İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

22DT776677 - Su Sayac Malzeme Alımı

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

Doğrudan Temin Numarası22DT776677
İşin AdıSU SAYAC MALZEME ALIMI
İdarenin AdıMesleki ve Teknik Anadolu Lisesi-Yoncalı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
İdarenin iliKÜTAHYA
Doğrudan Temin Türü - MaddesiMal - 22-d* (Parasal Limit Kapsamında)
Branş Kodları (OKAS)31161400, 31711400, 38421100, 44424100, 44531400, 45232100, 50411100
Tekliflerin Verileceği Son Tarih ve Saat27.07.2022

Cetvel Adı Miktar Birim
63'Lük PPRC bORU 2 adet
2 Parmak Vana 2 adet
63!LÜK DİŞLİ REKOR 6 adet
50'LİK FİLANŞ 2 adet
63'LÜK DİRSEK 8 adet
63'LÜK MAŞON 4 adet
16*60 ÇELİK CIVATA 24 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)