İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Sunucu Sistemi Alımı

İhale No 1231530
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 13 Aralık 2016
İhale Tarihi 19 Aralık 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Sayı : 19207542-804-01/                             13.12.2016

Konu : Yaklaşık Maliyet

Sayın,

Üniversitemiz Rektörlüğünün ihtiyacı olan SUNUCU SİSTEMİ ALIMI işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu 19. maddesi uyarınca ihale edilecektir.

Hazırlanmış olan teknik şartnamenin incelenerek ihalenin gerçekleşmesine engel herhangi bir husus olup olmadığının ve çıkılması planlanan ihalenin yaklaşık maliyetine esas olarak kullanılmak üzere fiyatlandırılarak 19.12.2016 tarih Saat 10.00’a kadar tarafımıza gönderilmesi hususunda gereğini rica ederim.

Necmettin İdari ve Mali İşler Daire Başkanı

S.NO

İŞİN ADI

MİKTAR

BİRİM

TOPLAM

1

SUNUCU SİSTEMİ ALIMI

1

ADET

 

 

Eki: Teknik Şartname

(www.ogu.edu.tr web adresi ihale ilanları kısmında görülebilir)

Adres: Meşelik Yerleşkesi 26480 Eskişehir Tel: 0 222 239 37 50 (10 hat) / Fax: 0 222 229 00 56 www.ogu.edu.tr

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ İŞ SÜREKLİLİĞİ ve SİSTEM ALTYAPISI GELİŞTİRME TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

 

 

 

 

 

 

Kurumumuz bünyesinde aynı yerleşkede yer alan ve aralarında yaklaşık 1350 metre mesafe bulunan iki veri merkezinin aktif olarak kullanılmasını sağlayarak iş sürekliliğini artırmak amaçlanmaktadır. Veri merkezlerindeki altyapılar (soğutma ve enerji sistemleri vb) birbirlerinden bağımsızdır. İki veri merkezi arasında en az 12 core SM fiber optik kablo sonlandırılmış ve kullanıma hazır durumdadır. Veri merkezlerinin birinde oluşacak bir problem durumunda tüm sistemlerin minimum kesinti ile diğer veri merkezindeki yapı üzerinden çalışmaya devam etmesi sağlanacaktır. Oluşturulacak yeni yapıda sunucular, ethernet svvitchler, veri depolama birimleri, yedekleme sistemleri, sanallaştırma altyapısı ve diğer bileşenler yedekli olarak tasarlanacaktır. İki sistem arasında failover yapısı kurulacaktır. Yeni alınacak eşlenik sistemler üzerinde veriler hem VM-A hem de VM-B arasında fiber altyapı ile eşlenik olarak tutulacaktır. Her bir verinin bir kopyası senkron olarak VM-A ve VM-B'de saklanacaktır. İş sürekliliği kapsamında VM-A ya da VM-B'de bir problem yaşanması durumunda sistem otomatik olarak diğer veri merkezi üzerinden çalışmaya devam edecektir. Sistemlerin failover geçişleri sırasında herhangi bir kullanıcı müdahalesine ihtiyaç duyulmadan otomatik geçiş yapılması sağlanacaktır. Teklif edilen çözüm ile ilgili ayrıntılı dokümanlar (topoloji, çizim, failover geçiş senaryoları vb.) teklif dosyasında açıklanacaktır.

 

 

 

 

 

 

ESOGÜ    : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

BİDB     : Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

VM-A     : ESOGÜ Rektörlük binasında bulunan mevcut veri merkezi

VM-B     : ESOGÜ Hastane sistem odasında kurulacak olan veri merkezi

İdare    : ESOGÜ BİDB

Yüklenici : İşi yüklenecek olan gerçek veya tüzel kişi

 

 

 

 

       
   

Giga Bit

Giga Bit Per Second Giga Bit Ethernet Hertz (frekans değeri: 1 / Saniye) Mega Hertz (1.000.000 Hertz) Virtual Local Area Network Solide State Disk Central Processing Unit Random Access Memory SingleMode

 
 
 

GURLEK 1/9

1k Elektronik Yüksek Mühendisi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•          MM  : Multi Mode

•          LR  : Long Range

•          SR  : Short Range

•         GB  : Giga Byte

•          TB  : Tera Byte

3.       GENEL ŞARTLAR

3.1.          Yüklenici, teknik şartnamenin tüm maddelerine cevap verecektir. Hiçbir madde boş bırakılmayacak, boş bırakılan maddeler sağlanamıyor olarak kabul edilecektir. Teknik açıklama istenen maddelerde; açık, anlaşılır ve yeterli teknik düzeyde cevaplar verilecektir.

