| İhale No | 1484819 |
| Sektör | Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı |
| İdare | Mudanya Devlet Hastanesi |
| İhale Tipi | Hizmet Alımı |
| İhale Usulü | Doğrudan Temin |
| İhale İli | Bursa |
| İşin İli | Bursa |
| Yayın Tarihi | 23 Kasım 2017 |
| İhale Tarihi | 24 Kasım 2017 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 23/11/2017 |
|
|
|
Teklif No : |
|
Siparişi Veren |
|
MUDANYA DEVLET HASTANESİ |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Türkan ALPERTURK (Satmalına Memuru ) |
|
Telefon |
|
0224 280 17 37 - 36 |
|
Faks - Email |
|
0224 280 16 95 - mudanyahastane@gmail.com |
|
Tedarikçi Firma |
|
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
|
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
SU ARITMA SİSTEMLERİNİN PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI |
8 |
BAKIM |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|||||
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Bursa Kamu Hastaneler Birliği Döner Sermaye Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
|
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Aydınpınar Mevki Sarı Cd. No: 1/2 Mudanya/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 24/11/2017 tarihi, saat 17:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
|
|
NOT |
|
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
|
ı Türkan ALPERTURK Satmalına Memuru |
|
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölü |
m Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
MUDANYA DEVLET HASTANESİ SU ARITMA SİSTEMLERİNİN BAKIM VE ONARIMI ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ
KONU-KAPSAM:
Söz konusu iş, Mudanya Devlet Hastanesinde (Aşağıda “idare” olarak anılacaktır) bulunan ve ekte listelenen sterilizasyon ve merkezi su arıtma sistemi cihazlarının yedek parça hariç koruyucu bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi sağlanması konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanması ve Sistemin 24 saat boyunca sürekli çalışır durumda olması işidir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.
BAKIM SÜRESİ:
Sözleşme imzalanma tarihinden itibaren sözleşme bitimine kadar 24 ay süresince geçerli olacaktır.
BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :
Sterilizasyon ve merkezi su arıtma sistemi cihazlarında meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından sterilizasyon ve merkezi su arıtma sistemi cihazlarının yapısına uygun olarak, Elli beş ton ve on ton şebeke ve yumuşatılı su depoları yılda iki kez solisyonlarla temizlenerek bakteriyel ölçüm işi yapılacak, temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında sözleşme süresince 3’er aylık periyodlarla yılda 4 (dört) kere olmak üzere toplamda 8 (sekiz) defa yapılacaktır. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için 3 (üç) nüsha rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna bir nüshası faturayla beraber muhasebeye teslim edilecektir.
ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:
Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile Mudanya Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.
ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:
Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından 4 Saat, içerisinde müdahale etmek ve en geç 24 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 24 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde -tutanakla tespit edilecek- yetkili birime bilgi verilerek, sonradan gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 4-6 hafta içerisinde arıza giderilecektir.
BAKIM YAPILACAK CİHAZ ve DONANIMLAR