İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/1166754 - Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına Bağlı Dış Birimlerde Kullanılmak Üzere Temizlik, Kırtasiye, Toner, Bilgisayar Sarf Malzemeleri Ve Taziye Hizmetlerinde Vatandaşlarımıza Dağıtılmak Üzere İkram Malzemeleri Alımı İşi

İhale No 2022/1166754
Sektör Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Ankara Büyükşehir Belediyesi SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 8 Kasım 2022
İhale Tarihi 12 Aralık 2022 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK, KIRTASİYE, BİLGİSAYAR SARF MALZEMELERİ VE İKRAM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına Bağlı Dış Birimlerde Kullanılmak Üzere Temizlik, Kırtasiye, Toner, Bilgisayar Sarf Malzemeleri ve Taziye Hizmetlerinde Vatandaşlarımıza Dağıtılmak Üzere İkram Malzemeleri Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/1166754
1-İdarenin
a) Adı : ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : EMNIYET MAHALLESI HIPODROM CADDESI 5/9 TANDOĞAN YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3125072301 - 3125072311
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına Bağlı Dış Birimlerde Kullanılmak Üzere Temizlik, Kırtasiye, Toner, Bilgisayar Sarf Malzemeleri ve Taziye Hizmetlerinde Vatandaşlarımıza Dağıtılmak Üzere İkram Malzemeleri Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 47 Kalem Temizlik Malzemesi,42 Kalem Kırtasiye Malzemesi ve 6 Kalem İkram Malzemesi olmak üzere toplam 95 Kalem ve 3 ayrı kısım dan oluşan Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına Bağlı Dış Birimlerde Kullanılmak Üzere Temizlik, Kırtasiye, Toner, Bilgisayar Sarf Malzemeleri ve Taziye Hizmetlerinde Vatandaşlarımıza Dağıtılmak Üzere İkram Malzemeleri Alımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : * Temizlik malzemeleri 3’er aylık periyotlarda idarenin talep ettiği miktarlarda Fevzi Paşa Mahallesi Fuat Börekçi Caddesi No:9 Ulus/ANKARA adresinde bulunan Rüzgârlı Şefkatevi hizmet birimine teslim edilecektir. * Kırtasiye, Toner ve Bilgisayar Sarf Malzemeleri tek seferde Osmanlı İş Merkezi Etlik Mahallesi Yeni Etlik Caddesi No:103 Keçiören/ANKARA adresinde bulunan Sosyal Yardım Birimine teslim edilecektir. * Taziye hizmetlerinde vatandaşlarımıza dağıtılacak ikram malzemeleri * Lokum ve Gülsuyu aylık idarenin talep ettiği miktarlarda Bağdat Caddesi Cemre Parkı içi No: 48/D Yenimahalle/ANKARA adresinde bulunan Taziye Hizmetleri birimine teslim edilecektir. * Siyah çay, Küp Şeker, Tahta Karıştırıcı ve Karton Bardak idarenin talep ettiği miktarlarda 6 aylık periyotlarda Bağdat Caddesi Cemre Parkı içi No: 48/D Yenimahalle/ANKARA adresinde bulunan Taziye Hizmetleri birimine teslim edilecektir. * Malzemelerin tamamı zarar görmemiş şekilde teslim edilecek olup, nakliye ve boşaltma esnasında oluşabilecek her türlü kaza vb. maddi zararlardan yüklenici sorumludur. * Malzemelerin boşaltılması ve İdarenin ambarına istiflenmesi yükleniciye ait olacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : * Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip, idare 30 gün içerisinde yükleniciye işe başlama yazısını tebliğ edecek, yüklenici firmaya işe başlama yazısının tebliğ tarihinden itibaren işin süresi 12 (Onİki) aydır. * Temizlik malzemeleri 3’er aylık periyotlarda idarenin talep ettiği miktarlarda teslim edilecektir. * Kırtasiye, Toner ve Bilgisayar Sarf Malzemeleri tek seferde teslim edilecektir. * Taziye hizmetlerinde vatandaşlarımıza dağıtılacak ikram malzemeleri * Lokum ve Gülsuyu aylık idarenin talep ettiği miktarlarda teslim edilecektir. * Siyah çay, Küp Şeker, Tahta Karıştırıcı ve Karton Bardak idarenin talep ettiği miktarlarda 6 aylık periyotlarda teslim edilecektir. * Malzemelerin tamamı zarar görmemiş şekilde teslim edilecek olup, nakliye ve boşaltma esnasında oluşabilecek her türlü kaza vb. maddi zararlardan yüklenici sorumludur. * Malzemelerin boşaltılması ve İdarenin ambarına istiflenmesi yükleniciye ait olacaktır.