3.2.          İdare, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında ek açıklama isteme hakkına sahip olacaktır.

3.3.          Yüklenici şartname kapsamındaki tüm ürünlerin kurulumunu gerçekleştirecek ve çalışır durumda teslim edecektir.

3.4.          Bütün kurulumlar kurum teknik personeli ile birlikte Yüklenici tarafından yapılacaktır.

3.5.          Yüklenici, kurulum çalışmaları sırasında kendi ihmal ya da kusuru nedeniyle oluşabilecek hasarları tazmin etmekle yükümlüdür. Yüklenici, çalışmalar sırasında zarar gören bir yer olursa, bu yeri İdare'nin belirleyeceği şekilde aynı özellikleriyle çalışır duruma getirecektir.

3.6.          Tüm kurulumlar ayrıntılı olarak dokümante edilecek ve elektronik ortamında 5 (beş) kopya olarak teslim edilecektir.

3.7.          Teslim edilecek tüm ürünler orijinal olacaktır. Ürünlerin hiçbir bölümünde kırık,

çatlak, deformasyon ve malzeme hataları bulunmayacaktır. Ürünler orijinal

 

                   
   

ambalajıyla açılmamış teslim edilecektir.

3.8.          Tüm ürünler birbiriyle uyumlu çalışacaktır.

3.9.           Bu şartname kapsamında tedarik edilecek tüm donanımlar ve yazılımlar Yüklenici
tarafından çalışır durumda, en geç 60 (altmış) takvim gününde "anahtar teslimi"
olarak teslim edilecek, sistemlerin yapılandırılması ve bütünleştirilmesine ilişkin tüm
hizmetler bir "kurulum hizmeti" çerçevesinde yapılacaktır.

3.10.       Yüklenici, bu şartname kapsamında teslim edilecek tüm donanımların üretici firma
garantisinde olduğunu gösterir bir yazı ya da belgeyi İdare'ye en geç kabul
aşamasında teslim edecektir.

3.11.       İstekli, ihaleyi alması durumundaki iş sürecini (sistemlerin kurulumu, test
işlemlerinin süresini de içerecek şekilde) ihale dosyasında sunacaktır.

3.12.       Teklif edilen ürünler ihale tarihinde üreticinin Uluslararası (International) WEB
sayfasında anons edilmiş olacaktır. Üretimden kalkmış olan (end of sale) ya da
üretimden kalkacağı duyurulan ürünler kesinlikle teklif edilmeyecektir.

3.13.       Teklif verecek firmalar teklif ettikleri donanım ürünleri için yetkili satıcı olduklarına
dair yetki belgelerini tekliflerine ekleyeceklerdir.

3.14.       Tüm kablolar, fiş girişleri vb. Türk standartlan ile uyumlu olacaktır ve sistemlerle
beraber verilecektir.

3.15.       Şartnamede belirtilen özellikler asgari özelliklerdir. Yüklenici en az şartnamede

belirtile " 1 ' sağlayacaktır. Sistem anahtar teslimi olacağındaı

 
 
   

2/9

 
   

timet GÜRLEK

 
 
 

Ağ ve Sistem Uzmanı

 
 
   

;rik Elektronik Yüksek Mühendisi

 
 

 

 

 

 

sistemin sağlıklı çalışabilmesi için gerekli olan her türlü donanım ve cihazları teklifinde verecektir. Yüklenici işin yapılması esnasında, şartnamede aksi belirtilmedikçe ek bir cihaz ve/veya donanım ihtiyacı olması durumunda kendisi karşılayacak ve sorumlu olacaktır. İdare'den ek ücret talep etmeyecektir.

