İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Su Arıtma Sistemleri Yıllık Bakım

İhale No 2146868
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Kestel Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 19 Kasım 2020
İhale Tarihi 23 Kasım 2020 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

1 J

1 L

i

1

J

t

1

h

: Y 1 d

A.

KLAŞ

IKM

:ALÎ¥ET TEKLİF İSTEME'

i

H

i

H

! Tarih

........  ..........................................................  .......................... 1

1

m

il

l

^ ı /Ii. 2023 |

j

J

1

J

j

1

r

L'

 

 

 

 

j

i ı. e klıf M o

r

1

&

 

! *

idarenin Adı

 

 

I

(

S a

s ,

.. .. _ J _.n ..

Kestel Devlet Hastanesi

 

;

h

i

Yetkili Adı Soyadı

 

 

f

z

t c

i

; 4

. ... . ..

Mustafa Emre ACARER

 

J

1

i

j _ . _ . . .. .5

Telefon

 

 

j

i

ı * r

s -

H

0224 502 80 16 (1242-1245)

 

i

j

Faks - Email.

 

 

S

! * ! -

kesteldhsatinalmal@gmail.com

 

i

i

â

1

. ... ....  .....  . . . .1

Tedarikçi Firma

 

 

*

1

İ 4

i

9

 

 

,■,■!■— « „ —.............. ......................  L. , , ................... ........................  ■■■■ ■ 1 1 ..............  ■■■■>

1

1

1

1

i

1

I

Firma ı el & i^üks &

> ^ ----------------------------  ■ ■ .. - --------------------------- , - —I---- - -

i_ (

Posta

i

İ

■L

E s

i *

ı-

 

 

.....  ........................................................................  1

J

i

Yetkili Adı Soyadı

 

 

z

C

H

J J 1

 

 

                                               

Savın


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I “ 1 Tfp^tipı Fîrroava ÂıfnT

j                  t                                    -5,                         İr- -L                         t -i-                                      i -^- JL J|l                                                                                  -■/ i. -ti 's îr J, ^ -j

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmaima Servisi tarafından doldurulacaktır)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A A £ 4 A h ü ■f 1 //a f'ti/ ü O c o l yi o K p 1 5 C ı A. y* Z±r Ç V f 7j {) ’                                                                  p- QT i TS ^

Telefon: 0224 502 80 16 (Dahili: 1242-1245) Faks: 0224 502 80 18

Mail: kesreidbsatmaima! ^gmaii.eom

F.23.002.0 5

 

* X

s * ‘X* *

nrt

1

> -L-V İÎÎV ■ i ^ ^ £

7 /

X * £■

SAĞLIK BAKANLIĞI

1 ^ ı'1

T,C« SAĞLIK BAKANLIĞI

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Bursa Valiliği

KESTEL DEVLET HASTANESİ

İl Sağlık Müdürlüğü

MERKEZİ SU ARITMA

Kestel Devlet Hastanesi

PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI

TEKNİK ŞARTNAMESİ

             

 

HASTANE SU ARITMA SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI TEKNİK

ŞARTNAMESİ

KONU: Bu teknik şartname, T.C. Sağlık Bakanlığı Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Kestel Devlet Hastanesi demirbaşına kayıtlı bulunan ve ekte listelenen cihazlar için bakım ve onarım işlerini konu alır.

a.                        Bakım: Sistemde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve sistem performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla firma tarafından sistemin yapısına uygun olarak önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak temizleyici, koruyucu ve düzeltici nitelikte ve gerektiğinde parça değiştirmeyi (monte etmeyi) de kapsayan her türlü girişim ve kontroldür. Gerektiğinde ve varsa sistem(ler)in doğrulaması, koruyucu ve düzeltici bakım işlemlerinden biridir.

b.                        Onarım (Arıza Bakımı) : Sistemin(lerin) tümünün ve/veya bir parçasının teknik prospektüslerinde belirtilen performans ve/veya fonksiyonlarından bir veya bir kaçını kısmen veya tamamen yerine getirilmemesi ve/veya bir hatanın ortaya çıkması durumunda; sistemin(lerin) performans ve fonksiyonların istenen/gereken düzeye gelmesi için firmanın yapacağı ve gerektiğinde parça değiştirmeyi (monte etmeyi) de kapsayan sistemin(lerin) tam fonksiyonlu çalışır hale gelmesi için gereken her türlü işlemdir.

c.                          Yedek parça : Sistem(ler)de arızamn giderilmesi, performansın artırılması, tam kapasite çalışılması için değiştirilmesi zorunlu olan her türlü parçayı ifade eder.

d.                       Malzeme : Sistem(ler)de bakım ve onarım sırasında gerekli olan her türlü sarf, bakım,temizlik ve

koruyucu malzemeyi kapsar.

