İhale No | 1148071 |
Sektör | Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri |
İdare | İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAK. VE TUR. TİC. A.Ş. - İzmir Deniz A.Ş.( İZDENİZ A.Ş.) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 11 Ağustos 2016 |
İhale Tarihi | 15 Ağustos 2016 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİCARET A.Ş.
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İZDENİZ A.Ş. TEKLİF İSTEME FORMU
DTN: 16DT321684
İlgili Birim: İDARİ İŞLER MÜD. - BİLGİ İŞLEM Teklif İsteme Tarihi: 11.08.2016
SIRA NO |
SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ |
Birim |
Miktar |
Birim Fiyat (KDV Hariç) |
Toplam Tutarı (KDV Hariç) |
1 |
SPEED DOME KAMERANIN KURULUMU VE ÇALIŞIR HALE GETİRİLMESİ |
TK |
1 |
|
|
Yukarıda belirtilen Mal/Hizmetler teklif alma usulü ile satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu Teklif İsteme Mektubunu idaremiz satınalma birimine imzalı ve kaşeli olarak kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederim.
Aydo'st GUNpAY S ait n a I rrıa-M ıkrü r ü
TEKLİF VERME VE SATINALMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR: YJ
1. Teklifinizi en geç 15.08.2016 tarih, saat 14:00’a kadar İzmir Deniz İşletmeciliği Nakliyp ve Turizm Tic. A.Ş. Satınalma Birimine gönderiniz.
1.1. Adres: Talatpaşa Bulv. No:59 Alsancak iş Merkezi K:3 D:305 Alsancak/ İzmir
1.2. e-mail: kinal@ izdeniz.com.tr, dgevlani @ izdeniz.com.tr. aqunday@ izdeniz.com.tr
1.3. Faks : 0 232 463 00 57
1.4. Tel : 0 232 404 09 09-10-11-12
2. Teklifinizi KDV hariç, Birim Fiyat ve Toplam Bedel olarak ve TL bazında veriniz. Teklif mektubunun ve teknik şartnamenin her sayfasını kaselevip imzalayınız. Varsa markasını mutlaka yazınız.
3. Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı Kamu İhale Kanunu Doğrudan Temin Usulü ile alımda veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’ ınızı yazınız. Doğrudan Temin Usulü ile alım yapılması halinde aşağıdaki şartlar geçerlidir.
4. Teklif mektubunda vermiş olduğunuz fiyatlar Teknik Şartnamede aksine bir süre yoksa 30 (otuz) gün süreyle geçerli olacaktır.
4.1. Teslim süresinin bitiminde taahhüdün verine getirilmemesi halinde geciken her gün için toplam tutarın (Teknik Şartnamede aksi bir oran yoksa) %1 (yüzde birVi oranında ceza uygulanır. Ancak azami gecikme süresi 7 gün olup, gecikme süresinin 7 günü geçmesi halinde idare tek taraflı olarak alımdan vazgeçebilir.
4.2. Mal / hizmetin TESLİM SURESİNİ MUTLAKA BELİRTİNİZ. Teslim süresi 15 günü geçen alımlarda sözleşme imzalanacaktır. Yüklenici ile sözleşme imzalanması halinde, sözleşme tutarının % 0,948 (binde 9,48) oranında sözleşme pulu yüklenici tarafından sözleşmenin imzalanmasından itibaren yasal süresi içinde Vergi Dairesine yatırılacak ve alınacak belge fatura ile teslim edilecektir.
4.3. Mal ve/veya hizmetin teslimi ve kabulünü müteakip ekli şartnamelerde aksine bir süre yoksa ödeme en geç 10 (on) gün içinde banka hesabına havale şeklinde olacaktır.
4.4. Teklif veren firmalar, yukarıdaki şartlarla birlikte, varsa teknik şartname ve/veya numunedeki özellikleri aynen kabul etmiş sayılır.
4.5. İdare mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
5. Teklif veren firmalar bağlı bulundukları Vergi Daireleri ve Vergi Numaralarını belirtecektir. Gerçek kişi olması halinde T.C. Kimlik No'sunu belirtecektir. Tekliflerle ilgili ihtilaf halinde kurum kayıtları esas alınacaktır.
6. Teklif mektubunda teklif edilen bedel rakam ve yazı ile yazılmalı, üzerinde kazıntı silinti ve düzeltme bulunmamalıdır. Ad, Soyad ve Ticaret Unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişiler tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.
7. 6183 sayılı kanunun 22/a maddesi gereği 1.000,00 (bin)TL'yi geçen tüm ödemelerde “Borcu Yoktur” belgesini firma ibraz edecektir.
8. İhale ilanlarımızı (www.izdeniz.com.tr) internet adresimizden takip edebilirsiniz.
TEKLİF VEREN KİŞİNİN/FİRMANIN:
Adı, Unvanı Vergi No Adres Tel/Faks Teklif Tarihi
İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.