3.16.      İdarenin göstereceği yerlere yüklenici tarafından sunucu ve cihazların montajı yapılacaktır. Sistem şartnamede istenilen şekilde çalışır olarak İdare'ye teslim edilecektir.

3.17.      Bütünleşik Sistem Mimarisi, Yüklenici tarafından tüm bileşenleri ile birlikte kurularak çalışır hale getirilecektir. Kurum bünyesinde kullanılan sanallaştırma yazılımının kurulacak sistemle uyumlu sürümü, Bütünleşik Sistem Mimarisindeki tüm sunuculara Yüklenici tarafından kurularak kullanıma hazır hale getirilecektir.

3.18.      Kurulum işlemleri Yüklenici tarafından tamamlanarak sistemin çalışır hale getirilmesini takiben, Kurum yetkililerince gerekli görülen hata(fail) testleri gerçekleştirilecektir. Testler gerçekleştirilmeden önce Kurum yetkilileri her sunucu üzerinde en az 2 adet sanal makineyi çalışır duruma getirerek, her test esnasında ve sonrasında iş sürekliliğinin ve sıfır veri kaybının sağlandığını belirleyeceklerdir. Kurum yetkililerince gerçekleştirilecek olan testler sırası ile şöyledir;

•          Çalışan sunuculardan herhangi bir tanesinin üzerindeki SSD disk sökülecek ve en az 10(on) dakika sonra tekrar takılacaktır.

•          Çalışan sunuculardan herhangi bir tanesinin üzerindeki SAS ya da NLSAS disk sökülecek ve en az 10(on) dakika sonra tekrar takılacaktır.

•          Çalışan sunuculardan herhangi bir tanesinin elektrik kabloları çekilerek sunucu kapatılacak ve en az 10(on) dakika sonra kablolar tekrar takılarak sunucu çalıştırılacaktır.

•          VM-A’daki tüm sunucuların elektriği aynı anda kesilecek ve sistemdeki tüm sanal makinelerin VM-B üzerinde çalışır duruma geldiğinin belirlenmesi sonrasında VM-A’daki tüm sunucular tekrar çalışır hale getirilecektir.

•          VM-B’daki tüm sunucuların elektriği aynı anda kesilecek ve sistemdeki tüm sanal makinelerin VM-A üzerinde çalışır duruma geldiğinin belirlenmesi sonrasında VM-B’daki tüm sunucular tekrar çalışır hale getirilecektir.

•          VM-A ve VM-B arasındaki fiber bağlantılar sırasıyla devre dışı bırakılacak, sistemin sorunsuz olarak çalıştığının belirlenmesi sonrasında fiber bağlantılar tekrar aktif hale getirilecektir.

Bu senaryonun yönetilmesi, izlenmesi ve işletilmesi için gerekli tüm donanım, lisanslar ve servisler teklife dâhil edilmelidir.

Testler sırasında ve sonrasında iş sürekliliğinin ve sıfır veri kaybının kurulan sistem tarafından sorunsuz olarak sağlandığının belirlenmesinin ardından Bütünleşik Sistem Mimarisi İdare tarafından teslim alınacaktır. Hata testleri sonrasında iş sürekliliğini ve sıfır veri kaybını sorunsuz olarak sağladığı İdare yetkililerince onaylanmayan sistemler kesinlikle kabul edilmeyecektir.

4.       DONANIM GENEL ÖZELLİKLERİ

 

           
 

4.1.          Tüm donanımlar 220 V ± 20 V, 50 Hz ± 2 Hz güç kaynağı ile çalışacaktır.

4.2.          Tüm fişler ve kablolar yürürlükteki TSE standartlarına uygun olacaktır.

 
 
   
     

SURLUOGLU

' Bilgi İşlem Daire Başkanı

 
 

 

 

 

 

 

4.3. Teklif edilecek sunucuların üzerinde donanımsal olarak uzaktan yönetim özelliği bulunacaktır. Bu özelliğin olmaması durumunda bunu sağlayan bir çözüm teklif edilecektir.