TEKNİK VE GENEL İSTEK VE KURALLAR

1-             Onarım işlemi sırasında değiştirilen yedek parçalar cihazların asıl şeklini ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecektir.

2-              Cihazların çalışır duruma getirilmesine karşın, değiştirilen parçaların yeterli uygunlukta olmaması sebebiyle zaman içinde oluşacak olan hasarların sorumluluğu yükleniciye ait olacaktır. Değiştirilen parçalar en az 1 yıl garantili olacaktır.

3-              Servis hizmeti sonunda cihazların fonksiyon kaybı olmayacak veya onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır. Bu çalışma sırasında cihazda/demirbaşta oluşacak herhangi bir yeni arızadan yüklenici sorumludur. Bu yeni arıza ile ilgili her türlü gider yüklenici tarafından karşılanacaktır. Oluşan bu arızadan dolayı cihaz/demirbaş kullanılamaz hale gelirse yüklenici yeni ve en az aynı özellikte bir cihazı/demirbaşların hastaneye ücretsiz sağlayacaktır.

4-             Yapılan bakım ve/veya onarım işlemi sonucunda cihazların tüm fonksiyonlarını yerine getirir, çalışır durumda ilgili birim sorumlusu veya idareye teslim edilecektir.

5-             Cihazda kullanılan yazılımların olması durumunda, yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. (Yazılım şifreleri ve kodları hastane idaresine verilecektir.)


 

 

/ V * N*

T.C

V f y v

SAĞLIK BAKANLIĞI

T*C. SAĞLIK BAKANLIĞI

!

BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU

3

?

]

| Bursa Valiliği

KESTEL DEVLET HASTANESİ

İl Sağlık Müdürlüğü

MERKEZİ SU ARITMA

Kestel Devlet Hastanesi

r

1 j

PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI

TEKNİK ŞARTNAMESİ

             

 

6-             Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır.

7-              Cihazda hasta, sistem ve kullanıcı güvenliği ile ilgili koruma ve uyarı devreleri devre dışı bırakılmayacaktır. Bu kuralın göz önünde bulundurulmaması sonucu ortaya çıkabilecek zarar, kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

8-             Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenicinin bu tedbirleri almamasından dolayı oluşacak her türlü zarar yükleniciye ait olup idare hiçbir sorumluluk taşımaz.

9-             Bakım ve/veya onarım işlemleri sırasında meydana gelebilecek zarar, kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır. Bakım sözleşmesi süresince meydana gelebilecek arızalar için yedek parça hariç herhangi bir servis ücreti talep edilmez. Bakım sırasında yükleniciden kaynaklanan yedek parça arızalan yüklenici tarafından karşılanır.

10-                                                                                  Ünite ve parça değişiminden sonra Yüklenici değiştirilen (eski) ünite ve parçaları hastane idaresine iade edecektir.

İi-Bakım ve onarım sonrasında fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde bakım ve onarım işlemi bitmemiş sayılacaktır.

12-                                                                                                                                            Yüklenici her bir cihaz için üzerinde cihazın adı, marka model, seri no ve kullanıldığı birimin bilgilerinin yazılı olduğu cihaz bilgi kartı açacak ve bu karta cihaza yapılan periyodik bakımlar ve sayir müdahaleler, tarih, saat ve kısa açıklama ile not edilecektir. Düzenlenen bu formun;

13-                                               Bir  nüshası cihazın/demirbaşın bulunduğu ilgili birimde

14-                                               Bir  nüshası cihaz/demirbaş bakım ve onarım biriminde

15-                                              Bir  nüshası fatura ile birlikte satmalma biriminde

16-                                               Bir  nüshası yüklenicide kalacaktır.

17-                                                                                                                 Onarım    ve tamirat sırasında ihtiyaç duyulan cihaza ait yedek parçalar ve sarf idare tarafından; Bakım sırasında ihtiyaç duyulan malzemeler (takımlar, ölçü aletleri, ölçü cihazları v.b.) ise Yüklenici tarafından temin edilecektir.

