplar teklif ile birlikte ihale dosyasında sunulmalıdır.

7)     istekliler teklif ettiği ürünlerle ilgili olarak yetkili satıcı konumunda olmalıdır. Üreticiden veya Türkiye Distribütöründen alınmış yetki belgesi ihale dosyasında sunulmalıdır.

8)     İstekli istenildiği takdirde teklif ettiği sistem için özel sektör veya kamu referansı sunabilmelidir.

9)     İSTEKLİ, satın alınan donanımlara ait Sanayi ve Ticaret Bal                                                                                           tır.

Sayfa 1 / 9


10)   İSTEKLİ, teklif ettiği ürünlerin çalışması için varsa gereken yazılım ve lisansların son sürümlerini teklif edecektir.

11)  İSTEKLİ, teklif ettiği donanım ve varsa yazılım ürünlerine en son güncelleme paketlerini, güvenlik vb. amaçlı tüm yama versiyonlarını yükleyecektir.

12)  YÜKLENİCİ, işbu şartnamede teknik özellikleri belirtilen donanımları ve diğer ekipmanları İDARE’nin göstereceği yerde/yerlerde kurarak tüm entegrasyon işlemlerini gerçekleştirdikten sonra çalışır vaziyette teslim edecektir.

13)  Teklif edilen ürünler için garanti süresi boyunca YÜKLENİCİ, proje ile ilgili taahhütlerinin bir kısmını ya da tamamını başka bir YÜKLENİCİ ya da tüzel kişiye devredemez.

14)   İSTEKLİ, Şartnamenin “Genel Şartlar” ve "Teknik Şartlar” maddelerinin tamamının yüklenici tarafından okunup, anlaşılıp, aynen kabul edildiğine dair firma yetkilisince imzalanmış ve kaşelenmiş yazılı belge verilecektir.

15)  İSTEKLİ, tarafından teklif edilen tüm ürünler ihale tarihinde üreticinin WEB sayfasında yayınlanmış olan ürünler olacaktır. Üretimi bitmiş (End of Sale) cihazlar kesinlikle teklif edilmemelidir.

16)  İş bu Şartname kapsamında belirtilen özellikler asgari olup, bu özellikleri sağlamayan istekliler ihale dışı kalacaktır. İstekliler, şartnamede belirtilen ürünlerin tamamına teklif vereceklerdir. Kısmi veya alternatif teklifler dikkate alınmayacaktır.

17)  Teklif Türkçe olarak hazırlanacak ve diğer tüm yazışmalar Türkçe olarak yapılacaktır.

18)  Teknik şartname bir bütündür ve şartnamede istenilen ürünler için İstekliler işin tamamına ait (Donanımlar, yazılımlar, hizmetler, kurulumlar, eğitimler, ulaşım vs.) tek bir teklif vereceklerdir.

19)  Tüm ulaşım, nakliye, personel vs. giderleri YÜKLENİCİ ’ye aittir.

20)  Teklif edilen tüm donanımlar İDARE'de açılıp, YÜKLENİCİ'ye ait personel tarafından kurulacak, montajı yapılacak ve işler vaziyette kuruma teslim edilecektir.

21)  YÜKLENİCİ, garanti süresi içerisinde, gerek duyulabilecek her türlü bakım, onarım ve konfigürasyon hizmetini, ayrı bir ücret talep etmeden ihale tarihinden itibaren 3 (üç) yıl boyunca sistemin kurulu bulunduğu yerde verecektir (işçilik içinde ayrı bedel talep edilmeyecektir.).

22)   İSTEKLİ’ler teknik servislerinin bulunduğu kanuni adreslerini belirteceklerdir. İlgili personellerin telefonu, e-posta adresi, cep telefonu, çağrı merkezi numarası idareye teslim edilecektir.

23)  Teklif verecek İSTEKLİ ürünleri satmaya yetkili olduklarına dair üretici veya dağıtıcı firmadan alınmış bir belgeyi ekleyeceklerdir.