5.       DONANIM TEKNİK ÖZELLİKLERİ

5.1.         Sunucu Özellikleri (en az 6 adet)

5.1.1.         Teklif edilecek sunucu Rack tipinde ve en az İU yüksekliğinde olacaktır.

5.1.2.         Sunucu aynı kasa içerisinde en az 2 (iki) ayrı sokete takılabilen işlemciyi destekleyecektir.

5.1.3.         Teklif edilecek sunucuların tamamı sanallaştırma için kullanılacaktır.

5.1.4.         Sunucuya SAS, NLSAS ve SSD diskler takılabilecektir.

5.1.5.         Sunucunun üzerinde, hot-swap ve redundant (yedekli) yapıda, sunucu için üretilen en yüksek Watt' destekleyen Power Supply bulunacaktır.

5.1.6.         Sunucunun üzerinde, hot-swap ve redundant yapıda soğutma fan'ları bulunacaktır.

5.1.7.         Sunucuda en az 2 (iki) adet en az 10 Gbps hızında çalışan Ethernet kartı bulunacaktır.

5.1.8.         Sunucular üzerinde, arıza durumunda anzanın hangi bileşende olduğunu gösterir bir uyan sistemi bulunacaktır.

5.1.9.         Üretici firmanın disk, işlemci ve bellek ürünlerindeki arızalara ilişkin proaktif uyarı sistemi bulunacaktır. Proaktif uyan sistemi ile bu komponentlerde oluşabilecek arızalar sistem yöneticisine bildirilebilecektir.

5.1.10.      Teklif edilecek sunucular üzerinde, izleme ve uyarı sistemine sahip yönetim modülü bulunacak ve uzaktan grafik arayüz ile yönetilecektir.

5.2.         Ethernet Anahtar (en az 2 adet)

5.2.1.         Anahtar üzerinde en az 12 adet 40 GbE QSFP+ port desteği bulunacaktır. Bu port yuvaları üzerine en az 2 adet lOGbE SFP+ LC LR (lOkm) modül takılı olarak teklif edilecektir. Anahtar üzerindeki tüm portlar lisanslı ve aktif olacaktır.

5.2.2.         Anahtar üzerinde fanlar ve güç üniteleri yedekli olacaktır.

5.2.3.         Anahtar, 10 Gbps ve 40 Gbps hızlarını desteklemelidir.

5.2.4.         Anahtar, en az 48 adet 10 GbE destekleyebilmelidir.

5.2.5.         Anahtann 40 Gbps uçları genişleyerek 10 Gbps hızını desteklemelidir.

5.2.6.         Anahtann güç tüketimi maximum 100 Watts ya da altinda olmalıdır.

5.2.7.         Anahtar L3 özellikleriyle teklif edilecektir. (Gerekirse lisans yüklenecektir.)

5.2.8.         Anahtar QSFP’den SFP+ DAC kablo tipini desteklemelidir.

5.2.9.         Anahtar QSFP'den QSFP DAC kablo tipini desteklemelidir.

5.2.10.      Anahtar, QSFP breakout kablo ile 40 GbE’den 4 adet 10 GbE desteklemelidir.

5.2.11.      Anahtar Static Route desteklemelidir.

5.2.12.      Anahtar OSPFv2 desteklemelidir.

5.2.13.      Anahtar BGPv4 desteklemelidir.

5.2.14.      Anahtar L3 VLAN Interface desteklemelidir.

5.2.15.      Metin Kutusu: kapasitesinde olacaktır.
 
Anahtar tıkanmasız (non-blocking) çalışacak ve en az 1.3 Tbps t



 


 

5.2.16.      Anahtar en fazla 220 ns(nano saniye) gecikme değerine sahip olacaktır.

5.2.17.      Teklif edilecek anahtar LACP, MultipleSpanningTree (802.1 s), RapidSpanningTree (802.1 w) ve BPDU Guard özelliklerini destekleyecektir.

