İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/390344 - Sunucu Ve Sistem Odası Malzemeleri Satın Alınacaktır

İhale No 2018/390344
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 7 Ağustos 2018
İhale Tarihi 5 Eylül 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SUNUCU VE SİSTEM ODASI MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK-İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI

SUNUCU VE SİSTEM ODASI MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/390344
1-İdarenin
a) Adresi : Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 35260 KONAK KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 4443501-1246 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 KISIM (39 KALEM) SUNUCU VE SİSTEM ODASI MALZEMELERİ MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1.GRUP BUCA SEYFİ DEMİRSOY DEVLET HASTANESİ SUNUCU VE SİSTEM ODASI MALZEMELERİ 2.GRUP FOÇA DEVLET HASTANESİ SUNUCU VE SİSTEM ODASI MALZEMELERİ ALIMI 3.GRUP S.B.Ü.TEPECİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SUNUCU VE SİSTEM ODASI MALZEMELERİ ALIMI DEPOLARINA TESLİMAT YAPILACAKTIR VE SİSTEM ODASI KURULACAKTIR.
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINI MÜTEAKİP İŞE BAŞLANIR. 31/12/2018 TARİHİNDE SÖZLEŞME BİTER. KURUMLARIN YAZILI TALEBİNE İSTİNADEN MALIN TESLİM SÜRESİ 60 GÜNDÜR. SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINI MÜTEAKİP 60 (ALTMIŞ) TAKVİM GÜNÜ İÇİNDE İDARENİN GÖREVLENDİRDİĞİ TEKNİK PERSONELLER GÖZETİMİNDE KURULUM VE MONTAJ İŞLEMLERİ TAMAMLANMIŞ, TEST EDİLMİŞ OLARAK TÜM MALZEMELER TESLİM EDİLECEKTİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI SÜMER MAH. 451 SOKAK NO:2 KONAK İZMİR İHALE SALONU
b) Tarihi ve saati : 05.09.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

TEKLİF VEREN FİRMANIN EGE BÖLGESİ’NDE BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİNİ VEREBİLEN TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ SERVİS İSTASYONU (OFİS-ŞUBE) BULUNMALI VE İHALE DOSYASINDA BELGELENDİRMELİDİR.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN MARKA VE MODELİ İLE TEKNİK ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN TABLO EKTE SUNULMUŞTUR. EKLİ TABLONUN TEKLİF EDİLEN KALEMLER KAPSAMINDA DOLDURULMUŞ HALİNİN TEKLİF DOSYASINDA OLMASI ZORUNLUDUR.

2- TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUNLUK CEVABI TEKLİF DOSYASINDA OLMASI ZORUNLUDUR.

3- TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN TÜRKÇE KATALOGLARININ TEKLİF DOSYASINDA OLMASI ZORUNLUDUR. EĞER İHALE KOMİSYONU TARAFINDAN UYGUN GÖRÜLÜRSE İHALE SONRASINDA İLGİLİ KALEMLE İLGİLİ NUMUNE ZORUNLU OLARAK GETİRİLECEKTİR. YOKSA TEKLİF DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı DÖKÜMAN SATIŞ BEDELİ İDAREMİZİN HALK BANKASI BASMANE ŞUBESİ NEZDİNDEKİ TR240001200973300005000046 İBAN NOLU HESABINA(FİRMA BİLGİLERİ VE VERGİ NUMARASI BELİRTİLEREK) DÖKÜMAN BEDELİNİ İDARENİN HESABINA YATIRILDIĞINA İLİŞKİN DEKONT İLE BİRLİKTE SÜMER MAH. 451 Sok. NO: 2 KONAK-İZMİR ADRESİNDEKİ İZMİR İLİ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI SATINALMA-2 BİRİMİNDEN İHALE DÖKÜMANI ALINABİLİR. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI BASMANE ŞUBESİ NEZDİNDEKİ TR240001200973300005000046 İBAN NOLU HESABINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI SÜMER MAH. 451 SOKAK NO:2 KONAK İZMİR SATIN ALMA 2 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
SANALLAŞTIRMA SUNUCUSU(SERVER) 3 adet
VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ(STORAGE) 2 adet
SAN SWİTCH 2 adet
OMURGA SWİTCH 2 adet
L3YÖNETİLEBİLİR KENAR SWİTCH 2 adet
YANGINA DAYANIKLI KAPI 1 adet
SİSTEM ODASI GİRİŞ SİSTEMİ 1 adet
KLİMA 2 adet
GAZLI SÖNDÜRME SİSTEMİ 1 adet
ORTAM İZLEME SİSTEMİ 1 adet
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI 1 adet
ELEKTRİK PANOSU 1 adet
FİBER OPTİK KABLO 1 adet
SUNUCU 1 adet
İŞLETİM SİSTEMİ LİSANSI 1 adet
SANALLAŞTIRMA YAZILIMI 1 adet
YEDEKLEME ÜNİTESİ 1 adet
YEDEKLEME YAZILIMI 1 adet
OMURGA ANAHTAR 1 adet
YÜKSELTİLMİŞ TABAN 2 adet
KABİNET 2 adet
GAZLI SÖNDÜRME SİSTEMİ 2 adet
KONTROLLÜ GİRİŞLİ YANGIN KAPISI 2 adet
SPLİT KLİMA 3 adet
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI 2 adet
ORTAM İZLEME CİHAZI 2 adet
FİBER OPTİK KABLO( YENİ SİSTEM ODASI İÇİN) 1 adet
FİBER PANEL 1 adet
FİBER OPTİK KABLO(İKİ SİSTEM ODASI İÇİN) 1 adet
FİBER OPTİK KABLO(SİSTEM ODASI VE KABİNETLER ARASI) 1 adet
SUNUCU BELLEĞİ(RAM) 1 adet
VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ 1 adet
YEDEKLEME VE REPLİKASYON YAZILIMI 1 adet
VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ GENİŞLEME ÜNİTESİ 1 adet
KENAR ANAHTAR 24 PORT 15 adet
KENAR ANAHTAR 48 PORT 35 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)