18-                                                                                                                                            Yüklenici bakım ve arızanın onarımmda sonra gereksinimi var ise kalibrasyon, deney, muayene ve kalite kontrol belge ve etiketleri idareye en geç 7 takvim günü içinde teslim edecektir. Söz konusu kalibrasyon deney muayene ve kalite kontrol testleri yapılırken ek b de yer alan listedeki kriterler referans alınacaktır.

19-                                                                                                                                   Önceden                                  planlanan koruyucu ve periyodik bakım haricinde cihazlarda arıza meydana gelmesi halinde kurum yetkilisi yükleniciyi telefon, faks veya e-posta ile bilgilendirecektir ve bu bilgilendirmeye istinaden yüklenici en geç 48 (Kırk Sekiz) saat içinde arızaya yerinde müdahale edecektir. Bilgilendirme tarih ve saati olarak kurum kayıtları esas alınır. Yüklenici bu konuyu taahhüt etmeli ve gecikmeden kaynaklanan sorumlulukları almalı ve kurum zararı oluşması durumunda tazmin etmeyi kabul ve taahhüt etmeli.

20-                                                                                   Arıza  bildirimleri: mesai günlerinde olduğu gibi Resmi tatil (Bayram ile Cumartesi ve Pazar) günlerinde de mesai saati ayırımı yapılmaksızın yapılabilecektir. Bu amaç ile yüklenici 24 saat ulaşılabilecek bir teknik servis telefon numarası sözleşmenin imzalanması aşamasında hastane idaresine personel iletişim bilgileri belgesi olarak bildirecektir.

21-                                                                                                   Firma,  bakım onarım ziyaretlerini normal çalışma saatlerinde ve günlerinde yapmakla yükümlü olduğu halde arızalara karşı yapılacak müdahalelerde mesai ve mesai dışı ayırımı yapılmaksızın en geç 48 (Kırk

 

% --t

>■ s * ı,

- / ; j

T.C

>: 4 j V î

V* w /*/

V

SAĞLIK BAKANLIĞI

T*C. SAĞLIK BAKANLIĞI

BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU

Bursa Valiliği

KESTEL DEVLET HASTANESİ

İl Sağlık Müdürlüğü

MERKEZİ SU ARITMA

Kestel Devlet Hastanesi

PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI

TEKNİK ŞARTNAMESİ

             

 

Sekiz) saat içinde arızaya müdahale edilecek ve arıza hakkında hastane idaresine ve ilgililere bilgi verilecektir. Yedek parça temini gereken durumlarda yedek parçanın temin edildiğinin yükleniciye bildirilmesi halinde bu bildirimi takip eden 48 (Kırk Sekiz) saat içinde cihaz çalışır durumda idareye teslim edilecektir.

 

 

 

22-                                                                                                 Resmi tatil, Cumartesi ve Pazar günleri dışında doğabilecek talep edilemez.

 

23-                                                                                                    Bakım    anlaşması kapsamında, arızalı parçanın idare tarafından idarenin uygun göreceği bir metotla satın alınacaktır. Bu hallerde idare parçanın uyumluluğu konusunda Yüklenicinin onayını almalı ve bu parça Yüklenici teknik elemanları tarafından değerlendirilmelidir. Satın alman parçanın uygunsuzluk nedeni yüklenici tarafından Hastane idaresine yazılı olarak bildirilecektir. Yüklenici marka gerekçesi ile uygunsuzluk raporu veremez. Ayrıca Hastane idaresi yüklenicinin uygunsuzluk raporuna rağmen temin edilen yedek parçanın kullanımını isteye bilir. Bu durunda sorumluluk Hastane İdaresinde olmak kaydıyla yüklenici idarenin istediği parçaları kullanmak zorundadır.

24-                                                                                                                                Arızanm  nevine bağlı olarak; cihazın yüklenici merkezine gönderilmesi gerektiğinde, bu durumda kesin karar Hastane idaresinin olup, cihazın/demirbaşm en geç 4 (Dört) gün içerisinde sevk edilmesi gerekir. Cihazın/demirbaşın sevkiyatı ile ilgili her türlü masraf, sigorta (sigorta zorunlu değildir ancak cihazın/demirbaşın nakliyesi sırasında doğacak her türlü zarar yüklenici tarafından idareye tazmin edilecektir) ve sorumluluk Yükleniciye aittir.