d) İşe başlama tarihi : İş, sözleşmenin imzalanmasına müteakiben işe başlama yazısı ile başla


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 12.12.2022 - 15:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Emniyet Mah. Hipodrom Cad. No:5 Kat:7Yenimahalle /ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 1.KISIM, 2.KISIM, 3.KISIM kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ÇAMAŞIR YUMUŞATICI 4.920 litre
ÇAMAŞIR SUYU 18.000 litre
ÇAMAŞIR DETERJANI 7.920 kilogram
BULAŞIK MAKİNESİ TABLET DETERJANI 3.000 paket
BULAŞIK MAKİNESİ PARLATICI 2.400 adet
SIVI BULAŞIK DETERJANI 11.400 kilogram
SIVI EL SABUNU 16.800 litre
YÜZEY TEMİZLEYİCİ 15.000 litre
CAM TEMİZLEME SIVISI 4.500 litre
AĞIR KİR VE YAĞ ÇÖZÜCÜ 2.400 litre
KİREÇ VE PAS SÖKÜCÜ 1.200 kilogram
WC&BANYO TEMİZLEYİCİ 1.500 litre
MİNERALLİ SIVI OVMA KREM TEMİZLEYİCİ 1.200 adet
HALI ŞAMPUANI 300 kilogram
ŞAMPUAN (TEK KULLANIMLIK) 36.000 adet
KLOZET KOKU GİDERİCİ 3.900 adet
ODA SPREYİ 2.100 adet
LİMON KOLONYASI 480 litre
LAVABO AÇICI 2.400 adet
Z KAĞIT PEÇETE 14.100 paket
TUVALET KAĞIDI 5.700 paket
HAVLU KAĞIT 3.900 paket
HAREKETLİ MAKİNE HAVLU KAĞIT 600 paket
ISLAK MENDİL 600 paket
TEMİZLİK ELDİVENİ 3.000 çift
LATEX PUDRASIZ ELDİVEN 1.500 paket
ÇÖP POŞETİ(JUMBO BOY) 9.500 rulo
ÇÖP POŞETİ(MİNİ BOY) 5.000 rulo
OTO YIKAMA FIRÇASI (SAPI İLE BİRLİKTE) 240 adet
TEMİZLİK BEZİ 4.500 adet
CAM ÇEKÇEK 240 adet
YER ÇEKÇEK(SAPI İLE BİRLİKTE) 480 adet
LAVABO FIRÇASI 1.000 adet
SU KOVASI 250 adet
KAPAKLI ÇÖP KOVASI 250 adet
NEMLİ MOP PASPAS(SAPI İLE BİRLİKTE) 550 adet
NEMLİ MOP YEDEĞİ 2.000 adet
FARAŞ FIRÇA TAKIMI 500 takım
SIVI SABUNLUK 600 adet
DİSPENSER PEÇETELİK 960 adet
YER SİLME PASPAS&KOVA TEMİZLİK SETİ 480 set
YER SİLME PASPAS UCU 1.250 adet
BULAŞIK TELİ 2.200 adet
BULAŞIK SÜNGERİ 3.000 paket
LASTİK ÇİZME 250 çift
GALOŞ 240 paket
BULAŞIK ÖNLÜĞÜ 100 adet
POŞET DOSYA 250 paket
MASAÜSTÜ ORGANİZER 100 adet
BANT KESİCİ 50 adet
EVRAK RAFI 50 adet
MASAÜSTÜ NOT TUTUCU 75 adet
ATAŞ 50 paket
PUL SÜNGERİ 50 adet
MASA TİPİ KALEMTIRAŞ 50 adet
KIRMIZI KURŞUN KALEM 25 paket
TÜKENMEZ KALEM 400 paket
FOSFORLU İŞARETLEME KALEM SETİ 300 paket
İMZA KALEMİ 500 adet
PAKET LASTİĞİ 75 paket
MAKAS 50 adet
ŞARJLI KALEM PİL 25 paket
A4 FOTOKOPİ KÂĞIDI 500 paket
ZIMBA TELİ 750 paket
ZIMBA MAKİNESİ 1.000 adet
SELOBANT 50 paket
HESAP MAKİNESİ 50 adet
SIRTLIKLI SUNUM DOSYASI 100 adet
BİLET RULOSU 1.000 adet
NOT KÂĞIDI 250 paket
PİL ŞARJ CİHAZI 5 adet
KYOCERA TK-6325 LAZER YAZICI TONERİ 20 adet
KYOCERA TK-7205 LAZER YAZICI TONERİ 5 adet
KYOCERA TK-3100 LAZER YAZICI TONERİ 10 adet
LEXMARK MX-622 LAZER YAZICI TONERİ 25 adet
BROTHER HL-65200DW LAZER YAZICI TONERİ 20 adet
HP LASERJET 2055DN LAZER YAZICI TONERİ 10 adet
SAMSUNG SCX 4623FN LAZER YAZICI TONERİ 5 adet
KONİKA MİNOLTA BİZHUB 250İ LAZER YAZICI TONERİ 10 adet
KONİKA MİNOLTA BİZHUB 5020İ LAZER YAZICI TONERİ 10 adet
KONİCA MİNOLTA BİZHUB C3320İ LAZER YAZICI TONERİ 10 adet
LCD MONİTÖR 10 adet
SSD HARDDİSK 15 adet
KLAVYE VE MAUSE SETİ 20 set
FLASH BELLEK 50 adet
HDMI VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ 10 adet
HDMI KABLO 10 adet
AKIM KORUMALI GRUP PRİZ 20 adet
ÇAĞRI MERKEZİ KULAKLIĞI 30 adet
LOKUM 30.000 kilogram
GÜL SUYU 15.000 litre
SİYAH ÇAY 15.000 kilogram
KÜP ŞEKER 15.000 paket
TAHTA ÇAY KARIŞTIRICI 12.000 paket
KARTON BARDAK 50.000 paket
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)