24)  Sistemler, 220 V, 50 Hz şehir şebekesi gerilimi altında, ayrı bir dönüştürücüye gerek olmadan, çalışabilecek özellikte olacaklardır.

25)  YÜKLENİCİ, geçiş planı hazırlayacak ve bu planı kurum personeline yazılı olarak sunacaktır. Kurum personeli bu planı değiştirme hakkında sahiptir. Geçişler mevcut yapıda en az kesinti ile sağlanmalıdır.

26)  Teklif verecek İSTEKLİ, bünyesinde en az 3 aydır kadrolu olarak çalışan en az bir adet bilgisayar, makine veya elektronik mühendisi olacaktır. Diploma ve kadro bilgileri belgelerle ibraz edilecektir.

27)  Teklif edilen tüm ürünler ilgili kanunlara uygun şekilde ithal edilmiş ve/veya üretilmiş olacaktır

No

Tanını

Birim

Miktar

1

BÜTÜNLEŞİK (CONVERGED) MİMARI SUNUCUSU

Adet

1

2

SANALLAŞTIRMA YAZILIMI GÜNCELLEMESİ

Adet

1

 

OMURGA ANAHTAR

Adet

1

4

MEVCUT SUNUCU AKSAM İLAVESİ

Adet

1

 

1. BÜTÜNLEŞİK (CONVERGED) MİMARİ SUNUCU

1.1.      Her bir sistem odasında en az 1 adet olmak üzere en az 2 adet bütünleşik mimari sunucudan oluşan bir yapı teklif edilecektir. Teklif edilecek sistemler Intel işlemci mimarisine sahip olacaktır.

1.2.      Teklif edilecek çözüm teklif edilen sanallaştırma yazılımının sunucular/sistemler için yayınladığı güncel donanım uyumluluk listesinde (hardvvare compatilibity list - HCL) olacaktır. Aynı zamanda veri depolama sistemleri (SAN) için yayınladığı güncel donanım uyumluluk listesinde (hardvvare compatilibity list - HCL) olan çözümler tercih sebebi olacaktır.

1.3.      Teklif edilecek çözümde her bir sistem birbirinden fiziksel donanım olarak (şasi, elektrik, yönetim arabirimi-Out of Band Management) tamamen bağımsız mimariden oluşmalıdır. Aynı şasi içerisinde birden fazla sistem kullanılacak çözümler, fiziksel bağımsız mimariyi oluşturabilmek için her bir sistem odasında en az iki farklı şasi üzerinde çalışacak şekilde teklif edilmelidir.

1.4.      Teklif edilecek sistemler üzerinde mekanik diskler ve SSD diskler aynı anda kullanılacaktır. Bu iki teknolojinin kullanımına ait tüm ayar ve politikalar sistem tarafından yönetilecek, sistem yöneticisinin müdahalesine ihtiyaç duymayacaktır.

1.5.      Daha fazla kaynak (işlemci, bellek ve depolama alanı) gereken durumlarda var olan sistemlerle aynı özelliklere sahip donanım ve yazılımdan eklemek suretiyle kaynakları arttırmak mümkün olmalıdır. Bunun için gereken lisans, mimarinin desteklediği maksimum sayıda ki sistem için teklif edilmelidir.

1.6.      Teklif edilecek çözüm IO ve kapasite ihtiyacını verimli şekilde karşılamak için aynı anda tekilleştirme ve sıkıştırma özelliklerini destekleyecektir ve teklif edilecek çözümde bu özellikler aktif olarak kullanılacaktır. Bu işlemler için lisans gerekiyorsa, mimarinin desteklediği maksimum kapasite için teklif edilecektir

1.7.      Teklif edilecek sistemler üzerindeki mekanik diskler ve SSD'ler RAID ile korunacaktır, bu özelliğin sağlanmadığı durumda veri güvenliğini sağlamak her bir verinin her bir sistem odasında en az 2 farklı fiziksel sistem üzerine yazıldığı şekilde konfigüre edilmeli ve teklif edilmelidir. Farklı fiziksel sistemler Madde 1.3 de belirtildiği gibi donanım olarak tamamen bağımsız olmalıdır.