25-                                                                                             Servis     ve periyodik bakımın amacı küçük çaptaki sorunları daha ciddi boyutlara ulaşmadan teşhis etmek ve ortadan kaldırmaktır. Periyodik ve koruyucu bakımlar hastane idaresinin belirleyeceği tarih ve gün ve saatlerde yapılacaktır.

26-                                                                         Ekte yer alan bakım ve onarımı yapılacak cihazların doğru çalıştığını gösterecek şekilde uygun test ve ölçüm cihazları ile performans ölçümleri yapılarak, raporlanacaktır.

27-                                                                                                                     Hastane    İdaresi tarafından yapılması gerekli günlük, haftalık, aylık rutin bakımlardan Yüklenici sorumlu olmayıp, firma elemanları genel bakım ziyaretleri sırasında bu bakımları yapmayacaklardır. Ancak; gereken bu bakımlar her bir cihaz/demirbaş için ayrı ayrı idareye bildirilecektir.

28-                                                                                                                            Sistemin fonksiyonel kontrol kısımlarının genel temizliği, periyodik bakımlar sırasında sağlanacaktır.

29-                                                                                                                                                                                                                                                                                           Cihazm/demirbaşm,                                                          performanslı bir şekilde çalışabilmesi ve güvenilir şekilde ölçüm yapabilmesi için periyodik bakımlar sırasında yapılacak işlemler şunlardır:

30-                                                                                    1-Bu    kontrolleri takiben sistemin test edilmesi ve gerekli görüldüğü takdirde sistemdeki elektronik parametrelerin, mekanik parçaların ve optik parçaların ayarlarının yapılması,

31-                                                                                                                  2-Süreli   (Ömürlü)aşmmış parçaların süreleri zarfında yenilenmesi,

32-                                                                                                                                                                                                                                                                                                              3-Cihazın/demirbaşm                                                               görsel, işitsel ve teknik incelemesi uygun test donanımları ile yapılarak doğru bir şekilde çalışır olduğu kontrol edilecektir.

33-                                                                                                                                                                                                                                                                                                         4-Cihazm/demirbaşm                                                                gerekli görülen bölümlerinin temizliği yapılacaktır.

34-                                                                                                                                                                                                                                                                                                         5-Cihazın/demirbaşın                                                                gerekli görülen bölümlerinin yağlanmasının ve kaçaklarının giderilmesi yapılacaktır.

35-                                                                                                                                                                                                                                                                                                         6-Cihazm/demirbaşm                                                              çalışması için gerekli yerleşimi yapılacaktır.

36-                                             İki   periyodik bakım arasında bakımı yapılan cihazların/demirbaşların tekrar arızalanması durumunda ilgili firma gereken bakımı tekrarlayacak ve bu bakımla ilgili ücret talep etmeyecektir. Ancak parça değiştirilmesi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gereken durumlarda servis formu düzenlenecek, değişmesi gereken parçalar servis sorumlularına bildirilerek gerekli satmalma işlemleri idare tarafından yapılacaktır.

37-                                                Bu    hizmet kapsamında yapılması öngörülen hizmetler, üretici firmanın kalifiye, sertifikalı personeli veya tayin edilmiş yetkili servisi ve yetkili servin sertifikalı ve eğitimli personeli tarafından yapılmalıdır.

38-                                            îki   periyodik bakım arasında bakımı yapılan cihazların/demirbaşların tekrar arızalanması durumunda ilgili firma gereken bakımı tekrarlayacak ve bu bakımla ilgili ek ücret talep etmeyecektir. Ancak sarf malzeme değiştirilmesi gereken durumlarda servis formu düzenlenecek, değişmesi gereken parçalar servis sorumlularına bildirilerek gerekli satın alma işlemleri idare tarafından yapılacaktır.

39-                                                 Bu   hizmet kapsamında yapılması öngörülen hizmetler, üretici firmanın kalifiye, sertifikalı personeli veya tayin edilmiş yetkili servisi ve yetkili servisin sertifikalı ve eğitimli personeli tarafından yapılmalıdır.

40-                                                                                                                                                               Yüklenici   firma bünyesinde Biyomedikal Teknikerliği veya Elektronik, Elektronik "“Haberleşme Teknikerliği öğrenim görmüş en az 2 (İki) teknik personel bulunduracaktır. Teknik personelden en az l(bir) tanesi Biyomedikal Biyomedikal Teknikerliği konusunda eğitim görmüş olmalıdır.

41-                                                                                             Teklif     veren firmanın hastanemizde bulunan su antma sistemleri ile ilgili cihaza ait üreticiden alınmış eğitim sertifikası olan en az 2 (İki) personeli bulunmalıdır.

