İhale No | 2023/1134781 |
Sektör | Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri |
İdare | Nejat Hepkon Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 19 Ekim 2023 |
İhale Tarihi | 30 Ekim 2023 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SEFERİHİSAR NECAT HEPKON DEVLET HASTANESİ
SU ARITMA CİHAZI TUZU ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/1134781 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | SEFERİHİSAR NECAT HEPKON DEVLET HASTANESİ |
b) Adresi | : | TURABIYE MAHALLESI YESILLIK CADDESI 35460 SEFERİHİSAR/İZMİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 0232 743 48 06 - 0232 743 20 12 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | SU ARITMA CİHAZI TUZU ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 KALEM Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Teslimat Seferihisar Necat Hepkon Devlet Hastanesi’nin ilgili ambarına raf teslimi veya hastane içerisinde gösterilecek yere istiflenerek yapılacaktır. Sözleşme konusu malzemelerin teslimi mesai günleri 09.00 - 15.00 saatleri arasında yapılacaktır. Sözleşme konusu malzemeler 3 parti halinde aşağıda belirtildiği şekilde olacaktır. 1.Parti: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içinde 1000 torba teslim edilecektir. 2.Parti: Mayıs ayı içerisinde 1000 torba teslim edilecektir. 3.Parti: Eylül ayı içerisinde 1000 torba teslim edilecektir. Yüklenici teslimatı kargo veya lojistik firma aracılığı ile yapması durumunda söz konusu malzemeler yine ilgili ambara raf teslimi veya hastane içerisinde gösterilecek yere istiflenerek yapılacaktır. Bu konuda firma gerekli koordinasyonu sağlayacaktır. Kargo veya lojistik firma aracılığı ile teslimi alınan malzemelerde oluşacak herhangi bir zarar ve zararlardan yüklenici sorumlu olacaktır. Kargo veya lojistik firma teslimlerinde teknik şartnameye uygun olmayan, tam ve sağlam olmayan malzemeler hakkında firmaya bilgi verilecek ve firma malzemelerini geri alarak 3 gün içinde teknik şartnameye uygun malzemeleri, tam ve sağlam olarak teslim edecektir. İdare uygun gördüğü durumlarda yüklenici firmaya yazılı veya sözlü olarak bildirim yapmak suretiyle sözleşme konusu malzemelerin tamamını tek partide de teslim alabilecektir. Muayene ve kabul işlemleri mal alımı denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik doğrultusunda idarenin belirlediği muayene ve kabul komisyonunca yapılacaktır. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşme konusu malzemelerin teslimi mesai günleri 09.00 - 15.00 saatleri arasında yapılacaktır. Sözleşme konusu malzemeler 3 parti halinde aşağıda belirtildiği şekilde olacaktır: 1.Parti: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içinde 1000 torba teslim edilecektir. 2.Parti: Mayıs ayı içerisinde 1000 torba teslim edilecektir. 3.Parti: Eylül ayı içerisinde 1000 torba teslim edilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme imzalanmasını müteakip |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 30.10.2023 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | SEFERİHİSAR NECAT HEPKON DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
ÜRÜN TESLİMİNDE, ÜRETİLEN PARTİYE AİT ÜRÜN ANALİZ RAPORU MALZEMEYLE BERABER TESLİM EDİLECEKTİR.İLGİLİ TSE STANDARDINA (TS EN 973/27.04.2003) UYGUN TSE BELGESİNİN ASLI VEYA SURETİ SUNULMALIDIR. |
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
YERLİ MALI TEKLİF EDEN İSTEKLİLER BU AVANTAJDAN YARARLANABİLMEK İÇİN,YERLİ MALI BELGESİNİ YETERLİLİK BİLGİLERİ TABLOSUNDA BEYAN EDECEKTİR. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA İDARE; TEKLİF EDİLEN MALIN TEKNİK ŞARTNAMEDE YER ALAN TEKNİK KRİTERLERE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEK AMACIYLA, KATALOG/BROŞÜR/NUMUNE İSTEYEBİLİR.İSTEKLİ, BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
SU ARITMA - YUMUŞATMA CIHAZI SU YUMUŞATMA TUZU 25 KG | 3.000 | torba |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)