5.2.18.      Anahtar, VRRP veya benzeri ağ geçidi yedekleme protokollerini destekleyecektir.

5.2.19.      Anahtar IGMP vl, 1GMP v2 Snooping standartlarını destekleyecektir.

5.2.20.      Anahtar jumboframe desteğine sahip olacaktır. Desteklenen jumboframe'lerin uzunluğu en az 9KB olacaktır.

5.2.21.      Anahtarın en az 4000 adet VLAN İD desteği olacaktır. En az 2000 adet aktif VLAN destekleyecektir.

5.2.22.      Anahtarın sFlow veya netFlow desteği bulunacaktır.

5.2.23.      Anahtar SNMP vl, v2c, v3, SSHv2 desteği bulunacaktır.

5.2.24.      Anahtar üzerinde erişim kontrol listeleri yazılabilecektir.

5.2.25.      Anahtarın port-mirroring özelliği olacaktır.

5.2.26.      Teklif edilen SFP/SFP+ modüller üreticinin orijinal ürünleri olacaktır.

5.2.27.      Anahtar servis kalitesi (QoS) fonksiyonlarını destekleyecektir.

5.2.28.      Anahtar vLAG veya İRF veya VLT veya benzeri özelliğe sahip olacaktır.

5.2.29.      Anahtara FTP veya TFTP üzerinden yazılım imajı yüklenebilecektir.

6.       BÜTÜNLEŞİK SİSTEM MİMARİSİ

6.1.          Genel Özellikler

6.1.1.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi birbiriyle aynı konfigürasyona sahip ve donanımsal olarak birbirini yedekleyen en az 2(iki) ayrı sistemden oluşacaktır.

6.1.2.         Bütünleşik Sistem Mimarisi önceki maddelerde belirtilmiş olan tip ve sayıdaki sunuculardan oluşmalıdır.

6.1.3.         Teklif edilecek bütünleşik sistem mimarisi Intel® Broadvvell işlemci mimarisine sahip olacaktır.

6.1.4.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi, teklif edilen sanallaştırma yazılımının hem sunucular/sistemler hem de veri depolama sistemleri için yayınladığı güncel donanım uyumluluk listesinde (Hardware Compatibility List - HCL) olacaktır.

6.1.5.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi, işlemci, bellek ve veri depolama kaynakları birbirine entegre edilmiş donanımlarla teklif edilecektir. Teklif edilen her donanım hem işlemci/bellek hem de veri depolama özelliklerine sahip olacaktır.

6.1.6.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi üzerinde mekanik diskler ve SSD diskler aynı anda kullanılacaktır. Bu iki teknolojinin kullanımına ait tüm ayar ve politikalar sistem tarafından yönetilecek, sistem yöneticisinin müdahalesine ihtiyaç duymayacaktır.

6.1.7.         Metin Kutusu: RLEK 5/9Metin Kutusu: kronik Yüksek MühendisiTeklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi, daha fazla kaynak (işlemci, bellek ve depolama alanı) gereken durumlarda var olan sistemlerle aynı özelliklere sahip donanım ve yazılımdan eklemek suretiyle kaynakları arttırmak mümkün olmalıdır. Bunun için gereken lisans, mimarinin desteklediği maksimum sayıda ki sistem için teklif edilmelidir.


 

6.1.21.     Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi, aynı kampüsteki iki ayrı fiziksel veri merkezine kurulmuş ve mantıksal olarak aynı veri merkezinde çalışan yapıları destekleyecektir. Birinci sistem odasına yazılan veriler eş zamanlı olarak ikinci sistem odasında ki sistemlere, ikinci sistem odasına yazılan veriler de birinci sistem odasında ki sistemlere yazılacaktır. Bunun için gerekli tüm yazılım ve donanımlar teklife dâhil edilmelidir. Her iki veri merkezinde de aynı model ve kapasiteye sahip donanım teklif edilecektir. Veri merkezleri arasındaki SM fiber optik ağ bağlantısı kurum tarafından sağlanacaktır.

6.1.22.      Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisinin, tüm yazılım özellikleri tüm kapasite için teklif edilecektir. Bulut servis sağlayıcılar ve benzeri entegrasyon için gerekli lisanslar bu kapsamın dışındadır.