 

 

3.19.    Metin Kutusu: Sayfa 5 / 9Anahtarın 802.1Q-in-Q desteği olmalıdır.

3.20.    Anahtar, ICMP/ICMPv6 protokollerini, extended ping/trace, MAC ping/trace komutlarını desteklemelidir.

3.21.    Anahtar DHCP Server ve DHCP Relay desteğine sahip olmalıdır.

3.22.    Anahtar IPv4 ve IPv6 için DHCP Snooping desteğine sahip olmalıdır.

3.23.    Anahtar ECMP Layer3 yük paylaşım özelliğini desteklemelidir.

3.24.    Anahtar IEEE 802.3ad LACP protokolünü desteklemelidir. Her birinde en az 8 port olmak üzere en az 24 farklı trunk tanımlanabilmelidir.

3.25.    Anahtar, IEEE Spanning Tree Protocol (STP) 802.1 d, IEEE Rapid Spanning Tree Protocol (RSTP) 802.1w ve IEEE Multiple Spanning Tree Protocol (MSTP) 802.1s protokollerini desteklemelidir.

3.26.    Anahtar İP statik yönlendirme; RIP1, RIP2 ve RlPng ; OSPF ve OSPFv3 , BGP yönlendirme protokollerini desteklemelidir.

3.27.    Anahtar broadcast ve multicast trafik üzerinde rate-limiting yapabilmeli ve broadcast/multicast/unknovvn unicast trafiği baskılayabilmelidir.

3.28.    Anahtar, BPDU Tunnel ve BPDU Guard ; İP Source Guard, Unicast Reverse Path Forvvarding, Dynamic ARP Inspection, Static ARP Inspection, Egress ARP Inspection güvenlik özelliklerine sahip olmalıdır.

3.29.    Anahtar üzerinde veya her bir portta öğrenilebilen MAC adres sayısı için limit belirlenebilmelidir.

3.30.    Anahtar, 802.1x ve MAC adres kombinasyonuna göre kimlik doğrulamayı desteklemelidir.

3.31.    Anahtar, NAC uyumlu bir port üzerinden bağlanacak birden çok cihaz için eşzamanlı kimlik doğrulamayı desteklemelidir. Sadece kimlik doğrulaması yapılan MAC adresine sahip cihazlara erişim izni verilmeli ve kimlik doğrulamasından geçemeyen cihazlara erişimi durdurmalıdır.

3.32.    Anahtar kendi veritabanından veya RADlUS'tan kullanıcı doğrulaması yapabilmelidir

3.33.    Anahtar, 802.1x ve MAC adres doğrulamasından geçen cihazların portları için RADIUS yardımıyla VLAN ve ACL kurallarının atanmasını sağlamalıdır.

3.34.    Anahtar NQA (Network Ûuality Analyzing) fonksiyonlarına sahip olmalıdır.

3.35.    Anahtar, RMON (RFC 2819) standardını desteklemeli ve en az 4 RMON grubunu (statistics, log, alarms, events) desteklemelidir.

3.36.    Anahtar konsol portu, Telnet/SSHv2, SNMP v1/v2/v3, HTTP ve HTTPS ile yönetilebilmelidir.

3.37 Anahtar SNMP v1/v2c/v3 standartlarını ve MIB1/MIB2 ve SNMP NQA MIB standartlarını desteklemelidir.

3.38.    Anahtar, farklı kullanıcılara farklı erişim yetki düzeyleri tanımlanabilmesine izin vermelidir.

3.39.    Anahtar, TFTP ile firmvvare ve konfigürasyon güncellemeyi/yedeklemeyi desteklemelidir.

3.40.    Anahtar, donanım veya konfigürasyondan kaynaklanan herhangi bir arızada en az 2 farklı sunucuya SNMP gönderebilmelidir.

