İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/394791 - Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (sais) Temini İşi

İhale No 2020/394791
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 11 Ağustos 2020
İhale Tarihi 3 Eylül 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SÜREKLİ ATIKSU İZLEME SİSTEMİ (SAİS) SATIN ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (SAİS) Temini İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/394791
1-İdarenin
a) Adı : BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
b) Adresi : Sırameşeler Mahallesi Avrupa Konseyi Bulvarı No:6/3 16190 Acemler- Osmangazi/BURSA
c) Telefon ve faks numarası : 224-2702400/2702426/2702830 - 224-2339586/2702837
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (SAİS) Temini İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Adet Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (SAİS) Temini İşi - Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Yenişehir Atıksu Arıtma Tesisi ve İznik Atıksu Arıtma Tesisi
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren ilk 7 ay içerisinde kabinlerin kurulumunun tamamlanarak kabin verilerinin Bakanlık veri izleme sistemine (sim.csb.gov.tr adresine) aktarılmaya başlanılması, sonraki 3 ay Bakanlık’ tan resmi onayın alınarak “SAİS Sistem Onay Belgesi” nin İdareye sunulması, takip eden 4 ay kabin çalışma verilerinin ve sistemin kesintisiz olarak çalışabilirliğinin takip ve kontrolünün yapılması olmak üzere işin toplam süresi 14 aydır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden gün işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 03.09.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Bulvarı No:6/3 D Blok Zemin Kat 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Konferans Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

TSE 13201 Servis Yeterlilik Belgesi ile,

Analizlerde kullanılacak cihazlara ilişkin ölçüm aralıkları, 21.12.2006 tarihli ve TS EN ISO 15839 standardına göre performans testlerinin yapıldığına dair sertifika veya belge ile performans raporu teklif ekinde idareye verilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İstekliler işe ait teknik şartnameye cevap niteliğindeki aşağıda yer alan bilgileri yeterlik bilgileri tablosunda beyan edeceklerdir. En avantajlı 1. ve 2. Teklif sahibi isteklilerden söz konusu beyana ilişkin belgeler değerlendirme aşamasında talep edilecek nihai karar söz konusu belgelerin incelenmesine müteakip tamamlanacaktır.

a) Teknik şartnamede belirtilen ve istekli tarafından teklif edilen; kabinlerde ve scada sisteminde kullanılacak olan tüm enstrüman, ekipman ve cihazların markası, modeli ve açık ürün kodları, miktarları ile nerede kullanılacağı, teknik özelliklerini belirtir katalog, broşür vb. tüm dokümanlar,

b) Referans Listesi Analizlerde kullanılacak cihazlara ilişkin ölçüm aralıkları ve performans raporu
Cihazların ölçüm yöntemine (Fotometrik, kolorimetrik, titrimetrik vb.) ilişkin bilgiler
Cihazlarda kullanılacak tüm sarf malzeme, yedek parça ve reaktif bilgiler,

c) Kabin yazılımı işleyişi ve akış şeması, ürünlerin marka model ve adetleri,

d) Bakım ve kalibrasyon gerektirmeden, cihazların kullanılabileceği sürelere ilişkin bilgiler,

e) Cihazın çalışması esnasında ölçüm sonuçlarını etkileyecek fiziksel, kimyasal ve biyolojik girişimler, sınır değerler ve bunların önlenmesine dair yapılan tüm işlemlerle ilgili bilgiler,

f) Cihazların tayin limit değerleri

g) Tüm cihazların kalibrasyonu, doğrulamaları ve bakımı için planlama Yüklenici tarafından hazırlanmış ve içerisinde tarihleri de belirtilmiş program,

h) Yüklenicinin daha önceden yapmış olduğu ve Bakanlık tarafından onay alan en az 2 adet Bakanlık kabinin Bakanlık resmi onay yazısı örneği,

yeterlik bilgiler tablosunda beyan edeceklerdir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Uzaktan atıksu izleme sistemi kurulumu yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Yenişehir AAT SAİS Kabin Temini 1 adet
İznik AAT SAİS Kabin Temini 1 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)