İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Stulz Marka İklimlendirme Sistemi 2021 Yılı Bakım Ve Onarımı Hizmeti Alımı

İhale No 2158869
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Ankara Güvercinlik Jandarma Tedarik Merkezi Komutanlığı
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 14 Aralık 2020
İhale Tarihi 17 Aralık 2020 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE DETAY BİLGİSİ Pazartesi 14.Aralık.2020
KAYIT SIRA NUMARASI 
135640
İŞİN TANIMI 
STULZ MARKA İKLİMLENDİRME SİSTEMİ 2021 YILI BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI
İŞİN MİKTARI 
2 ADET
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
ANKARA J.TED.MRK.K.LIĞI/GÜVERCİNLİK
İRTİBAT TELEFONLARI 
312 510 56 66
İHALE KOMİSYONU 
2'NOLU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
17 Aralık 2020 Perşembe 14:30:00
TESLİM YERİ 
HİZMETİN YAPILMA YERİ; J. MEBS GRUP KOMUTANLIĞI GÜVERCİNLİK/ANKARA'DIR.
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI DOSYA İNDİR
 
 
AÇIKLAMALAR
*Sözleşme imzalanmadan önce, sözleşme bedeli üzerinden hesaplanmak suretiyle %6 oranında kesin teminat alınacaktır. İşin sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesini/kati kabulün yapılmasını müteakip kesin teminatın tamamı yükleniciye iade edilecektir.

*Hizmetin yapılma yeri; J.MEBS GRUP K.LIĞI olup, Saymanlık işlemleri 14 No.lu Taşınır Mal Saymanlığınca yürütülecektir. İşe başlama günü 01.01.2021 ; işi bitirme tarihi 31.12.2021'dir.

* Bu alımda İŞİN TAMAMI için teklif verilecektir. Söz Konusu hizmetler Onarım Keşif Formu, sözleşme ve eklerine göre yapılacak olup, İdari Şartname kullanılmayacak, sözleşme yapılacaktır.

*İhale üzerinde kalan istekli tarafından teklif edilen bedelin % 0,569 oranında Karar Pulu Bedeli ve %0,948 oranında Sözleşme Pulu Bedeli Jandarma Saymanlık Müdürlüğüne yatırılacaktır. Ayrıca düzenlenen sözleşme dosyalarının fotokopi çoğaltma masrafı istekli tarafından fotokopi çekim yerinde görevli kantin başkanlığı personeline ödenecektir.

*Teklif mektubu 17 Aralık 2020 günü saat 14:30'a kadar elden, faks (0312 510 69 65) veya eposta ( tedarikihale2@gmail.com ) ile gönderilecektir. Teklif Mektubu ile birlikte mektup ek cetveli de doldurulacaktır.

(BELİRTİLEN TARİH VE SAATTEN SONRA GÖNDERİLECEK TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.)
 
 
NOT : BU SAYFADA YAYINLANAN BİLGİLERİN HUKUKİ VE MALİ SORUMLULUĞU BULUNMAMAKTA OLUP, İHALE DOSYASINDAKİ BİLGİLER ESAS ALINACAKTIR.

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)