3.41.    Anahtar NTP client ve/veya SNTP server olarak tanımlanabilmeli ve NTP veya SNTP kimlik doğrulamayı desteklemelidir.

3.42.    Anahtar 0-40°C sıcaklık aralığında çalışabilmelidir.

3.43.    Anahtarın yüksekliği 1RU olmalı ve 19" standart kabine montajı yapılabilmelidir Montaj için gerekli

parçalar ücretsiz temin edilecektir.

3.44. Anahtar en az 5 yıl garantili olmalıdır.

 


                               
   

4.1.       Mevcut bulunan IBM 3650 M4 (791573G) sunucular için en az 9 adet 400 GB SSD disk teklif edilecektir.

4.2.       Mevcut bulunan IBM 3650 M4 (791573G) sunucular için en az 9 adet 600 GB 10K SAS disk teklif edilecektir.

4.3.       Mevcut bulunan IBM x3650 M4 Plus (791573G) sunucuya aynı anda 16 adet disk takıla bilmesi için en az 1 adet 8x 2.5" HS HDD Assembly Kit teklif edilecektir.

4.4.       Teklif edilen tüm sunucu aksam ilaveleri sunuculara takılarak çalışır şekilde teslim edilecektir.

 
 
 

5. KURULUM VE DEVREYE ALMA________________________________________________________________

5.1.       Mevcut sunucularda gerekli güncellemeler yapılarak teklif edilen akşamlar takılarak kurumun istediği şekilde hazırlanacak ve DB (DataBase) sunucusu olarak kabin içerisine montajı yapılacaktır.

5.2.       BÜTÜNLEŞİK (CONVERGED) mimari sunucuna taşınması esnasında sanal sunucuların minimum kesinti ile taşınması YÜKLENİCİ sorumluluğundadır.

5.3.       Teklif edilen bütünleşik(converged) sunuculardan 1 tanesi ve mevcut veri depolama ünitesi kurum tarafından gösterilen lokasyona kurulumu yapılacaktır.

5.4.       Kurulan iki sistem arasında sanal sunucuların DB (DataBase) sunucusu hariç replikasyonun yapılması YÜKLENİCİ firma tarafından sağlanacaktır.

5.5.       Tüm sistemin yedekleme senaryosunu İDARE personelinin gözleminde, YÜKLENİCİ firma tarafından yeniden yapılandırılacaktır.

5.6.       Kurulum yapacak personel bilgileri ve sertifikasyonları ihale dosyasına konulmalıdır.

5.7.       Sistemin çalışması için gerekli tüm akşamlar YÜKLENİCİ firma tarafından temin edilecektir.

 
 
 

6. SAĞLANMASI GEREKEN HİZMETLER

 
 
 

6.1.       Yüklenici şartname de belirtilen sistemlerin nakliyesi, taşınması ya da kurulumu esnasında bu
sistemlerde ya da cihazlarda donanımsal ya da yazılımsal bir problem olması durumda bu durumdan
yüklenici sorumludur.

6.2.       Yüklenici belirlenen süre içerisinde yukarıda yazılı olan tüm sistemlerin ve malzemelerin temin
edilmesi, nakliyesi, taşınması, kurulumu ve testlerinin yapılmasından sorumludur.

6.3.       Yüklenici, Kurumun mevcut sistemindeki tüm işletim sistemi,sunucu,network ekipmanlarının
güncelenmesi upgrade ve yeniden kurulumlarının kurulmasından ve sorunsuz bir şekilde

çalışmasından sorumludur.

6.4.       Yüklenici kurumda kullanılan sanallaştırma sisteminde kurumun istediği değişiklikleri yapmak

kurumun talep ettiği şekilde yapılandırmak ile yükümlüdür.

