İhale No | 1130121 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 12 Temmuz 2016 |
İhale Tarihi | 5 Ağustos 2016 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET MALZEME OFİSİ
ELAZIĞ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN
Ofisimizce, T.C. Adalet Bakanlığı Elazığ Açık Ceza İnfaz Kurumu Müdürlüğü ihtiyacı ekli listede ismi ve miktarı belirtilen malzemeler, ihtiyaç sahibi kuruluşça sunulan teknik şartnameye uygun olarak; Ofisimiz Ticari Şartnamesi ile ihale ek şartları listesindeki koşullar dâhilinde, açık teklif isteme usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1- İHALE EVRAĞI BEDELLİDİR.
a) İstekliler ihale dokümanlarını Elazığ Bölge Müdürlüğümüz’den temin edebilir ve/veya Ofisimiz internet sitesinden (www.dmo.gov.tr) görebilirler.
b) İhaleye teklif verecek olan firmaların, ihale döküman bedelini (50 TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüz banka hesaplarına yatırmaları zorunludur.
c) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin teklif dosyasına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur. İhalenin bütünüyle iptali halinde ihale evrak bedeli ilgili firmaya iade edilir.
2- Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise
Ø Ofis Ticari Şartnamesinin 2. maddesinde yazılı belgeler,
Ø İhale ek şartları listesinde belirtilen belgeler,
3- Teklifler, 05/08/2016 Cuma günü, saat 12:00’ ye kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’te öncelikle dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecektir. Bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilen firmaların iç zarfları aynı gün veya bilahare belirlenen bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5- İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
6- Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
7- Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka, modeli ve teslim süresi teklif mektuplarında belirtilecektir.
8- İhale konusu malzemelerin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
9- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10- İhale üzerinde kalan firmanın sözleşme öncesi kanunen zorunlu olan KEP (Kayıtlı Elektronik Posta-Örneğin; ……@hs01.kep.tr) adresini Müdürlüğümüze vermesi zorunludur.
(E-mail adresi geçerli değildir.)
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Telefon : 0424 255 53 00 – 01 / 226
Faks : 0424 255 53 02
ELAZIĞ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’MÜZ BANKA HESAP NUMARALARI:
Ziraat Bankası Elazığ Merkez Şubesi TR 34 0001 0001 8637 7118 7666 52
Vakıflar Bankası Elazığ Merkez Şubesi TR 44 0001 5001 5800 7275 0561 86
T.C. ADALET BAKANLIĞI ELAZIĞ AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI MUHTELİF CİNS VE MİKTARDA REVİR MALZEMELERİ ALIMI İHALESİ İLE İLGİLİ İHALE EK ŞARTLARI
1) Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,
d) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan malzeme grubu için;
1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”
2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
- Açık adres ve ticaret ünvanlarının,
- Telefon ve faks numaralarının,
- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,
e) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi,
f) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” uyarınca Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin (malı teslim alan kurum veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.
3) İhale konusu malzemeler teslim süresi içerisinde ihtiyaç sahibi Kuruluş’ca gösterilecek yere ihale şartlarına uygun olarak, tüm kurulum işlemleri yapılarak tam sağlam ve çalışır vaziyette, teslim edilecektir.
4) Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.
5) İstekliler, tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve
değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak, son teklif verme gününden 5 (beş) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edebilir.
6) İhale konusu malzemenin bedeli, Kuruluşa yapılacak teslimatı müteakip bir örneği Ofisimizde mevcut Malzeme Muayene-Teslim ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde Bölge Müdürlüğü’müze gönderilmesinden ve yüklenici firma faturası Müdürlüğümüz evrak kaydına girmesine müteakip Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.
7) Geçici teminat: Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay vadeli geçici teminat verilecektir. Geçici teminatın banka mektubu olarak verilmesi halinde, mektup metninde Devlet İhale Kanunu (2886) veya Kamu İhale Kanununa (4734) atıfta bulunan ifadeler yer almamalıdır. Bunun yerine “bu ihale ile ilgili kanun ve şartname hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu geçici teminat tutarı olan … TL’yi Bankamız garanti ettiğinden,” ifadesi kullanılabilir.
8) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2016 / 261081
TALEP TAKİP NUMARASI: BENN5TAZF
ELAZIĞ AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
Revir Malzemeleri Teknik Şartnamesi 6 KANALLI YORUMLU EKG CİHAZI ŞARTNAMESİ
6 Kanallı Elektrokardiyografi Cihazı Teknik Şartnamesi.
2. İSTENİLEN TEKNİK VE TIBBİ ÖZELLİKLER
2.1.1. Cihazın Ekran çözünürlüğü 640x480 Piksel renkli LCD ekrana sahip olmalıdır.
2.2.2. Cihazm örnekleme sayısı en az 8.000 örnek/dakika olmalıdır veya pacemaker örnekleme sayısı 10.000 hz olmalıdır.
2.1.3. Yüksek frekans filtresi 75-100-150 Hz olarak ayarlanabilmelidir.
2.1.4. CMRR değeri en az 115 dB’ dir ve A/D Çözünürlük 24 bit olmalıdır.
2.1.5. Cihaz yüksek amplitüdlü EKG sinyallerini 2.5 mm/mV’a inebilmelidir
2.1.6. Cihaz PC- Tabanlı EKG veri Yönetimi programı yazılımına sahip olmalıdır.
2.1.7..Cihaz ağırlığı en az 2.5 Kg geçmemelidir. Cihaz fişe takıldığında batarya otomatik olarak en fazla 2 saat içinde tam olarak şarj almalıdır ve 6 saat çalışmalıdır.
2.2.1 .Cihaz üzerinde çok renkli (en az 3 farklı renkten oluşan) bir monitör olmalıdır. Monitör en az 5.7” dokunmatik ekran ve Türkçe menü olmalıdır.
2.2.2. Monitörde 12 EKG derivasyonu ve 1 ritim kanalını aynı anda görüntüleyebilmelidir. Sinyal kalitesinde oluşabilecek hataları tespit edebilmek için cihazın hata indikatörü olmalıdır ; bu sayede hangi elektrodun hastadan çıktığı veya bilgi tedarik edemediği cihazın monitör ekranında açıkça göstermelidir.
2.2.3. Monitörde QRS senkron işareti ile nabız sayısı göstermelidir.
QRS senkron işareti ile birlikte cihaz QRS senkron sesi de vermelidir. Ses şiddeti kullanıcı tarafından ayarlanabilmelidir.
2.3.1. Cihaz aynı anda 6 kanal EKG çekemi yapabilmelidir. İstenirse kaydedici 3 ve 4 kanal ( 3 kanal + ritim) ve 6x2+1 ritim olarak çekim yapabilecek şekilde de ayarlanabilmelidir.
2.3.2. Cihaz otomatik modda en az 24 saniyelik kayıt yapabilmelidir. Kullanıcı bu modda çekim süresini 10-24 saniye arasında kendi isteğine göre tayin edebilmelidir.
2.3.3. Cihaz kayıt sırasında normal dışı bir ritim/atım tespit ederse çekim süresini kendisi uzatabilmelidir.
2.3.4. Cihaz SD kart ve USB Port sayesinde en az 3000 adet EKG çekimini hafızasında saklayabilmelidir ve standart olarak pdf dosya formatmda hasta kaydı yapabilmelidir
2.3.5. Cihaz standart olarak dat dosya formatında USB belleğe ve hafızasına kayıt edebilmelidir. İstenildiğinde FDA- XML-DlCOM dosya formatlarını desteklemelidir.
2.3.6. Cihaz EKG yorumunu 200 kardiyak bulguyu 24 saniyelik EKG bilgisi ile karşılaştırarak 4-5 saniye içinde yapabilmelidir.
2.3.7. Cihazın yorum ünitesi HR (Ven. Rate), QRS duration (süresi), QT/QTC interval (aralık) hesaplamaları, PR aralığı ve P/QRS/T aksı ölçümleri otomatik olarak hesaplayarak kâğıda yazdırabilmelidir.
2.3.8. Cihaz istenirse opsiyonel USB bellek veya LAN kart ve yazılım programı ile PC’ye bağlanıp veri aktarımı yapabilmelidir. Aktarılan veriler bu programda saklanılabilmelidir, değişik zamanlarda kaydedilen aynı hastaya ait veriler karşılaştırılabilir ve EKG kayıtları elektronik posta ve faks yoluyla gönderilebilmelidir.