TEKNİK ŞARTNAME TARİHİ: |
08.08.2016 |
TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI: |
2016İİM08001 |
TEKNİK ŞARTNAME KONTROL NUMARASI: |
08.08.2016 11:06:16 |
SPEED DOME KAMERANIN HAT ÇEKİMİ VE ÇALIŞIR HALE GETİRİLMESİ
TEKNİK ŞARTNAMESİ
İDARENİN ADI : İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİC. A.Ş. (İZDENİZ)
İDARENİN ADRESİ : HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI VAPUR İSKELESİ KARŞIYAKA - İZMİR
İDARENİN TELEFONU : 0(232) 330 50 71 FAKS NO: 0 (232) 362 41 26
TEKLİFLERİN VERİLECEĞİ ADRES: TALATPAŞA BULVARI NO:59 D: 304-305 ALSANCAK İŞ MERKEZİ KONAK - İZMİR TELEFON VE FAKS NUMARASI : TEL: 0 (232) 404 09 09 - 15 FAKS: 0(232) 463 00 57
dgeylani(5)izdeniz. com.tr kinal(5)izdeniz. com.tr agundav(5)izdeniz.com.tr
SPEED DOME KAMERANIN HAT ÇEKİMİ VE ÇALIŞIR HALE GETİRİLMESİ
3. TEMİNE İLİŞKİN İSTEK, ÖZELLİK VE ESASLAR
Yapılan tespitler göre kullanılacak malzemelerin listesi aşağıdadır.
3.1. 4+1 (4x0,22 mm.) Uranium 100 mt.
3.2. CCTV Kablo 70 mt.
3.3. Metal Kamera Ayağı 1 adet
3.4. UTPCat5Kablo 4 mt.
3.5. RJ 45 Konnektör 2 adet
3.6. BNC Adaptör 6 adet
3.7. 24 Amper Trafo 1 Adet
Tüm malzemeler ve kablolar yüklenici tarafından yerine montaj edilerek, sistem çalışır hale getirilecektir.
4. NAKLİYE, TAŞIMA VE TESLİMATA İLİŞKİN ESASLAR
Alıma konu işin teslim yeri teknik şartnamenin ilgili maddesinde belirtilen yerdir. Belirtilen bu yerde yapılacak işler yüklenici tarafından mesai saatleri içerisinde yapılacaktır.
(Pazartesi - Cuma günleri arasında saat 08:00 ile 17:00 saatleri arasında ve Cumartesi günleri Saat 08:00 ile 12:00 saatleri arası)
Teslim edilen işin teknik şartname, sözleşme ve dokümanlarına uygun olarak teslim edilmesi durumunda kabul komisyonu kabul sürecine başlar.
İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.
içerisinde yenileri ile değiştirilecektir. Teslim edilen yeni ürünlerin garantisi süresi en az ilk teslim edilen ürünün garanti süresi kadar olacak ve garanti süresi yeni ürünlerin teslim tarihinden itibaren başlayacaktır. Bu konuları içeren garanti taahhütnamesi şirket başlıklı kâğıdına yazılıp, firma yetkilileri tarafından imzalanmış olarakteslim esnasında fatura ile birlikte şirketimiz Bostanlı ambarı yetkililerine teslim edilecektir.
7. ÖDEME YERİ VE ŞARTLARIYLA AVANS VERİLİP VERİLMEYECEĞİ
(VERİLECEKSE ŞARTLARI VE MİKTARI İLE SÖZLEŞME KONUSU İŞLER İÇİN ÖDENECEKSE FİYAT FARKININ NE ŞEKİLDE ÖDENECEĞİ)
Bu iş için avans verilmeyecektir. İZDENİZ A.Ş. tarafından bu alıma ait ödemeler, İZDENİZ A.Ş. Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü tarafından yapılacaktır. Alım konusu malın teknik şartname ve alım dokümanlarına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla, muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren en geç 10 (ON) Gün içinde ödeme yapılacaktır.
8. TESLİM YERİ
Teslim yeri İzmir Liman Başkanlığı Binası Pasaport / İZMİR Adresidir.
9. İŞİN SÜRESİ
Firmaya siparişin verilmesini müteakip 5 (BEŞ) GÜN (Cumartesi günü iş günüdür) içerisinde İDARE'nin istediği yerde tüm masraflar yükleniciye ait olmak üzere işin teslimi yapılacaktır. Siparişin belirtilen güne kadar teslim edilmemesi durumunda. 7 (YEDİ) güne kadar toplam sipariş bedelinin %1 (YÜZDEBİR) oranında günlük gecikme cezası uygulanarak teslim alınabilir.
10. İş bu teknik şartname, bu madde dâhil 10 (ON) ana madde olmak üzere 2 (İKİ) sayfadan ibaret olup tarafımızca hazırlanıp 08.08.2016 Tarihinde imza altına alınmıştır.