6.2.         Teknik Özellikler

6.2.1.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisinin, her bir sisteminde en az 2 (iki) adet fiziksel işlemci soketi olacaktır.

6.2.2.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisinin, her bir sunucusunda 2 (iki) adet en az 12 çekirdekli Intel® Xeon® E5-2650v4 serisi veya daha üst model işlemci bulunacaktır.

6.2.3.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisinin her bir sistemi kendine ait şase içinde olacaktır, aynı şaseyi paylaştıran mimariler kabul edilmeyecektir.

6.2.4.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisinde toplamda en az 2304 (iki bin üç yüz dört) GB bellek (RAM) alanı bulunacaktır.

6.2.5.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisinin her bir sisteminde en az 2 adet SSD disk bulunmalı ve toplam brüt kapasitesi 800GB’dan az olmamalıdır.

6.2.6.         Teklif edilecek Bütünleşik Sistem Mimarisi her iki(VM-A ve VM-B) veri merkezinin de sağlıklı olarak çalıştığı durumda tekilleştirme ve sıkıştırma olmaksızın toplamda en az 16 (on altı) TB net kullanım alanı kapasitesi sağlamalıdır. Herhangi bir veri merkezinin(VM-A ya da VM-B) tamamen kullanım dışı kalması durumunda Bütünleşik Sistem Mimarisi tekilleştirme ve sıkıştırma olmaksızın, diğer veri merkezinde toplamda en az 16 (on altı) TB net kullanım alanı kapasitesi sağlamalıdır.

6.2.7.         Bütünleşik Sistem Mimarisinin kurulumunu takip eden 1 (bir) yıl içerisinde en az 10 TB ek alan(sıkıştırma ve tekilleştirme olmadan) gerektiğinde oluşacak donanım ve yazlım maliyetleri, Bütünleşik Sistem Mimarisine entegrasyon için gereken en üst düzey lisansları da kapsayacak şekilde teklif ekinde bilgi amaçlı olarak sunulacaktır.

7.       KURULUM VE BİRLEŞTİRME

7.1.          Genel Şartlar

7.1.1.         Metin Kutusu: GÜRLEK
Elektronik Yüksek Mühendisi
Şartname kapsamında teklif edilen tüm ürünlerin montajı, kurulumu, konfigürasyonunun yapılması ve sistemin bir bütün olarak çalışması Yüklenici sorumluluğunda olacaktır.



 


 

7.1.2.         Şartname kapsamında iki veri merkezinin birleştirilip sorunsuz çalışabilmesi için gerekli her türlü çalışma Yüklenici tarafından yapılacaktır.

7.1.3.         Tüm kurulum hizmetleri yüklenicinin daha önce benzer projelerde çalışmış ve konusunda uzman personeli tarafından verilecektir. Eğer yüklenicide kurulum hizmetini gerçekleştirecek personel yoksa üreticinin kendi personeli tarafından sağlanacaktır. Yüklenici teklifinde bu konuyu açıklayacaktır.

7.1.4.         Sistemin kurulumu ve sorunsuz çalışabilmesi için gerekli olabilecek tüm kablolama (enerji, UTP, fiber optik) Yüklenici tarafından temin edilecektir.

7.2.          Network Altyapısında Yapılacak Çalışmalar

7.2.1.         Yüklenici personeli, kurulumu yapmadan önce Netvvork Altyapısı için Tasarım ve Planlama dokümanı hazırlayarak kurumun onayına sunacaktır. Kurum Tasarım ve Planlamaya onay verdikten sonra kurum teknik personeli gözetimi altında Yüklenici tarafından kurulacak ve dokümante edilecektir.

