İhale No | 2015/828 |
Sektör | Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri |
İdare | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Isparta |
İşin İli | Isparta |
Yayın Tarihi | 19 Ocak 2015 |
İhale Tarihi | 9 Şubat 2015 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
S.D.Ü. Merkez Kampüsündeki Tüm Birimler İle İlçelerdeki Okullarımıza Su Sebili ile Damacana ve Bardak Su Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/828 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Batı Yerleşkesi Rektörlük Binası 32260 MERKEZ ISPARTA ISPARTA MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2462111089 - 2462111690 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@sdu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 250 Adet Su Sebili ile 42.000 adet 19 litrelik damacana su ve 45.000 adet (200-250 cc) lik bardak su alımı Su Sebili ile Damacana Su ve Bardak Su (200-250cc) Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Süleyman Demirel Üniversitesi Kampüsü ve İlçeler |
c) Teslim tarihi | : | Malın/İşin teslim süresi 310 takvim günüdür. Sebillerde kullanılacak su üniversitemiz birimleri tarafından yüklenici firmaya haftada en az bir defa sipariş edilecek olup, Firma talep edilen suları aynı gün mesai saatleri içerisinde belirtilen adrese imza ve makbuz karşılığı teslim edecektir. Birimlerin hafta içerisinde ihtiyaç olması halinde tekrar sipariş verebileceklerdir. Yüklenici firma suları aynı gün içerisinde getirecektir. Üniversitemizde su teslimatı yapılan her birim için 3 kopyalı teslim makbuzu bastıracaktır. Bu makbuzlarda teslim tarihleri, adedi, cinsi ve teslim alanın adı ve soyadı, imzası bulunacaktır. Teslim makbuzları seri ve sıra numarası takip edecektir. Üniversitemizde her su teslimatı yapılan her birim için ayrı ayrı teslim makbuzları tutulacaktır. Teslim makbuzların asıl olan nüshası teslim edilen birime verilecek, birinci kopyası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına verilecek, dik koçanda kalan son kopyada yüklenicide bulunacaktır. Ödemeler ayda bir yapılacaktır. Bu teslim makbuzları teslim edilen birimden ve daire başkanlığımızın ve yüklenicinin makbuzları birleştirilerek kontrol edildikten sonra faturanın kesilmesi ve ayniyatının alınmasına müteakip ödeme belgesine bağlanacaktır. Su sebilleri sözleşme yapıldıktan sonra 10 takvim gün içinde İdari ve Mali işler Daire Başkanlığımızın deposuna mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir. Teknik şartname ekinde yeralan birimlerin yıllık ihtiyaç listeleri doğrultusunda teslimat yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Odası |
b) Tarihi ve saati | : | 09.02.2015 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- 19 litrelik damacana su ve bardak su için birer adet numune getirilecektir. Getirilen numunelerde teknik şartnamede belirtilen kriterleri sağlayıp sağlamadığı görülecektir. 2- Su sebili ile damacana ve bardak sular için teknik kriterleri sağladığına dair teknik şartnameye cevaplar teklif zarfı içinde sunulacaktır. 3- Su sebiline ait katalog getirilecek ve katalogda teknik kriterlere ait bilgiler yer alacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)