İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/158321 - Su Ve Kanalizasyon Müdürlüğü Kullanılan Toplam 23 Adet Gprs Bilgi Arıza Tespit Online İzleme Cihazlarının 2025 Yılı 12 Aylık Server Kullanım Ve Gprs Kullanım Hizmeti İşi

İhale No 2025/158321
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare EDİRNE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Edirne
İşin İli Edirne
Yayın Tarihi 7 Şubat 2025
İhale Tarihi 17 Şubat 2025 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SERVER KULLANIM VE GPRS KULLANIM HİZMETİ ALINACAKTIR

EDİRNE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü kullanılan toplam 23 adet GPRS bİlgi arıza tespit online izleme cihazlarının 2025 yılı 12 aylık server kullanım ve GPRS kullanım hizmeti işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/158321
1-İdarenin
a) Adı : EDİRNE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Edirne Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22100 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
c) Telefon ve faks numarası : 02842129926 - 02842129925
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü kullanılan toplam 23 adet GPRS bİlgi arıza tespit online izleme cihazlarının 2025 yılı 12 aylık server kullanım ve GPRS kullanım hizmeti işi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
23 Kalem Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü kullanılan toplam 23 adet GPRS bİlgi arıza tespit online izleme cihazlarının 2025 yılı 12 aylık server kullanım ve GPRS kullanım hizmeti işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Edirne Merkez muhtelif noktalarda
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(Onİki) aydır
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 17.02.2025 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Edirne Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. - EDİRNE MERKEZ / EDİRNE


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
BUÇUKTEPE SU TERFİ MERKEZİ DEPOSU 12 ay
BUÇUKTEPE 5000M³ SU DEPOSU 12 ay
V=KIYIK 5000M³ SU DEPOSU 12 ay
V=2000M³ MANEVRA SU DEPOSU 12 ay
BUÇUKTEPE 2NOLU 5000M³ SU DEPOSU 12 ay
V=800M³ SU DEPOSU 12 ay
PAŞAÇAYIRI SU TERFİ MERKEZİ 12 ay
YILDIRIM 1500M³ SU DEPOSU 12 ay
YILDIRIM MAHALLESİ ESKİ 800M³ 12 ay
KARAAĞAÇ MAHALLESİ DERİN SU KUYULARI 12 ay
FATİH MAHALLESİ DERİN SU KUYULARI 1 12 ay
FATİH MAHALLESİ DERİN SU KUYULARI 2 12 ay
ŞÜKRÜPAŞA MAHALLESİ BASINÇ ÖLÇME 12 ay
KOCASİNAN MAHALLESİ BASINÇ ÖLÇME 12 ay
1.MURAT MAHALLESİ BASINÇ ÖLÇME 12 ay
ŞÜKRÜPAŞA MAHALLESİ KLOR ÖLÇÜM 12 ay
TM-3 ATIK SU TERFİ MERKEZİ 12 ay
TM-2 ATIK SU TERFİ MERKEZİ 12 ay
YILDIRIM MAHALLESİ ATIK SU TERFİ 1 12 ay
YILDIRIM MAHALLESİ ATIK SU TERFİ 2 12 ay
KİRİŞHANE YAĞMUR SUYU TERFİ 12 ay
EDİRNE İÇME SUYU ARITMA TESİSİ 12 ay
KAYALIKÖY İÇME SUYU ARITMA TESİSLERİ 12 ay
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)