42-                                                                                                                                                          Yüklenici    firmanın su artıma sistemi bakım onarım konusunda ve kurumumuzdaki kullanmakta olduğumuz cihazın üretici firmasından alınmış yetki belgesi olmalıdır.

43-                                                                                                                                          Yüklenici  firma ÜTS sisteminde Tıbbi Cihaz Servis istasyonu olarak tanımlı olmalı ve firmanın tıbbi cihaz servis istasyonu tanımlama numarası teklif esnasında idareye verilmelidir.

44-                                                                                                                                            Yüklenici  firmanın teknik servis personeli ÜTS sisteminde tanımlı olmalıdır. ÜTS sisteminde en az 2 adet personeli sistemde tanımlı olmalıdır. Belge sunmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

45-                                                                                                                                                                                                        Kurumumuza                                teklif verecek firmalar Tıbbi Cihaz Teknik servis hizmetini sorunsuz sunabilmek için Teknik Servis Hizmeti verebilecek İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sertifikalandırılmış Klinik Destek Elemanı çalışma belgesine sahip en az 2 adet teknik personeli bulunmalıdır. Bu belgeler teklif ile birlikte komisyona sunulmalıdır. Belge sunmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

46-                                                                                                                                             Yüklenici firmanın Hemodiyaliz saf su artıma sistemi bakım onarım konusunda TSE TS-12426 ve TS- 12843 Belgesi olmalıdır. TSE Belgesinde temsil ettiği marka ile ilgili yetkisi ve üretici firma adı olmalıdır.

MADDE 2:RİSKLER

Sistem bakım onarımı sırasında maruz kalınacak bütün risklerden firma sorumludur. Firma bakım ve kontrol,ayarlama ve bunun gibi hizmetler sırasında sistem(ler)e karşı dikkatli ve titiz davranacak arıza veya hasara hiçbir şekilde meydan vermeyecektir.

MADDE 3: GECİKME VE CEZAİ HÜKÜMLER

1.                     İş programında belirlenen sürelerde sistemin bakım ve onarımmın yapılması esastır.İş programında işin her aşaması için gösterilen sürelerde bu aşamanın tamamlaması sağlanacak,madde-2 de yer alan mücbir sebeplere bağlı süre uzatımı dışında herhangi bir gecikmeye meydan verilmeyecektir.

2.                        Şartnamede belirlenen süreler dışında kalan cihazın çalışmadığı her gün için firma,idareye gün başına yıllık sözleşme bedelinin %1 (yüzde bir)oranında çalışılmayan gün cezası ödeyecektir.



 


 

^ & "V,

/ .V""v'*'

; f >

T.C

j :4- i |

Y* w /*■/

y * >

SAĞLIK BAKANLIĞI

i ■ ■ j

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI

BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU

Bursa Valiliği

KESTEL DEVLET HASTANESİ

İl Sağlık Müdürlüğü Kestel Devlet Hastanesi

;

MERKEZİ SU ARITMA

PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI

TEKNİK ŞARTNAMESİ

             

 

MADDE 4: GARANTİ

1. Firma,sözleşme ve eklerinde öngörülen ve sistemin onarımı ve bakımı ile ilgili her türlü şartı yerine getireceğini aşağıdaki hususlarla birlikte garanti eder.                                                                                                                                                                                  ..                                                                                                                                                                                        ..                                                                                                                                                                                         -                                        

Firma:

Sistemin bakım ve onarımında en gelişmiş teknoloji, en kaliteli materyal ve en yüksek kalitede kontrol parametreleri kullanacağını ve imalatı birinci sınıf işçilikle gerçekleştireceğini, sistemin gerek onarımı gerekse de bakımı sırasında geçerli olacak her türlü uluslar arası standartlara uygun bir servis vereceğini; sistemin madde-1 de tarif edildiği şekilde teslim edileceğini, Sistem ile ilgili her türlü yedek parçayı ve malzemeyi sözleşme süresince bulundurmayı ve yedek parçalan .bedeli mukabil idareye temin ve teslim edileceğini garanti ve taahhüt eder.