 
 
   

Gökh&hKiF

TjfeXniker

 
   

İDİR rlak

‘o/Tfızmetleri

e, Faskan'

 
     

Ayhan ÖZDEMİR I MÜHENDİS

 
   

alon

l)is

 
       

Sayfa 7/9

 
 
 
 
 

 

6.5.       Kurulacak bütünleşik(converged) mimari sistemi iş sürekliliği seneryasonuna uygun olacak olup sistem kurulumu bu yapıya uygun yapılacaktır. Sistemlerden 1 tanesinin problem olması durumunda ikinci sistem iş sürekliliğni sağlamalıdır.

6.6.      Sistemlerin kurulum işlemleri tamamlandıktan sonra idarenin belirlediği tarih ve saatte bütünleşik(converged) mimari sisteminin aktif - aktif çalışır durumda olup olmadığı testi yapılacaktır.

7.    TESLİM VE KABUL ŞARTLARI

7.1.      Teklif edilecek donanımlar kurulum ve devreye alma işlemlerinin tamamı sözleşme imzalanmasından itibaren 6 hafta içerisinde teslim edilecektir.

7.2.      Kurulumlar tamamlandıktan sonra kesin kabul yapılacaktır.

7.3.      Ambalajların sökülüp malzemenin kurulmasına başlanılmasından önce İDARE malzeme kontrolü yapacaktır.

7.4.      YÜKLENİCİ, işbu şartname doğrultusunda teklif ettiği tüm ürünler ve parçaları, orijinal, son teknolojiye uygun, kullanılmamış olacak ve ambalajında teslim edilecektir. Kırık, çatlak, çizik, boya hatası ve deformasyona uğramış hiçbir parçası bulunmayacaktır. Kullanılmış ve yenileştirilmiş olmayacaktır.

7.5.      Teklif edilecek tüm donanım, yazılım ve lisanlar aynı zamanda teslim edilecektir.

7.6.      YÜKLENİCİ kurulum sırasında teklif ettiği sistemlerin istendiği şekilde çalışmasını sağlamak için gerekli tüm yazılım, donanım ve doküman ile birlikte bağlantı kabloları ve ara bağlantı malzemelerini ücretsiz olarak sağlayacaktır.

7.7.      YÜKLENİCİ, kurulacak bilgisayar sistemlerinin bir bütün olarak bu şartnamede belirtilen teknik esaslara uyumlu biçimde çalışabilmeleri için gerekli bağlantı, kuruluş ve konfigürasyon işlemlerini yapacaktır. Konfigürasyona ilişkin İDARE tercihlerine ve kararlarına bağlı kalınacaktır.

7.8.      Sistem kurulumları, İDARE tarafından görevlendirilecek Ağ ve Sistem Yöneticileri gözetiminde yapılacaktır.

7.9.       Kurulumların tamamlanmasından sonra bütünleşik(converged) mimari doğru biçimde çalıştığına ilişkin testler YÜKLENİCİ tarafından tasarlanacak ve uygulanacaktır. İDARE, bu test sonuçlarını kabul sürecinde değerlendirecektir.

7.10.    YÜKLENİCİ, işbu şartname kapsamındaki kurulum işlemleri sırasında İDARE’de görev yapmakta olan bakım firmaları ile uyumlu ve koordineli çalışacaktır ve bundan dolayı herhangibir ücret talep etmeyecektir

8.       GARANTİ, DESTEK, BAKIM VE ONARIM__________________________________

8.1.      Teklif edilen bütün donanım ürünleri üretici firmanın 3 yıl 7x24 garantisi destek paketi ile teklif edilmelidir.

8.2.     

 
  Metin Kutusu: Gölden KÎR3Ş
/ekrıiker
r


Tüm şartname ve eklerinde tanımlanan donanım, yazılımlar (işletim sistemi, sürücüler v s) firma tarafından ücretsiz olarak kurulacak, gerekli güncelleme işlemleri yapılmış halde ve işler vaziyette teslim edilecektir. Sözleşme kapsamında verilecek yazılımların güncellemelerinin (yeni sürüm,

8.4.      Teklif edilen ürünlere aynı gün yedek parça desteği verilmelidir.

8.5.      Teklif edilecek tüm donanımlar, YÜKLENİCİ' nin 3 (üç) Yıl, 7x24, 4 saatte müdahale ve bir iş günü içinde yerinde müdahale ve parçalı garantisi altında olacaktır.