7.2.2.         Yüklenici VM-A'da bulunan 2 adet Brocade ICX 6450-24 Switch'lerden birini VM-A'de bulunan kabinete, diğerini VM-B'de bulunan kabinete monte edecektir. Her bir kabinetteki Brocade ICX 6450-24 Svvitch’in 2 adet 10 Gigabit SFP+ portu, Yüklenici firma tarafından temin edilecek olan Ethernet Anahtar’ların 10 GbE SFP+ portlarına bağlanacak ve 20 Gbps LACP olarak çalışmaları sağlanacaktır. Brocade ICX 6450-24 Switch'lerin 10 GbE SFP+ portları Ethernet Anahtarlara DAC(Direct Attached Cable) kablolar ile bağlanarak aktif edilemediği durumda gereken 10 GbE SR SFP+ Transciever’lar ve MMF kablolar, îdare'den ek ücret talep edilmeden Yüklenici firma tarafından temin edilecektir.

8.       GARANTİ ŞARTLARI

8.1.          Genel Hükümler

8.1.1.         Yüklenici bu şartname kapsamında gizlilik arz eden şifreler, IP'ler, kullanıcı v.b. bilgileri üçüncü şahıslara vermeyecek ve onlarla paylaşmayacaktır.

8.1.2.         Bir üründe ortaya çıkan arıza yama ya da yeni sürümün uygulanmasını gerektirir ise kurum BİDB ile görüşülecek ve çözüm için birlikte karar verilecektir.

8.1.3.         Garanti süresi boyunca tüm tasarım ve kurulumlarm dokümantasyonları değişiklik olması durumunda güncellenerek İdare'ye verilecektir.

8.1.4.         Yüklenici, garanti gereği yaptığı müdahalelerde kendisinin sebep olduğu tüm arızalan ve hasarlan giderecektir. Garanti kapsamında yapılacak donanımların tamir, nakliye ve taşınması sırasında meydana gelebilecek her türlü hasar ve arızadan Yüklenici sorumlu olacaktır.

8.1.5.         Yüklenici garanti süresi boyunca sistemin bir bütün olarak çalışmasını sağlayacaktır.

 

 

8.2.         Donanım ve Yazılım Garanti Şartları

8.2.1.         Yüklenici, bu şartname kapsamında kullanılacak bütün donanımların garanti süresi boyunca çalışır vaziyette bulunmasını sağlayacaktır. Yüklenici, teklif ettiği tüm donanımların arızalan için aksi şartnamenin ilgili kısmında belirtilmedikçe yedek parça dâhil kurulum tarihinden itibaren en az 3 yıl mal ve hizmet garantisi verecektir.

8.2.2.         Yüklenici, aksi şartnamenin ilgili kısmında belirtilmedikçe donanımlara ilişkin bir arıza/sorun kullanıcı tarafından Yüklenici'ye bildirildiği takdirde, bildirimi takiben en geç 4 (Dört) saat içerisinde arıza/soruna müdahale edecektir. Bildirilen arıza/sorun en geç 1 (bir) gün içerisinde giderilecektir. Bu hizmet haftada yedi gün yirmi dört saat boyunca (7x24) verilecektir.

8.2.3.         Garanti süresi içerisinde bildirilen bir arıza/soruna müdahale sırasında sistemler için kullanılacak her türlü sistem ve yedek parça Yüklenici tarafından sağlanacaktır.

8.2.4.         Yüklenici tarafından sağlanacak her türlü sistem ve orijinal yedek parça en az değişen parçanın teknik/fonksiyon özelliklerine sahip olacaktır.

8.2.5.         Garanti süresi boyunca bu teknik şartnamede bulunan Bütünleşik Sistem Mimarisi, Sanallaştırma yazılımı ve donanımlar için Teknik Müşteri Yöneticisi (Technical Account Management/TAM) atayacaktır. Bu atama için herhangi bir ücret talep etmeyecektir. Teknik Müşteri Yöneticisi;

8.2.5.1.      Konusunda en az 5 yıl tecrübe sahibi olacak,

8.2.5.2.      Sanallaştırma ürünleri konusunda İdare ile Yüklenici arasında koordinasyonu tek noktadan sağlayacak,

8.2.5.3.      Yükleniciye açılan problemleri takip edecek ve yüklenici firma içerisinde doğru kaynaklara zamanında ulaşabilmesini de sağlayacaktır.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)