#*

ÖNEMLİ HUSUSLAR:

•S Bakım ve onarımda parça gereken durumlarda gerekli parça teknik servis raporu ile hastane idaresine/teknik servise bildirilecektir. Hastane idaresi parça temini ile ilgili satın alma prosedürünü uygulayacak, parça temin yoluna gidilecek, (idare gerekli parçayı istediği yerden alabilmektedir) sonrasında ilgili firma belirlenmiş sürelerde müdahale ederek parça değişimini yapacaktır. Arızalı parçanın yerine orijinal parça satın alınacaktır.

S Arızanm tamiri mümkünse yerinde giderilmesi, firmaya gitmesi gerekliyse nakil işlemlerinin tümü firmaya aittir. Firmaya verilecek olan parçalar tutanak dahilinde kayıt altına alınarak firmaya teslim

edilecektir.

S Parça firmanızdan veya başka firmadan temin yoluna gidildiğinde parça sipariş ve montaj aralığındaki süre içinde sistemde aksama olmaması ve aksaklık sebebiyet vermemesi açısından geçici çözüm ile sorunu giderme yoluna gitmeleri yüklenici firmaya aittir.

S Temin yoluna gidilen parçalar teknik şartnamelerinin (Özellikleri ve çalışma prensibi) şekilde hazırlanıp hastane teknik birime sunulması alman malzeme uyum sağlamaması veya yanlış olması durumunda yüklenici firma sorumluluğundadır. Maddi zararlar firma tarafından karşılanacaktır.

Yukarıdaki maddelerde belirtilen koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Bakımı yapılan cihazlar ile ilgili düzenlenecek 3 nüsha formunun 1 nüshası ilgili birime bırakılacak, 1 nüshasını firma kendisine alacak, diğer nüshası ise fatura ekinde satın alma birimine bırakılacaktır.

S Servis sonrası düzenlenecek olan TEKNİK SERVİS raporunun hastane teknik personelince onaylanması sağlanacaktır.

S Parça değişiminde orijinal yedek parça kullanılacak. Eski, çıkma, paslı, sisteme uygun olmayan vb. parçalar kullanılmayacak

S Arıza durumunda sistemi çalıştıracak tedbir yüklenici firma tarafından mutlaka alınacak. Arızanın iderilmesi için yedek parça gerektiği durumlarda Yüklenici firma idareye servis bakım formu ile bildirimde bulunacak. Servis formuna değiştirilecekparçaların isimleri yazılacak. İdare parça temin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

yoluna gidecek. Yedek parçanın bakım sözleşmeli firma veya idare tarafından temininden sonra arızalı cihazlar ve sistem en geç 24 (yirmi dört) saat içinde tamir edilmiş olacak. Bu parça değişimi için yükleniciye herhangi bir bedel ödenmeyecek. Yedek parça temin edilene kadar olan sürede firma parça gelene kadar cihazlar ve sistem aktif hale getirecek hastanede bir mağduriyet durumu oluşmaması için sorumluluk firma da olacaktır. -................................................................................................................................................... -................................................ —

**

GÜVENLİK TEDBİRLERİ

Firma, işin yapılması esnasında can ve mal emniyeti açısından“öııem arz eden ve telafisi; İmkânsız zararlara sebep olacak olay ve kazalara sebebiyet vermemek için: bu durumu engelleyecek her türlü teknik ve idari tedbirleri almak zorunda olup, Elektrik Kuvveti Akım Tesisleri Yönetmeliği ve 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununa uymak zorundadır. Bakım yapan firma elemanları 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununda belirtilen koruyucu ekipmanları kullanmak zorundadır.

UP- TIME

Herhangi bir arıza ve bakım nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-time süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A,B,C,D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.

Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) -365x 24 saat x 0,95 (A)

Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =Yıllık resmi iş günü x 8 saat x 0,95 (B)

Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up- timesüresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0,95 (C)

Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü xl 5 saat x 0,95 (D) olarak hesaplanır. .................................................

Ayrıca firma tarafından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5down time (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir.

EK 1: Periyodik Bakımı Yapılacak Cihazlar/Demirbaşlar ve Kalibrasyon Listesi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


PERİYODİK BAKIM YAPILACAK CİHAZLAR/DEMİRBAŞLAR LİSTESİ

 

HİZMETİN ADI

|

MARKA/

MODEL/

PERİY ODİKB AKIM

KESTEL DEVLET HASTANESİ

TOPLAM

rtTCTr? ı% m

MC* I IMVİ

YILLIK

ADET

.... ADET.....

1

Merkezi Su Arıtma Sistemleri Aylık Periyodik Bakım ve On arımı

RİELLİ

12 Defa

1

1

                   

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)