İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/583375 - Sokak Hayvanlarının Rehabilitasyonu Ve İlaçlama Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/583375
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare BAŞAKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 16 Kasım 2017
İhale Tarihi 15 Aralık 2017 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

SOKAK HAYVANLARININ REHABİLİTASYONU VE İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

BAŞAKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezi Hizmetleri ve Kent Zararlıları Mücadelesi Yaptırılması 49 Kalem Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/583375

1-İdarenin

a) Adresi : Başak Mahallesi 5. Etap 1. Kısım Akşemsettin Caddesi No:3 34538 BAŞAKŞEHİR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124440669 - 2126696854
c) Elektronik Posta Adresi : saglik.isleri@basaksehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezi Hizmetleri ve Kent Zararlıları Mücadelesi Yaptırılması İşi 49 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Başakşehir Belediye Sınırları Dahili
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Başakşehir Belediyesi Başak Mahallesi 5. Etap 1. Kısım Akşemsettin Caddesi No:3 34538 - Başakşehir / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 15.12.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1- Yükleniciye ait, Biosidal Ürünlerin Kullanım Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik kapsamında alınan Biosidal Ürün Uygulama İzin Belgesi,

2- Biosidal ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından halk sağlığı alanında kullanılmak üzere ruhsatlandırılmış olduğunu gösteren ruhsat belgelerinin noter onaylı suretleri ile  ilgili bakanlıktan alınmış noter onaylı etiket örnekleri,

3- Kullanılacak ekipmanlardan Mist Blower Cihazının; Mist Blower, ULV, sisleyici, atomizör olarak kullanımına ilişkin, Araç Üstü Pulverizatörlü Soğuk Sisleme (ULV) Cihazının; ULV, bahçe pulverizatörü olarak kullanımına ilişkin, Kanal Sisleme Cihazının; sıcak sisleyici olarak kullanımına ilişkin T.C. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'ndan alınmış ruhsat belgelerinin ve aynı bakanlıktan alınmış Tamtest Raporunun aslı veya noter onaylı suretleri,

4- İnsansız Hava Aracı (İHA) için Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından verilmiş uçuşa elverişlilik belgesi ve tescil belgesinin aslı veya noter onaylı sureti.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Hizmet Yeterlilik Belgesi, TS 8358 (İş Yerleri - Ev, İşyeri ve Yerleşim Alanlarındaki Zararlılar (Haşereler) ile Mücadele Hizmetleri Kurallar
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilmiş Sokak Hayvanlarının Toplanması ve Açık ve Kapalı Alanlarda İlaçlama işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Başakşehir Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Başak Mahallesi 5. Etap 1. Kısım Akşemsettin Caddesi No:3 34538 - Başakşehir / İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Başakşehir Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Başak Mahallesi 5. Etap 1. Kısım Akşemsettin Caddesi No:3 34538 - Başakşehir / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Şantiye Sorumlusu Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %155 fazlası) 2 12 Ay
Veteriner Hekim Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %155 fazlası) 2 12 Ay
Saha Kontrol Personeli Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %125 fazlası) 1 12 Ay
Teknisyen Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %113 fazlası) 2 12 Ay
Formen Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 12 Ay
İlaçlama Operatörü Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 13 12 Ay
İlaçlama Operatör Yardımcısı Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %28 fazlası) 13 12 Ay
Hayvan Toplama Personeli Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 6 12 Ay
Rehabilitasyon Merkezi Yardımcı Personel Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %28 fazlası) 4 12 Ay
Veri Giriş Personeli Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %28 fazlası) 2 12 Ay
Tip-1 Engelli Personel Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %28 fazlası) 1 12 Ay
Tip-2 Engelli Personel Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %18 fazlası) 1 12 Ay
Şantiye Sorumlusu Resmi, Dini Bayram ve Yılbaşı Günü Çalışma 31 gün
Veteriner Hekim (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 31 gün
Saha Kontrol Personeli (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 15,5 gün
Teknisyen (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 31 gün
Saha Formeni (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 15,5 gün
İlaçlama Operatörü (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 201,5 gün
İlaçlama Operatör Yardımcısı (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 201,5 gün
Hayvan Toplama Personeli (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 93 gün
Rehabilitasyon Merkezi Yardımcı Personel (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 62 gün
Veri Giriş Personeli (Resmi,Dini Bayram Ve Yılbaşı Günü Çalışma) 31 gün
Şantiye Sorumlusu Fazla Çalışma 270 saat
Veteriner Hekim Fazla Çalışma 270 saat
Saha Kontrol Personeli Fazla Çalışma 135 saat
Teknisyen Fazla Çalışma 270 saat
Saha Formeni Fazla Çalışma 270 saat
İlaçlama Operatörü Fazla Çalışma 3.510 saat
Hayvan Toplama Personeli Fazla Çalışma 1.620 saat
Kışlık Kıyafet ve Koruyucu Ekipman Paketi 1 adet
Yazlık Kıyafet ve Koruyucu Ekipman Paketi 1 adet
Çift Sıra Koltuklu 4x2 Kamyonet 156 araç x ay
Çift Sıra Koltuklu Panelvan Binek 24 araç x ay
Çift Sıra Koltuklu Van Kamyonet 36 araç x ay
Mist Blower Çalıştırılması 1.536 saat
Araç Üstü Pulverizatörlü Soğuk Sisleme Cihazı (ULV) Çalıştırılması 6.912 saat
Kanal Sisleme Cihazı Çalıştırılması 1.320 saat
İnsansız Hava Aracı (İHA) Çalıştırılması 125 saat
En az %10 Alphacypermethrin %2 Es-biothrin %10 PBO içerikli ME veya En az %10 Cypermethrin %2 Tetramethrin %10 PBO içerikli CS formülasyonlu Biyosidal Ürün 400 litre
En az %3 Deltamethrin, %1 Es-biothrin ve %3 PBO içerikli SE formülasyonlu veya En az %10 Cypermethrin %2 Tetrmethrin %10 PBO içerikli CS formülasyonlu Biyosidal Ürün 500 litre
En az 1200 ITU Bacillus Thuringensis İsrailensis SC veya en az 650 ITU/mg Bacillus Sphaericus WDG veya WG formülasyonlu Biyosidal Ürün 700 litre
En az %25 Thiometoxam etken maddeli (SG), WG veya WDG formülasyonlu Biyosidal Ürün 400 litre
En az %30 Cyphenothrin %10 Tetramethrin %30 PBO içerikli EC formülasyonlu Biyosidal Ürün 600 litre
Bromodifacum veya Bromodialon Aktif İçerikli Mumblok Formülasyonlu Rodentisit 250 kilogram
Bromodifacum veya Bromodialon Aktif İçerikli Paste Formülasyonlu Rodentisit 400 kilogram
Fare İstasyonu 1.500 adet
BlowPipe Enjektörü 2.000 adet
%10 Ksilazin HCl 1.200 mililitre
%10 Ketamin HCl 1.200 mililitre
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)