İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/538091 - Soğuk Su Sayacı Mal Alımı Ve Damga Süresi Dolmuş Sayaçların Montajlı Yenileme İşi

İhale No 2025/538091
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare ANTALYA SU VE ATIKSU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ASAT)
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Antalya
İşin İli Antalya
Yayın Tarihi 16 Nisan 2025
İhale Tarihi 16 Mayıs 2025 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SOĞUK SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
ANTALYA SU VE ATIKSU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ASAT)

SOĞUK SU SAYACI MAL ALIMI VE DAMGA SÜRESİ DOLMUŞ SAYAÇLARIN MONTAJLI YENİLEME İŞİ
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/538091
1-İdarenin
a) Adı
:ANTALYA SU VE ATIKSU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ASAT)
b) Adresi
:Fabrikalar Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No:3 ANTALYA MERKEZ/ANTALYA
c) Telefon ve faks numarası
:2423101200 - 2423101291
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:SOĞUK SU SAYACI MAL ALIMI VE DAMGA SÜRESİ DOLMUŞ SAYAÇLARIN MONTAJLI YENİLEME İŞİ
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
200.000 Adet Soğuk Sayacı alımı ve 100.000 Adet montaj işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:ASAT Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Sayaç ve Saha İşleri Şube Müdürlüğü Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi
:Alınacak olan toplam Yaklaşık 200.000 adet DN20 anma çaplı sayaçlar
1. Partide 25.000 adet,
2. Partide 25.000 adet,
3. Partide 25.000 adet,
4. Partide 25.000 adet,
5. Partide 25.000 adet,
6. Partide 25.000 adet,
7. Partide 25.000 adet,
8. Partide 25.000 adet, sekiz parti halinde, şartnameye uygun olarak teslim alınacaktır.
1.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 30 (otuz) takvim günü içerisinde,
2.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 60 (altmış) takvim günü içerisinde,
3.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 90 (doksan) takvim günü içerisinde,
4.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 120 (yüzyirmi) takvim günü içerisinde,
4.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 150 (yüzelli) takvim günü içerisinde,
6.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 180 (yüzseksen) takvim günü içerisinde,
7.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 210 (ikiyüzon) takvim günü içerisinde,
8.parti sayaçlar sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 240 (ikiyüzkırk) takvim günü içerisinde,olmak üzere, sayaçların tamamı sözleşmenin imzalanmasına müteakip en geç 240 (ikiyüzkırk) takvim günü içerisinde teslim edilmiş olacaktır.

Söz konusu ihaleye ait alım;
1.parti sayaçların montaj işi, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 90 (doksan) takvim günü içerisinde,
2.parti sayaçların montaj işi, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 150 (yüzelli) takvim günü içerisinde,
3.parti sayaçların montaj işi, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 210 (ikiyüzon) takvim günü içerisinde,
4.parti sayaçların montaj işi, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki 270 (ikiyüzyetmiş) takvim günü içerisinde,
Sayaç montaj işinin tamamı sözleşmenin imzalanmasına müteakip 270 takvim günü içerisinde montaj işlemleri teslim edilmiş olacaktır.
d) İşe başlama tarihi
:Sözleşme tarihini izleyen 10 takvim günü içerisinde başlayacaktır.

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:16.05.2025 - 14:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:ASAT Genel Müdürlüğü, İhale Salonu (Asma Kat - A11 Nolu oda)

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 10
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.


İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.
İmalatçı Belgesi
Yetkili Satıcı Belgesi
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
2014/32/AT Tip Onay Belgesi ve Üretim Kalite Güvencesini esas alan Tipe Uygunluk Belgesi
Sayaçların IP68 veya üzeri Koruma Sınıfı Belgesi
TS EN ISO 4064 -1 Su Sayaçları Standardına Uygunluk Belgesi
Ülkemizden veya Avrupa Birliği Üyesi Ülkelerin Sağlık Bakanlıklarından veya Akredite edilmiş kurumlarından alınmış içme suyuna uygunluk belgesi (hijyenik sertifikası)
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektöre gerçekleştirilen soğuk su sayacı temini işleridir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
DN20 Soğuk Sayacı Temini 200.000 adet
DN20 Soğuk Sayacı Montajı 100.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)