Metin Kutusu: 8.6.
8.7.
işbu şartname kapsamında gerçekleştirilen hizmet 3 (üç) yıl garanti kapsamında olacaktır. YÜKLENİCİ, kurulumu yapılan sistemlere, sanallaştırma ve veritabanı nodelarından birinin devreden çıkması durumunda, sorunun bildirilmesini takiben en geç 4 (dört) saatte müdahale edecek ve müdahaleyi takip eden en geç bir iş günü içerisinde tekrar devreye alacaktır.

Metin Kutusu: 8.8.Garanti süresi, tüm donanım ve yazılımların İDARE'nin kurulmasını öngördüğü yerde çalışır vaziyette YÜKLENİCİ tarafından teslim edilerek İDARE tarafından teknik şartnameye uygunluğunun kismi muayene ve kabulünün yapılmasıyla başlayacaktır.

Metin Kutusu: 8.9.Önerilen sistemler, kismi muayene ve kabul tarihinden başlamak üzere, YÜKLENİCİ’nin teklif ettiği ve işbu şartnamede belirlenen süreden az olmayan normal garanti süresiyle tam garanti kapsamında olacaktır. Garanti süresince, parçalı bakım ve onarım hizmetleri işçilik dahil olmak üzere, yerinde ve ücretsiz yapılacak ve destek hizmetleri YÜKLENİCİ tarafından bedelsiz olarak sağlanacaktır.

8.10.    Ürünü sağlayan firmanın verdiği garanti süresi, YÜKLENİCİ’nin teklif ettiği garanti süresinden daha uzun ise üretici YÜKLENİCİ garanti süresi geçerli olacak ve YÜKLENİCİ bu garantiyi sağlamış sayılacaktır.

8.11.    Sorunun başlangıcı, iletişim araçlarından (telefon, e-mail, internet, faks, vb) birisi kullanılarak YÜKLENİCİ’ye bildirilen tarih ve saattir.

8.12.    Garanti süresince, 7 gün 24 saat, sorunun başlangıcından itibaren en geç 4 (dört) saat içinde arızaya müdahale edilecektir. Sorunlara müdahale aşaması, İDARE tarafından sözlü veya yazılı iletilen (telefon, faks, e-mail, internet vb gibi) sorunların ön incelemesinin yapılması, çözüm yöntemi ve sorun giderme zamanı ile ilgili bilgilerin, sorunlara müdahale süresi içinde bildirilmesidir.

8.13.    YÜKLENİCİ garanti sürecinde sorumlu olan kişilerin adı, soyadı, adresi, telefon, faks ve elektronik posta adreslerini, arızaya müdahale süresi ve şekillerini yazılı olarak İDARE'ye bildirecektir. Bilgilerde değişiklik olduğu takdirde İDARE derhal bilgilendirilecektir.

8.14.    Satın alınacak cihazlarda meydana gelecek arızalar en geç bir iş günü içerisinde giderilecektir. Burada belirtilen süre, iletişim araçlarından (telefon, e-mail, internet, faks, vb) birisi kullanılarak YÜKLENİCİ’ye bildirilmesi ile başlar.

8.15.    YÜKLENİCİ, sorunun başlangıcından itibaren bir iş günü içinde sorunu giderememesi durumunda, yeni bir sistemi sorun giderilene kadar İDARE'ye bedelsiz verecek ve çalışır vaziyette kuracaktır. Her arıza süresi garanti süresine ilave edilecektir.

8.16.    Bakım ve onarım için sistemin kapatılması gerektiğinde, YÜKLENİCİ mutlaka İDARE'ye müracaat ederek, iş yoğunluğunun az olduğu (tatil günleri ve gece saatleri dahil) uygun zamanları kullanmak üzere kapatma izni isteyecektir.

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)